וואלה! גם אני יכולה! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

וואלה! גם אני יכולה!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 12.10.2013

אני אקפוץ רגע לסוף וסליחה על הספוילר למי שלא היתה: היה מ-ה-מ-ם!  התגובות מסביב במהלך האירוע ולאחריו היו באמת מרגשות והמוטיבציה ואחוות הבנות הורגשה באוויר.



וואלה! גם אני יכולה!
ביום שישי האחרון, שהיה שימשי ונעים במיוחד,  נערך בבית חיל האוויר בהרצליה האירוע '' כל אחת יכולה ''.  אני אקפוץ רגע לסוף וסליחה על הספוילר למי שלא היתה: היה מ-ה-מ-ם!  התגובות מסביב במהלך האירוע ולאחריו היו באמת מרגשות והמוטיבציה ואחוות הבנות הורגשה באוויר.
 
למה היה כל כך טוב בעיני? כי מי שרצתה לעשות שינוי באורח החיים שלה -  קיבלה הרבה כלים חדשים כדי להתחיל ומי שכבר בעניינים בעצמה- קיבלה עוד זריקת מוטיבציה מרעננת ועוד כמה טיפים ורעיונות לגיוון.
 
ההרצאות,  שלמרות שהועברו בפני אולם מלא של 300 נשים, הצליחו לשמור על אינטימיות וכנות נשית מיוחדת.  לי באופן אישי, עשו שם חיסול ממוקד לכל התירוצים שכבר נתתי לעצמי ואפילו לכמה כאלה שעוד בטח היו עולים בהמשך...
 
אז אם אני,  רגע לפני גיל 37 , עם עבר מפואר של דיאטות אקורדיון, השתכנעתי שאפשר לשנות. ואם אני, לשם שינוי, אפילו התחלתי ליישם בלי לדחות ליום ראשון או לאחרי החגים בשנה הבאה-  אז כנראה שוואלה..  כל אחת יכולה..
 

ועכשיו לפרטים היותר עסיסיים,  פיקנטיים ותכלסים מהארוע:

 
החל מהשעה 8:30 החלו להגיע נשים בכל הגילאים: אימהות לתינוקות,  קבוצות של חברות, חבורה של אימהות מאותו הגן ואימהות שבאו עם האימהות שלהן...  
שייק ירקות לאמיצות,  שייק פירות למתחילות או קפה למכורות ואפשר היה להסתובב בנחת בין הדוכנים המיוחדים ולהנות מהעיצוב העדין והיפה של המוכשרת מכולן- אסין מנהלת המותג אסיניקה
 
 

 

 

 

ההרצאה הפותחת של  מיכל צפיר

מיכל היא כדור אנרגיה חיובי ואופטימי.  היא מלאת מרץ,  שופעת חיוכים ועונה בסבלנות אין קץ לכל שאלה ופניה והיו הרבה כאלו.  מיכל הנחתה את האירוע ולכל אורכו חיבקה, חיזקה וענתה לכולן וכמובן גם חתמה על הספר שלה למי שביקשה. 
ההרצאה שלה נגעה במקומות הכי אינטימיים של כל מי שאי פעם חוותה את ההתמודדות האינסופית עם ההשמנה.  הסיפורים המאד אישיים שסיפרה על עצמה והמקומות הנמוכים אליהם הגיעה בעבר נתנו את התחושה שההמלצות והתובנות שלה ניתנות בגובה העיניים. 
אגב,  יואב צפיר היה בקהל ומדי פעם היתה אינטרקציה מצחיקה ביניהם על השינוי הבריא שלה שבעצם גרר והשפיע על כל המשפחה.
אני מודה ומתוודה שחלק מהמוטיבציה שלי בהחלט עלתה בעקבות גופיית הסאטן היפהפיה בעיני שלבשה ושכרגע אני יכולה רק לחלום עליה....
 
שופינג: כמובן שמיד אחרי ההרצאה רצתי לדוכן של משק זינגר האורגני וקניתי מליון ירוקים למיניהם,  פירות וירקות שמעולם לא ניסיתי. אני יכולה לדווח שהכל היה טרי מאד ונזלל במהירות על ידי הילדים בבית. כמובן,  שגם הצצתי בספר של מיכל צפיר והוא באמת באמת מומלץ.  כבר ממלא תפקיד פעיל אצלנו במטבח עם כמה מתכונים מוצלחים וקלילים.
 
 

ההרצאה השניה היתה של חווה זינגבויים

אישה מאד מרשימה שהצליחה בכוחות עצמה להקים חברה מצליחה בשוק הקוסמטיקה האימתני הקיים.  חווה הדגישה בהרצאתה משהו שחשוב בקוסמטיקה אבל נכון בכל תחומי החיים:  לטפל בגורם ולא בסימפטום. 
 
שופינג: כמובן שדוכני הקוסמטיקה של חווה זינגבויים ושל קליניק היו התחנה הראשונה עם מוצרים משובחים בהחלט ובהנחות שוות.  ואם כבר ביופי עסקנו,  השלב הבא היה לדגום את השרשראות החדשות מבית הולהמאמא.
 
 

 

 

 

ההרצאה של פאולה רוזנברג

התחילה בכמה דקות הרפיה. כן,  לפעמים חייבים להזכיר לי לנשום עמוק,  לעצור רגע ולהרגע. ורק אז אני מרגישה עד כמה הייתי לחוצה, נשמע מוזר לא? פאולה עשתה קצת סדר מבחינת הערכים התזונתיים ומה באמת עומד מאחורי התוויות של המוצרים בסופר ואיך לקנות ומה ועוד הרבה טיפים שפתאום הראו שבישול בריא לא חייב להיות כזה מאיים ומפחיד.
 
שופינג:  קודם כל,  לטעום בדוכני האוכל של "מעשה ידיה"  עוגיות כוסמת ומאפינס בריאים וטעימים בטרוף.  אחר כך עברתי ישר לדוכני הגאדג'טים  למטבח של קלאודיה וקניתי כמה קופסאות אחסון כי כמו שמיכל לימדה אותנו בבוקר וכמו סיסמת הצופים: '' היה נכון תמיד'' או בקיצור תהיי מוכנה.  עם ירקות ופירות חתוכים מראש לא בורחים לשטויות ומתוקים. ואיך אפשר בלי קצת ירקות ופירות אורגניים שהגיעו ישר מהשדה של משק זינגר.
 
 

 

 

 

ההרצאה האחרונה היתה של צמד החמד, עדי הרפז ואפרת לקט מ momday 

ההרצאה שבאמת עשתה וידוא הריגה לתירוץ האחרון שהיה לי: 'אבל למי יש זמן...?!''.  אפרת ועדי הוכיחו סופית שכמו שאנחנו מוצאות זמן לכל הפעילויות והגחמות של שאר בני המשפחה,  אנחנו נחליט שאנחנו סוגרות ביומן זמן לעצמנו.  ושאם נתמיד 30 יום במשהו הוא יהפוך לריטואל קבוע כמו צחצוח שיניים.
 
שופינג:  רציתי לקנות ולא הספקתי - היומן המהמם של momday,  בגדי ספורט סקסיים ומנוי לחדר הכושר של '' גרייט שייפ'' -כי נגמרו לי סופית כל התרוצים והגיע הזמן להתחיל לזוז.
 
 
 
אז יצאתי עם כמה שקיות שופינג שוות והרבה מוטיבציה. מחכה לראות מה מתוכנן כבר לארוע הבא:-)
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו