סקס אחרי הלידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סקס אחרי הלידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 11.02.2009

פעם פשוט אהבת סקס. היית מהנשים החושניות יותר ותמיד מצאת זמן להשקיע. חשק לא היה חסר. אחרי החתונה היו שנות השקעה מטורפות בזוגיות...ואז כצפוי וכפי שתכננתם, הגיע ההיריון. עכשיו את אחרי הלידה. חלפו עברו ששת שבועות משכב הלידה ואת פתאום מוצאת עצמך לא כל-כך בכיוון של סקס עם הבעל...למה?



מאת: נטע דורון


סקס אחרי הלידה

פעם פשוט אהבת סקס. היית מהנשים החושניות יותר ותמיד מצאת זמן להשקיע. חשק לא היה חסר. אחרי החתונה היו שנות השקעה מטורפות בזוגיות...ואז כצפוי וכפי שתכננתם, הגיע ההיריון. עכשיו את אחרי הלידה. חלפו עברו ששת שבועות משכב הלידה ואת פתאום מוצאת עצמך לא כל-כך בכיוון של סקס עם הבעל...למה? האם זה קורה לכולן? ומתי תעבור ההרגשה הזו של חוסר עניין מוחלט במנוע התשוקה שהניע אותך בעבר?

לקבל את הגוף בחזרה – דימוי הגוף שלך

סיבה ראשונה אפשרית להרגשת חוסר החשק לסקס תהיה חוסר ההשלמה שלך עם גופך. מסתבר שגם אצל המושלמות שבנשים לא הכול חוזר להיות כפי שהיה. (ייתכן שגלית גוטמן לא שמעה על כך, אך מדובר במקרה יוצא דופן...)

סימני מתיחה – עלית במשקל במהלך ההיריון, העור נמתח עד גבול מסוים. מעבר לכך, כאשר נגמרה האלסטיות הוא נמתח יתר על המידה. מה שנשאר אצלך לדיראון עולם יהיו הפסים הדקים האלה (כסופים, דקיקים) שיישארו שם תמיד על עורך. ברוכה הבאה למועדון סימני המתיחה. מקומות אופייניים: ירכיים, בטן, שדיים.

דלדול בעור – השילוב של עלייה מהירה יחסית במשקל ואחר כך השלת המשקל מחדש עשוי לאחר הלידה לגרום לכך שהעור לא ייראה מוצק ומתוח יותר, גם אם חזרת למשקלך לפני הלידה. למי שהייתה רגילה לבטן שטוחה ומתוחה ייתכן שתחווה שוק קטן, היות ששומן שצברה באזור במהלך ההיריון יהיה קשה להורדה. גם עם פעילות אינטנסיבית בחדר הכושר, ספק אם המצב יחזור לקדמותו.

שינויים בנרתיק – ייתכן שאת מרגישה "רחבה" יותר שהרי התינוק שלך עבר את תעלת הלידה וכל ה"עסק" אכן עבר טראומה. תני לגוף לחזור לעצמו. אם את חשה בירידה בשליטה בשרירי רצפת האגן, מה שבא לידי ביטוי בבריחת שתן – גשי לרופא הנשים. רצפת האגן, בייחוד לאחר יותר מלידה אחת, זקוקה לחיזוק ולהתעמלות. הדבר קשור גם להפקת הנאה בזמן קיום יחסי מין, ולכן כדאי שתהיי מודעת לעניין.

חשש מהריון – ייתכן שאת פשוט חוששת מכניסה להריון נוסף, מה שמשתק אותך מעצם המחשבה על סקס...לצורך כך גשי בהקדם לרופא הנשים על מנת להתאים לך אמצעי מניעה המתאים לך ביותר. אם את רגילה לגלולות ומניקה, כדאי שתדעי שבהחלט ניתן להתאים לך גלולות המתאימות למניקות. ייתכן שהסרת מחסום תתרום להרגשת הביטחון ומשם קצרה הדרך להנאה מסקס.

בנוסף, סיבות נוספות להרגשת אי נינוחות גופנית תהינה:

טפטוף חלב מהחזה, כאבים ורגישות באזור התפר מהקיסרי, ומשקל גוף שטרם חזר לאיזון.

אלה עלולים לגרום לך לחוש בלתי נחשקת.

טיפ: אחרי שתשלימי עם כך שהגוף עתה יהיה שונה התחילי להשקיע. עם העשייה יבוא גם התיאבון. התמסרי לאמהות ובמקביל השקיעי גם בעצמך: התעמלות, טיפוח הגוף, הורדת שיער, איפור. הפסיקי לחשוב על מה שהיה. אישה אחרי הריון אינה בלתי סקסית. להיפך! הבאת חיים לעולם. את אמא. היש עוצמה נשית גדולה מכך?

להבין את ההורמונים

ייתכן שאת מתחבטת סתם. ידוע כי אחרי הלידה ובייחוד אם את מניקה ההורמונים אחראים להורדת החשק המיני. מדובר במנגנון של הטבע על מנת לצמצם הריונות אחרי לידה. מכאן גם התפתח המיתוס שאישה מניקה לא יכולה להרות. מתי זה יעבור? עם ירידת תכיפות ההנקות, עם ההתרחקות ממועד הלידה ועם החזרה הכללית של גופך לעצמו.

האם ההסבר יספק את בעלך? ספק. אך מכיוון שמדובר בהליך פיזי שאינך שולטת עליו כדאי שיהיה סבלני....

ואם אינך מניקה? גם טבעי שתרגישי ירידה בחשק המיני. הרי הגוף צריך התאוששות. לכך כיוון הטבע.

טיפ: מכיוון שעכשיו המיטה שלכם משמשת בעיקר אותך בשעת הנקה או את התינוקי לטובת השתרעות רבתי, או סתם לזירת פליטות מדיפת ניחוחות, כדאי שפשוט תיזמו נסיעה לסופשבוע קצר. המטרה היא לחזור למסלול הסקס שלכם. ייתכן ששינוי זירת הפעילות יעלה אתכם על דרך המלך...(למעשה בעלך כבר שם, מחכה לך).

סקס אחרי לידה – מועדון הנהנים

כן, יש גם את אלה. שדווקא השדיים המטפטפים חלב, הגוף הדשן והחיוניות הנשית עושים לו את זה... גם זה טבעי לחלוטין. למעשה, ייתכן שדווקא עתה חיי המין ישתפרו. מה הסיבה לכך? מדוע זה לא קורה אצל כולם? לא ידוע.

מה שכן ידוע הוא שמדובר לא רק בהנאות גופניות, אלא בעצם התהליך האינטימי שעובר זוג: ההיריון, הלידה, והבאת חיים לעולם. עם הקרבה הנפשית שעתה חזקה יותר מתמיד מגיע גם הסקס העוצמתי.

לסיכום

  • סקס אחרי לידה עשוי להיות לחלק מהנשים שדה מוקשים ולאחרות גן עדן.
  • השלמה עם מראה הגוף לאחר הלידה וטיפוחו עשויים לעזור לחזרה למסלול.
  • בייחוד אחרי הלידה, דרושה יוזמה ונדרש תכנון לצורך הגעה למצבים אינטימיים עם הבעל. התינוק הוא זולל אנרגיות ענקי ולכן נדרש ניהול זמן אפקטיבי יותר ופחות ספונטניות.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו