כל הסיבות לשחק בליגת ספורטיבית - חברתית וליהנות מז - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כל הסיבות לשחק בליגה ספורטיבית ולהנות מזוגיות טובה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 25.06.2015

רונית וייץ, רכזת ליגת מאמאנט בכפר ורדים, מרגישה שבזכות ההשתלבות בליגה, היא ובעלה זוכים ליהנות מזוגיות בריאה ומאושרת. אז איך הספורט משפר את הזוגיות?



מאת: רונית וייץ, רכזת ליגת מאמאנט בכפר ורדים


כל הסיבות לשחק בליגה ספורטיבית ולהנות מזוגיות טובה
שמעתי אמרה יפה שהתחברתי אליה: "אל תחנך את ילדיך, ממילא הם יהיו דומים לך. תחנך את עצמך!" כשאני בחרתי לחנך את עצמי ולעסוק בספורט המשלב את הסיפוק האישי שלי וגם מאפשר למשפחה שלי לקחת חלק באהבה הזו, זכיתי לכך שהילדים שלי סופגים את הערכים החשובים שבאים לידי ביטוי באמצעות העשייה הזו: רוח ספורטיבית, נתינה, פרגון ותרומה לקהילה, אך לא תיארתי לעצמי שהבונוס הכי גדול יהיה הקשר עם בן הזוג שלי, עם בעלי.
 

ליגת כדורשת

זה התחיל שכאמא לילדים, הצטרפתי לליגת אמהות בכדורשת. הליגה שנותנת במה דווקא לאמהות, ומעניקה לילדים ולבני הזוג את הזכות להגיע למשחקים ולעודד אותן, לעמוד לצדן בדיוק כמו שהאמהות דואגות לעודד את הילדים בכל שלב חשוב בחייהם. עם הזמן, בן זוגי הצטרף לליגה והחל לאמן את השחקניות בכפר. כך השתלבנו שנינו ביחד וכל אחד לחוד, בעשייה החברתית, וזה עשה לנו טוב. הכי טוב שאפשר:
1. אני יוצאת לאימונים, ומשאירה לו את הטיפול בילדים, את ארוחת הערב, והוא דואג גם לקלח ולהשכיב אותם לישון בזמן שאני לוקחת זמן לעצמי, וזה גורם לי בכל פעם לאהוב אותו קצת יותר.
2. הפעילות הספורטיבית מאפשרת לי להרגיש טוב יותר עם הגוף שלי. אני מרגישה בריאה וחיונית וזה מדבק. אז הוא יוצא לרוץ ומטפח שרירים, ואין מה לעשות: כשמישהו מרגיש טוב עם עצמו הוא אטרקטיבי לצד השני, והמשיכה הזוגית בנינו רק גוברת משנה לשנה.
3. במסגרת פעילויות הליגה מתקיים טורניר גם לאבות. פעם בשנה אנחנו משחקים גם אחד נגד השניה. זמן המשחק המשותף הוא יקר מפז. מיותר לציין שבכל שנה הקבוצה של האמהות זוכה כמובן, כיוון שכולנו חיות את המשחק פעמיים בשבוע, מה שגורם לצחוק וטיזינג זוגי שגורם לנו לרוץ הביתה בסוף הערב.
4. ברמה החברתית של הליגה, אנו מאמצות בית מוגן בכפר לבעלי מוגבלויות. פעם בשבועיים בעלי מאמן את קבוצת הדיירים, ופעם בחודש אנחנו מקבלים איתם את השבת ומדליקים יחד נרות שבת. נוכחתי לגלות שהנתינה המשותפת שלנו היא בלתי מוגבלת. והדוגמא שאנו מעניקים לילדים היא יקרה מפז.
5. אומרים שבזוגיות מומלץ שיהיה תחביב משותף. אז אצלנו זו הליגה. החוויה נמשכת הרבה מעבר לאימון: מדברים על זה בבית, משלבים את הילדים באימונים והמשפחה כולה לוקחת חלק באהבה של האמא לספורט הכדורשת.
6. בליגה קיימת רשת עסקית של כל השחקניות. ניתן למצוא ביניהן בעלות צימרים, מעסות, סוכנות טיולים ועוד.. ומה יותר טוב מכל המוזכרים כאן זמינים עבורכם, ועוד בהנחה לשחקניות הליגה? אז כשבא לנו להתפנק יחד אנחנו לא חושבים פעמיים. 
7. מאז שהתחלתי לצאת לסופי שבוע של מחנות אימונים, משחקים וגיבושים, נרשם גידול בהריונות. ככה זה כשמתגעגעים..
 

איך בן הזוג משתלב?

אז במקרה שלי, בן זוגי בחר לקחת את העשייה הספורטיבית שלי ולהיות חלק בלתי נפרד ממנה. הפרגון, התמיכה, השותפות, הייעוץ והנתינה נותנים נפח נוסף לזוגיות ולמשפחה שלנו. אנחנו רבים פחות, ואוהבים הרבה יותר. 
ממליצה לכל אמא לצאת מהבית ולעסוק בפעילות ספורטיבית, ואם היא משלבת יוזמה חברתית עוד יותר טוב. זה ייפתח לה את הלב ויעניק לה אור ונמרצות שימגנטו אליה את כל המשפחה.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו