אהבה, העצמה נשית ומה שביניהם - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אהבה, העצמה נשית ומה שביניהם

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.02.2010

המאבק בין המינים על שליטה ודומיננטיות הינו מתמיד ואינסופי. בעבר, הניצחון היה טכני, הדומיננטיות הגברית היתה מעוגנת בחוקי החברה ובכללים הנהוגים בה. המאה העשרים ואחת התאפיינה בתהליך הדרגתי של התעצמות הכוח הנשי בעולם, כאשר באופן טבעי ההתחזקות במעמד האישה נתפסת על ידי הגברים כמובילה לפיחות במעמדם ובעוצמת השליטה אשר הם מחזיקים בידיהם.



מאת: ענת בן סלמון ועפר ארז, מומחים בפסיכותרפיה ובעלי חברת "כלים שלובים"אבחון, טיפול והכוונה לפרט ולמשפחה


אהבה, העצמה נשית ומה שביניהם

התפיסה הגברית הרואה איום בתהליכי ההתעצמות הנשית מקבלת חיזוק מאמירות של נשים, מעצבות דעת קהל המגדירות את עצמן כפמיניסטיות אשר נותנות ביטוי ואמירות ומחשבה המעצימה את תפקיד ומעמד האישה על חשבון מעמד הגברים (שיטת הנדנדה).

חג האהבה מסמל נקודה של הפוגה במאבק. ביום זה נשים דווקא נהנות מהנתינה של הגבר ורואות ביום זה סיבה מספיק טובה לנטוש לרגע את נקודת החוזק שאליה הן שואפות בשאר ימי השנה. ראוי לנצל הפוגה זו לחשיבה נוספת על משמעותו ומטרתו של המאבק בין המינים.

מאחר ותפיסתנו העצמית לעולם אינה מנותקת מהתפיסה של הסביבה אותנו, יש חשיבות רבה לגבר שנמצא ליד האישה בפיתוח הערכתה העצמית. הערכתה העצמית של האישה (ובעצם גם זו של הגבר) הינה תולדה של תהליך דינמי שבו אוסף האדם נתונים אודות הצורה בה הוא נתפס על ידי אחרים. בתהליך זה יש חשיבות לזהותו של האחר, מידת הקרבה שלו ומידת ההערכה שאנו רוכשים כלפי אותו האדם. ברור הוא, שככל שהערכתנו את האדם תגדל, כך החשיבות שאנו מייחסים לדעתו לגבינו הולכת וגדלה. מאחר והגבר מהווה את המקור הקרוב ביותר לקבלת הערכה, יש חשיבות רבה לצורה שבה הוא נתפס בעיני האישה.

מאבק המינים, והקרב המתיש שנגזר ממנו, גורם לנו לא אחת לפגוע בבני זוגנו ולהפחית מערכם, מבלי לדעת שבדרך זו אנו פוגעים בראש ובראשונה בעצמנו. אם האדם שלצידנו אינו ראוי להערכתנו, הרי דעתו עלינו אינה משמעותית בעיצוב תפיסתנו העצמית, וכך אנו מאבדים מקור עוצמה חשוב שעשוי להשפיע עלינו באופן חיובי במהלך החיים. האינטרס הישיר שלנו הינו שבן זוגנו יהיה ראוי להערכתנו על מנת שנוכל לראות בו מקור להערכה עצמית חיובית והעצמה.

מאחר ותהליך ההעצמה הינו תהליך מעגלי ואינסופי כשמדובר בבני זוג, האחת מתעצם מהשני ומעצים את רעהו, יש לשמר את רוח חג האהבה אל מעבר ליום זה, ולזכור תמיד שעוצמה שמתקבלת מתוך אהבה הינה עמידה לאורך זמן.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו