חזה יפה אחרי ההנקה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חזה יפה אחרי ההנקה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 17.12.2008

אחרי מספר לידות והנקות ממושכות גילית לחרדתך שהחזה שלך כבר לא מה שהיה פעם. שמעת על כך שהאלסטיות נפגמת, ידעת שאת כבר לא בת 20, אבל עדיין מראה החזה שלך מהמם אותך כל פעם מחדש. ולא לטובה. הגדלת חזה? חזיית פלא? השלמה עם המצב? מה תוכלי לעשות למען שיפור אסטטיקת החזה שלך?



מאת: נטע דורון
חזה יפה אחרי ההנקה

אחרי מספר לידות והנקות ממושכות גילית לחרדתך שהחזה שלך כבר לא מה שהיה פעם. שמעת על כך שהאלסטיות נפגמת, ידעת שאת כבר לא בת 20, אבל עדיין מראה החזה שלך מהמם אותך כל פעם מחדש. ולא לטובה. הגדלת חזה? חזיית פלא? השלמה עם המצב? מה תוכלי לעשות למען שיפור אסטטיקת החזה שלך?

 

מדוע משתנה החזה?

מעטפת שד ממוצעת עומדת בטווח עומס מסוים. כאשר מופעלות עליה השפעות גנטיות, הורמונאליות, השמנה, הריונות וכמובן הנקות אזי יש חריגה מהטווח והשפעה שלילית על המעטפת. מעטפת השד אינה עומדת יותר בעומסים והתוצאה היא שד נפול, מרוקן, עם סימני מתיחה וכד'.

 

הימנעות מהנקה כשיקול לשמירה על השדיים

ייתכן שתעשי חסד עם שדייך במידה ולא תניקי לחלוטין, היות שאז העומס שיוטל על שדייך יוקטן. המגע של פה התינוק עם פטמתך, המשיכות, ההתמלאות בחלב וההתרוקנות עלולים בהחלט לפגום באלסטיות ובצורת השד, עם השנים ובהימנעות מהנקה את מקלה על השד.

יחד עם זאת, מעורבים בצורת השד והאסטטיות שלו לאורך השנים גם מרכיבים נוספים כגון גיל, גנטיקה, תזונה, משקל ועוד. בנוסף, שדיים לאחר לידה ממילא יתמלאו בחלב ויעברו תהליך של גודש, התמלאות והתרוקנות, גם אם לא תניקי.

מכאן, שאין ערובה לכך שאם תמנעי לחלוטין מהנקות מובטח לך חזה מושלם לאורך שנים. המפסיד העיקרי מהדבר יהיה תינוקך. זה בטוח...

 

פתרונות לאסטטיקת החזה

גם לאישה עם החזה המושלם צפויה ירידת מניות אחרי ההנקות...פלאי הטבע מעניקים לנו את האפשרות הנפלאה להפוך לאמהות ולהזין מגופנו את התינוקות. בריא ביותר. אך מה לעשות, והטבע אכזר לעיתים...החזה ממנו ינקו התינוקות שנים מתרוקן, מדלדל ונופל.

מעבר לתפילה שלך זה לא יקרה, תוכלי לפנות למספר כיוונים מציאותיים קצת יותר:

 

חזיות

אם החזה שלך כבר אינו מושלם וזקור, עדיין תוכלי לחפש אחר החזייה שתעשה את העבודה עבורך... השורה התחתונה בשוק ההלבשה התחתונה מעודדת: שפע אפשרויות ופתרונות. סקסי, נעים ונוח.

  • חזיית פוש-אפ – דוחסת את מה שיש, מעלה מעלה ומקרבת בין השדיים ליצירת החריץ הנכסף. מתאימה במיוחד לבעלות חזה קטן וממוצע. במידה ושדייך התרוקנו מעט היא תוכל לעשות את העבודה עבורך.
  • חזייה עם ריפוד – במידה ומדובר בשד קטן ממילא שהתרוקן עוד יותר לאחר ההנקות, או שדיים שנהיו שטוחים לגמרי תוכלי להיעזר בחזייה עם ריפוד. החזייה אפקטיבית ביצירת מראה נשי, משלימה את מראה השד הקיים לכדי מראה מלא יותר ויוצרת מראה חזה אסטטי.
  • חזיות עם ברזלים (עצם) – אלה חזיות המתאימות במיוחד לבעלות חזה גדול וכבד הזקוקות לתמיכה. לאחר ההנקה, עלול החזה להיות עם נטייה לצניחה קלה או כבדה...חזיית ברזלים תשמור על החזה כך שלא ייראה נפול וצנוח, ותאסוף אותו לכדי יצירת מראה נשי ואסטטי.

 

הפתרון הכירורגי

נשים רבות מעוניינות במראה חזה מושלם גם כאשר הן מורידות את החזייה. לפיכך, פתרון ניתוחי הוא אופציה מאוד נפוצה. ניתוח להגדלת חזה והרמתו בעת הצורך, מתקן את המראה המדולדל והמרוקן של החזה. יש נשים שאחרי הנקות חזן נראה כקרש שטוח...לאלה במיוחד יתאים ניתוח הגדלת חזה.

 

מה מערב התהליך?

זהו ניתוח קוסמטי שנועד להוסיף נפח לשד, ובמקרה של נשים לאחר לידות, מערב גם יצירת צורה חדשה לשד, ממש בבחינת עיצובו מחדש. ניתוח זה גם נותן מענה לא-סימטריה של השדיים. מקובל כיום להחדיר שתל חומר סינתטי מסיליקון דמוי ג'ל, הנתון בתוך מעטפת. יתרון הסיליקון, שהנו חומר אינרטי, שאינו בא במגע כימי עם רקמות ונוזלי הגוף. ולכן, הוא אינו מעורר תגובה דלקתית או תגובת דחייה מהגוף. הגוף מקיף אותו בקופסית של רקמה חיבורית ומבודד אותו. התותב מגיע במגוון גדלים וצורות והמנתח הפלסטי מתאים אותו לגוף האישה.

 

שדיים אסטטיים

הניתוח להגדלת חזה בדרך כלל מביא את התוצאות המיוחלות: שדיים במראה מלא, זקורים וסימטריים. לא, אין מדובר במסע אחורה בזמן לשנות העשרים. אך להרבה מאוד נשים לאחר לידה הניתוח עושה פלאים. התוצאה המתקבלת היא מיידית, מורגשת ובולטת (תרתי משמע). המנותחת מרגישה מעולה: נשית, אסטטית ושלמה עם דימוי עצמי בשמים. זוהי הרגשה חשובה מאין כמותה.

בנוסף, יתרון אדיר הוא שניתן לבצע ניתוח הגדלת חזה גם בין לידות, וגם אם טרם סיימת את הילודה שלך. השתלת סיליקון בחזה אינה מונעת אפשרות הנקה.

 

סיכוני הניתוח להגדלת חזה

לניתוח הגדלת חזה יש סכנות בצידו, ככל ניתוח.

  • מדובר בניתוח הכולל הרדמה מלאה, על כל הכרוך בכך.
  • לאחר הניתוח עלולים להופיע כאבים מספר ימים. לעבודה תהיי כשירה ללכת אחרי כחמישה ימים, אם הניתוח הסתיים כיאות. ייתכן שהכי טוב יהיה לצאת לנוח בתקופה הזו באחד הצימרים בצפון וליהנות מזמן של שקט והרפייה.
  • ניתוח הגדלת חזה וסרטן השד - אין הוכחות שאכן השתלים גורמים לסרטן השד או למחלות אחרות, אך מצד שני אין גם הוכחות שאין הם גורמים להופעתם. לאור הביקוש הרב לניתוח והעובדה שאין לסיליקון תחליף, הותר המשך השימוש בו. אם תבצעי ממוגרפיה ייתכן שתהיה הפרעה לביצוע הבדיקה לאור הסתרת השתל את חלק מרקמת השד.

·         סיבוכים: התקשות השד. ייתכן ב – 20% - 2% מהמקרים.  שד קשה לאחר ניתוח עלול להופיע בששת החודשים הראשונים אחרי הניתוח, אך לעיתים גם כעבור חודשים או שנים. הסיבות נעוצות בשינוי מאזן הורמונאלי או אחרות, שאינן ידועות. לא כל התקשות היא מדאיגה, אך לעיתים התעבות הקופסית גורמת להתקשות חמורה ולעיוות צורת השד. הדבר ניתן לפתרון על ידי עיסוי ולחיצה על ידי רופא או באין ברירה, על ידי הוצאת השתל באופן כירורגי, הרחבת החלל והכנסה מחודשת של השתל.

 

עמוק בנפש פנימה

ניתוח או חזייה משדרגת - החזה  שלך וגופך לעולם לא יחזרו להיות צעירים כשהיו.

מעל לכל מדובר בתובנה העמוקה: האם אני מקבלת את עצמי כפי שאני? האם אני משלימה עם גילי?

אם את אישה שמקבלת על עצמך את עניין הגיל ורק רוצה לשדרג מראה באמצעות ניתוח, מצוין. אך אם את תולה גדולות ונצורות בסיליקון, הרי שאת בבעיה. כי את עובדות החיים לא ניתן לשנות. ולכן, ההשלמה והיכולת לקבל את עצמך, על כל פגמייך, היא שתקבע בסופו של דבר כיצד תיראי: זוהרת ומחויכת או מרירה ועגמומית.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו