אופנה מהירה לאמהות עסוקות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אופנה מהירה לאמהות עסוקות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 15.06.2009

הסיטואציה הבאה בוודאי מוכרת לך: התעוררת בבוקר ויש לך לוח זמנים צפוף ולא שפוי בעליל, בקושי קילפת את קורי השינה מעל עיניך ואת מגלה שהשעון מתקתק – יש לך זמן קצר להתארגן, תוך כדי שאת רוחצת ומלבישה את הילדים, משלימה פערים בשיחה מהירה עם בן הזוג ואורזת את עצמך לדרך, רגע לפני שדילגת מעבר לדלת החוצה את מגלה שאת עוד בפיג'מה ויש לך בדיוק שתי דקות להתלבש לעבודה.



מאת: שירה דרורי
אופנה מהירה לאמהות עסוקות

הסיטואציה הבאה בוודאי מוכרת לך: התעוררת בבוקר ויש לך לוח זמנים צפוף ולא שפוי בעליל, בקושי קילפת את קורי השינה מעל עיניך ואת מגלה שהשעון מתקתק – יש לך זמן קצר להתארגן, תוך כדי שאת רוחצת ומלבישה את הילדים, משלימה פערים בשיחה מהירה עם בן הזוג ואורזת את עצמך לדרך, רגע לפני שדילגת מעבר לדלת החוצה את מגלה שאת עוד בפיג'מה ויש לך בדיוק שתי דקות להתלבש לעבודה.
משימת סטיילינג בלתי אפשרית? תתפלאי, את לא צריכה יותר מזה כדי להראות נהדר. הכל עניין של הכנה מראש ובחירת פריטי אופנה שמתלבשים עליך מהר. מדריך לאופנה מהירה לדרך לאמהות עסוקות.

 

אופנה ולוח זמנים: כדי להתלבש מהר את צריכה לתכנן נכון את המלתחה שלך. הצטיידי ביומן ובדקי בדיוק מה מצפה לך השבוע מבחינת פגישות עבודה, סידורים, אירועים בערב וכולי וכך תדעי בדיוק מה המראות המובילים במלתחה שלך לשבוע הקרוב. אם למשל את יודעת שאת הולכת לאימון כושר הישר ממקום העבודה, התלבשי מראש בסגנון ספורטיבי על טייצים וחולצה חצי שרוול מבד מגבת למשל, גם אופנתי וגם פרקטי.
מקום מיוחד בארון: הקצי מקום נפרד בארון לבגדים לשבוע הקרוב או לפחות רכזי את פריטי האופנה המבוקשים כך שתדעי היכן למצוא אותם ולשלוף אותם במהרה. אפשרות אחרת היא להכין כל ערב את הבגדים ליום למחרת מכובסים, מגוהצים ותלויים על קולב או על כסא או וו. חשוב מאוד למדוד את הבגדים בעת הרכישה ולפני שאת לובשת אותם בפעם הראשונה בשעת לחץ כדי לא לגלות ברגע האחרון שהחולצה לא עולה עליך והמכנסיים לא נסגרים על הגוף.
שילובים אופנתיים מנצחים: את לא חייבת להצטייד באאוטפיט שונה לכל יום. ישנה אפשרות לצייד את המלתחה במספר פריטי אופנה שמשתלבים נהדר עם מגוון פריטים. מכנסי ג'ינס למשל, חצאית קלאסית, שמלה שחורה לערב, טי שרט מודפסת לימי הקיץ, טוניקה וטייצים צבעוניים, אלה פריטים שלא יוצאים מהאופנה וניתן למזג עם מגוון פריטים, ג'ינס ייראה עליך נהדר ביומיום עם טי שרט ווסט ואם את יוצאת לאחר מכן לבית קפה עם חברות וחשקה נפשך בלוק מרשים יתר, תוכלי להחליף את הטי שרט בחולצת שיפון רומנטית או בסריג משובץ והמראה שלך ייראה חגיגי יותר. את הפריטים להחלפה תוכלי לתלות על קולב ברכב או לקפל ולשאת עצמך בתיק ולהחליף ברגע שמתאפשר לך. אפשרות נוספת היא לבחור בשיטת השכבות: להתלבש בבוקר על גופיה ומעליה טי שרט וכדי לגוון את המראה ללוקיישן או למפגש הבא, להסיר את הטי שרט ולהישאר רק עם הגופייה או להפך, אם את עוברת בין חללים ממוזגים לשמש הלוהטת בחוץ, תוכלי להתהדר בשרוולון, חולצה ארוכת שרוול דקיקה או ז'קט דק לפי הצורך. את השרוולון תוכלי לקשור על המותניים וללבוש במהירות.

בגדים מהירים ללבישה: אחד המבחנים החשובים ביותר להתלבשות מהירה היא בעת המדידה. כמה זמן שלוקח לך למדוד את הבגד שווה לזמן שייקח לך ללבוש אותו מדי בוקר או ערב. אל תבחרי בגדים שדורשים עזרה מבחוץ כמו רוכסן אחורי, לכי על בגדים שקל מאוד ללבוש נטולי כפתורים או רוכסנים, ללא צורך בקשירה מאחור או בפרונט. לפעמים שווה ללכת על שמלה כדי שתצטרכי להתלבש רק על חלק אחד במקום להתאים בין שני פריטים. העדיפי פריטים שיושבים עליך טוב ללא צורך בחיזוק של חגורה, בדים סטרצ'ים כמו לייקרה נמתחים על הגוף במהירות. אם את מחפשת נגיעות מסוגננות, הכיני מראש אביזרים מתאימים לשילובים שבחרת וכך לא תבזבזי זמן בבוקר בחיפוש אחר מחרוזת או עגילים תואמים. אותו עיקרון תקף גם לגבי נעליים, תיקים וכדומה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו