הורות, רווקות ומה שביניהם - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הורות, רווקות ומה שביניהם

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 17.07.2009

הפכת לאימא וחברותייך עדיין חיות את חיי הרווקות והחופש? סביר להניח שהקשר ביניכן השתנה לבלי הכר: אפשר שנושאי השיחה והעניין שלכן אינם נפגשים כלל, שלא לדבר על אופן הבילוי והשעות. האם ניתן לשמור על הקשר למרות הפערים? האם יש קשרים שיישרדו את השינויים והפערים ויש שלא? האם יש ביכולתנו לגשר על הפערים ולשמר את הקשר למרות השינוי הדרמתי בחיינו?



מאת: בת-שיר סולמי


2P סטודיו

הורות, רווקות ומה שביניהם

הפכת לאימא וחברותייך עדיין חיות את חיי הרווקות והחופש? סביר להניח שהקשר ביניכן השתנה לבלי הכר: אפשר שנושאי השיחה והעניין שלכן אינם נפגשים כלל, שלא לדבר על אופן הבילוי והשעות. האם ניתן לשמור על הקשר למרות הפערים? האם יש קשרים שיישרדו את השינויים והפערים ויש שלא? האם יש ביכולתנו לגשר על הפערים ולשמר את הקשר למרות השינוי הדרמתי בחיינו?

פרידה מחיי הרווקות - השלמה עם חיי המשפחה

השינויים שמתחוללים בחיי אישה מרגע הפיכתה לאימא הם רבים: הן במישור הפיזי והן בתפיסתה את עצמה מול הסובבים אותה. פתאום בילוי בקניון אינו מהנה כבעבר... כי את בשלוש מידות גדולה מהמידה שהיית בה. גם מערכת השיקולים הכלכליים משתנה וטיטולים ומטרנה תופסים מקום גבוה יותר מההופעה המעודכנת שלך. הבילוי העיקרי ביום ובלילה עם התינוק משאיר אותך מותשת, עייפה עם ירידה ניכרת בערנות ובריכוז. השינויים ההורמונאליים המתרחשים בגופך נותנים את אותותיהם גם על התגובות הרגשיות המועצמות שלך הבאות לביטוי בסיטואציות חברתיות ובינאישיות.

חברה טובה ואוזן קשבת – גם אמהות רוצות

לאור השינויים בנפשה ובגופה של אישה בתקופת ראשית האמהות גובר הצורך לשתף ולבלות עם חברה טובה וקרובה. נשים רבות חוות קושי מתמשך עם בוא השינויים בגופן ובנפשן ותסכול גדול ולעיתים פחד מתחושת האחריות הגדולה שטומנת בחובה האמהות. נשים שמוקפות בחברות רווקות, מוצאות עצמן לעתים בתסכול נוסף, שנובע מהפערים בינן לבין חברותיהן הרווקות ומהעדר תחושת קרבה איתן. עוד שינוי שצריך להסתגל אליו.

הפערים בין חיי המשפחה לרווקות

הינה את כבר לומדת: בילוי של אישה שהיא אמא מחוץ לבית ללא ילדיה מצריך לוגיסטיקה מקיפה. כלומר: התארגנות מראש לבייביסיטר, השארת ספר הוראות הפעלה וכו'. בעוד לחברותייך הרווקות יש לא מעט בילויים "ספונטאניים", את כבר לא יכולה להרשות לעצמך את הפריבילגיה הזו. אופי הבילוי והשעות בהן אמהות יכולות להתפנות נמצאים בהתחשבות מתמדת בחוגים ובבילויים של הילדים. כן, כבר לא תוכלי בהחלטה של רגע לצאת לקמפינג עם לילה עם חברותיך הטובות. השלימי עם כך שזה שייך לעבר.

גם התוכן שיביאו אמהות לבילוי עם חברותיהן הרווקות יחשוף את מה שמסעיר אותן בתקופה זו: סיפור מעשי קונדס של הילדים, "יציאה" מצחיקה של הילד או סיפור הלידה שלהן. את מוצאת את עצמך מספרת על כך בעיניים בורקות בעוד חברותיך הרווקות מאזינות לך בלית ברירה. וואללה - הסיפורים שלך לא מעניינים כמו פעם.

איך נטפח את הקשר עם חברותינו הרווקות למרות הפערים?

ברגע שזיהינו את הפערים והשונות בתחומי העניין, אפשר לשמור את סיפורי הילדים וההורות לחברינו ההורים או לסבים והסבתות שיתמוגגו מהם ממש כמונו.

עם חברינו הרווקים כדאי לחזק את המכנים המשותפים: מוסיקה, תחביבים, עבודה. לצאת לסרט או לבית קפה, שנבחרו על-ידי החבר ולדאוג לנוח לפני המפגש על מנת לשמור על ריכוז וערנות. אין זה אומר שעלינו להשאיר את המושכות בידיהם בלבד. הרעיון הוא למצוא את הקשר למרות השינוי שהביאו החיים. אתן בהחלט יכולות למצוא עניין ואף לסייע בארגון חתונה או בהמלצות על מקומות שווים לנופש או לנסיעה לחו"ל.

בקצב החיים שנהיה לנו עם הפיכתנו להורים, אנו נוטים לעתים לשכוח להתקשר וליזום פגישות עם חברינו. כדאי לשים תזכורת פעילה, שתזכיר לנו על קיומה של פגישה שקבענו עם חבר ובמידה והיא נאלצת להתבטל לקבוע מיד פגישה חדשה.אם ניתן לפגישות הללו חשיבות ומשמעות רבה כמו לפגישות עבודה חשובות, או לפגישות עם המורה/הגננת של הילד – ייתכן שנראה עקביות רבה יותר בקשרים החברתיים שלנו. 

יש אנשים רבים בעולם וקשרים שונים בין כולם

חשוב שנזכור כל הזמן כי החיים הם תהליך דינאמי, אנשים משתנים, אנחנו משתנים, תחומי העניין שלנו משתנים ולא כל מי שמצאנו בו פעם עניין יוכל לעניין אותנו כל החיים. לא כולם ישארו חברים שלנו. חלק יאבדו בנו עניין ובחלק אנחנו נאבד עניין. החיים הם זרימה. יחד עם זאת חשוב שנדע לשמור ולהתאמץ כדי לטפח את הקשרים שחשובים לנו באמת.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו