טיפ טיפוח - 10 טיפים מנצחים לאימא הטרייה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפ טיפוח - 10 טיפים מנצחים לאימא הטרייה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 22.11.2011

ידוע כי אישה שהפכה לאימא טרייה מוצאת מעט מאוד זמן לטפח את עצמה ולחזור להרגלים הישנים שאימצה לפני הלידה. ישנם מספר טיפים בסייסים שיכולו לסייע לך לעשות זאת, על מנת שלא יגזלו יותר מדיי מזמנך ויובילו לחזרה בטוחה בשגרת הטיפוח היומיומית.



באדיבות חברת Mustela, מותג לטיפוח עור האם והתינוק

 


טיפ טיפוח - 10 טיפים מנצחים לאימא הטרייה

ידוע כי אישה שהפכה לאימא טרייה מוצאת מעט מאוד זמן לטפח את עצמה ולחזור להרגלים הישנים שאימצה לפני הלידה. ישנם מספר טיפים בסייסים שיכולו לסייע לך לעשות זאת, על מנת שלא יגזלו יותר מדיי מזמנך ויובילו לחזרה בטוחה בשגרת הטיפוח היומיומית, במיוחד לאור כל השינויים הגופניים שהגוף עבר במהלך ההיריון.


1.         חומרים אסורים לשימוש- יש להימנע משימוש בתכשירים המכילים חומרים שהם אסורים לשימוש בזמן ההיריון וההנקה. מדובר בחומרים חדירים היכולים לפגוע בתינוק ולעבור אליו בתהליך ההנקה. חומרים מסוג זה יכולים להכיל שמנים אתריים ורטינול, למשל. יש להימנע משימוש בתכשירים בעלי ריח חזק,  מכיוון שזה יכול להפריע לתינוק ולעורר אצלו רגישות.

 

2.         ניקוי הפנים-  טיפוח עור הפנים הוא מאוד חשוב לאחר הלידה, לאור הפרשות חלב תכופות, זיעה ולכלוך. יש להקפיד להשתמש בסבון פנים באופן יומיומי, פעולה שלא תיקח זמן רב וניתן לעשות אותה מיד עם תום צחצוח השיניים בבוקר, או בעת הרחצה. שימוש יומיומי בסבון הפנים ימנע הצטברות לכלוך בנקבוביות והיווצרות של פצעונים על העור.

 

 3.         קרם טיפולי לעיניים- לאור השעות המרובות של חוסר השינה המלוות את האם באופן יומיומי המתבטאות בסימני העייפות המוכרים, מומלץ להשתמש בקרם עיניים טיפולי שיכול להכיל מלפפונים, למשל. במידה והיציאה לחנות הפארם מורכבת מידי בשעות היום, ניתן להשתמש בפרוסות מלפפון טרי על העיניים בזמן ההנקה.

 

4.         חיסכון בתכשירי טיפוח- שימוש בסרום טוב לעור הפנים יוכל להחזיר לעור את תחושת הלחות, הגמישות והזוהר, אותה הוא איבד במהלך ההריון. הסרום יכיל ריכוז גבוה של חומרים פעילים ויחסוך שימוש במספר רב של תכשירים. לאור הפונקציונאליות שלו, אפשר להניח אותו ליד פינת ההחתלה או בקרבת מקום לכיסא ההאכלה של התינוק, כך שיתאפשר לך להשתמש בו לפחות פעם אחת ביום.

 

 5.         כתמי ההריון- כתמי ההיריון נעלמים בדרך כלל לאחר תקופה של כ-3-6 חודשים לאחר הלידה ולכן לא מומלץ להתחיל בטיפול בתכשירי הבהרה של העור. מעבר לכך, תכשירי ההבהרה השונים מכילים חומרים אסורים שיכולים לפגוע בתינוק במהלך תהליך ההנקה. לצורך כך, תוכלי להניח בתיק העגלה מסנן קרינה שיגן על עורך מפני השמש ואף להסתיר את הכתמים באמצעות מייק אפ.

 

6.         שעת טיפוח משותפת- עור הגוף והפנים לאחר ההיריון מאופיין ביובש וברפיון. את הבעיה הזו ניתן לפתור על ידי אמבטיה משותפת עם התינוק- יש למלא את האמבטיה במים חמים ,להוסיף שמן אמבט המבוסס על שמנים טבעיים.

שמן האמבט גם מנקה את העור, שומר על הלחות שלו, ומעשיר אותו בשומנים.  ניתן לטבול יחד עם התינוק באמבטיה במשך 10-15 דקות. פעולה זו תתרום לשיפור בתחושת היובש של העור ותהווה פעולה מהנה ומחברת לאם ולתינוק.

 

7.         קרם לאחר האמבטיה- על מנת להעניק לעור את תחושת הלחות לו הוא זקוק, במיוחד לאחר הלידה, מומלץ  להשתמש באופן יומיומי בקרם גוף המכיל רכיבים טבעיים ואינו מכיל רכיבים אשר עשויים להיות מסוכנים לתינוק). ניתן להשתמש באותו קרם לתינוק  גם עבור האם וגם עבור תינוקה – כי מה שטוב לעור שלו בטוח טוב גם לעור שלך.

 

8.         כושר, כושר, כושר ותזונה נכונה- אחד מהמאפיינים האהובים על אמהות טריות הוא מספר השעות בהן תינוקה ישן ובהן היא זוכה לטפל בעצמה. אפשר לנצל חלק מהזמן הפנוי לעשיית תרגילי כושר ואירובי, כדוגמת כפיפות בטן, מתיחות ועוד. יש להימנע מהתחלת דיאטה חריפה מדי, אך להימנע מאכילת מתוקים, דברים מטוגנים וחטיפים. מלבד פעילות גופנית, התזונה היא אחד הברים החשובים לשמירה לאחר הלידה: יש להקפיד להוסיף לכל ארוחה ויטמינים החיוניים לעור, כמו ויטמין c, ויטמין a וויטמין e ולשתות כ-10 כוסות מים.

 

9.         נשירה זמנית-  שיער עודף הוא תופעה ידועה המתרחשת בעת ההריון, אך הוא נוטה לנשור לאחר תקופה של 3-6 חודשים לאחר הלידה. לכן, מומלץ לא להסיר את השיער בשיטת הסרה כמו שעווה, לייזר או אפילציה.בתום ההריון, כשכמות האסטרוגן והפרוגסטרון פוחתת באופן משמעותי, זקיקי השיער עוברים למצב של "מנוחה" טרם נשירה. צמיחת השיער מופחתת באופן משמעותי כחודשיים לאחר הלידה וגורמת לנשירה מוגברת ודילול של השיער. מדובר בתופעה זמנית, כאשר צמיחת השיער תחזור לקדמותה לאחר חודש עד שישה חודשים לאחר הלידה. מומלץ לא להשתמש בטיפולים או בתכשירים יקרים אשר מונעים נשירה. יש להשתמש במברשת רכה, לחפוף את השיער בשמפו עדין ,לנגבו במגבת עדינה ולהימנע משימוש במייבשי שיער.

 

10.        סימני מתיחה – התמתחות משמעותית ומהירה של העור כתוצאה מההיריון בשילוב עם שינויים הורמונאליים, גורמים לירידה בתפקוד רקמות התמיכה של העור. סיבי הקולגן והאלסטין האחראים על האלסטיות של העור אינם עומדים בעודף הלחץ ונקרעים בניצב לכיוון מתיחת העור. כך נצרים סימני מתיחה. גם כחודשיים לאחר הלידה העור שלנו עדיין משתנה  לכן מומלץ להמשיך ולהשתמש בקרם למניעת סימני מתיחה שהשתמשת בו במהלך ההריוןו. רצוי להשתמש במוצר המאושר לשימוש במהלך ההנקה ושמכיל רכיבים טבעיים.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו