איך מגשימים חלום - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך מגשימים חלום

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.05.2009

איך מגשימים חלום, עושים מהפך בקריירה וזורמים עם הלב, מעצבים קולקציה מקורית כחול-לבן מצליחה בכל הארץ ועם הצצה לחו"ל, מרצים בתחום במכללה למנהל, מניקים את הילדה בת החודשיים ומתפקדים כאמא במשרה מלאה לעוד 2 ילדים בוגרים? מתרחבים בזמן מיתון והופכים לרשת?



איך מגשימים חלום

יש רגעים כאלה, אמנם לא רבים, שבהם משהו מחייב אותנו לקחת החלטה, יותר מדי סימנים מורים לנו פתאום שהגיע הזמן, למרות הפחד הידוע, להוציא את עצמנו מתוך המשרד שישבנו בו כבר כמה שנים טובות, מתוך איזור הנוחות של התלוש הקבוע, מתוך המסלול המוכר לעבודה.
במקרה של נעמי יעבץ (35) "מסלול השינוי"  לא היה כל כך נורא.   למעשה היא הייתה די בטוחה שתחום משאבי האנוש בארגונים מהווה כר נח ומתאים להתפתחות, ליכולות ולכישורים שלה.

"לאחר הלימודים עבדתי מספר שנים במחלקת משאבי האנוש בבי.וי.אר, חברת הי- טק העוסקת בפיתוח מערכות לתחום הצבאי." מספרת יעבץ. "בהחלט נהניתי מהעבודה אבל תוך כדי ,ולמעשה בלי שבאמת שמתי לב לכך התחיל להתפתח ערוץ צדדי של עניין ושל עיסוק שהלך ותפס נתח יותר ויותר משמעותי מהזמן ומתשומת  הלב שלי."

כשעזבתי את בי וי אר עוד המשכתי לחפש עבודה בתחום משאבי האנוש בהיי טק אבל תוך כדי השיטוט אחרי מה שמעניין אותי מצאתי את עצמי מתעסקת יותר ויותר בתחביב ולא במקצוע . התחלתי לפתח כמה מוצרים בתחום הטקסטיל לילדים, סתם לכיף מבלי שהייתה לי השכלה פורמלית בתחום.  והבנתי שיש ביקוש ורעב אדיר לבגדי ילדים איכותיים ומעוצבים כמו גם למוצרי קונספט, ושאני חייבת לנסות לשלב את המשיכה שלי  לאסתטיקה, לעיצוב  ולילדים ולהקים משהו משל עצמי.

"אני זוכרת את הרגע המסוים בו פתאום הבנתי" מספרת נעמי יעבץ , המעצבת והבעלים של 'טפליא" (צורת רבים נוספת למילה טף), מתמחה בעיצוב וייצור בגדי תינוקות וילדים עד גיל 8 ומוצרי טקסטיל ייחודיים נוספים תוצרת כחול לבן  "שיש ביכולתי ליצור משהו יש מאין. הבנתי שיש לי ביד משהו שהוא שלי. פרי המחשבה, החזון, ההשקעה והיצירה שלי. הרגשתי שאם אוותר על ההזדמנות הזאת אצטרך כנראה להתמודד עם תחושת  החמצה שתלווה אותי לאורך שנים והחלטתי שעדיף להעז. שאני קופצת למים".

הקפיצה  הראשונית למים הייתה עיצוב קו ביגוד לתינוקות באמצעות חברה מסחרית גדולה.  יעבץ,  מספרת שפנתה "באומץ של כאלה שאין להם מה להפסיד" למנכ"ל, שהסכים שתעצב בעזרתם קו משל עצמה. לאחר מכן קנתה את הקו כולו והתחילה לחפש אפיקים למכירה.

בשלב הזה כשכבר הבנתי שאני רוצה ללכת ברצינות לתחום הזה חיפשתי שותף. חיפשתי מישהו שישלים אותי וייתן מענה בחלק התפעולי והניהולי. היא מצאה את יואב אדר, (בנה של סופרת הילדים תמר אדר ז"ל) חבר טוב, שהיה שם, ופשוט "דגה" אותו והציעה לו להצטרף.
לאחר שערכו מספר מכירות ביתיות וראתה כי קיים שוק וביקוש קיבלו את ההחלטה,"הלא פשוטה ואפילו מפחידה" על הקמת חנות בתחום.

החנות הראשונה הוקמה ב- 2004,  בפינה שהייתה באותו הזמן שקטה וצדדית משהו, בדיזינגוף 263 על פינת רחוב ירמיהו. "אני זוכרת שהיו חברים שהרימו גבה. טענו שזה אי שם בצפון דיזינגוף ושאף אחד לא יבוא במיוחד בשביל החנות. לשמחתי- החנות  התחילה לצבור שם וקהל לקוחות נאמן בצורה מהירה. גם הטיימינג היה טוב- כל רחוב דיזינגוף חזר אז לחיים, מתחם הנמל יצר תנועה ערה של עוברים ושבים וכעת, כשהאזור הומה חנויות מעצבים, בתי קפה טרנדיים, סופרמרקטים שפתוחים 24 שעות  ועוד,  מי זוכר שהפינה הזו נחשבה פעם לצדדית?"

" וגם הבחירה שלי הסתברה כנכונה, אני ויואב משלימים זה את זה ומסתדרים מעולה. יש חלוקת תפקידים ברורה, אני בעיצוב ובקניינות  הוא בניהול תפעול . אנחנו עושים הכל בשיתוף פעולה מלא ומתייעצים  אבל כל אחד יודע על מה הוא אחראי. "

בהתחלה מכרה החנות מעט מאוד סחורה בעיצובה של יעבץ ויותר מוצרים אחרים. לאט לאט התגבש קו הביגוד, קיבל שפה אחידה והקולקציות גדלו.  עם השנים התמקצעה יעבץ בתחום יותר ויותר, בנושא תפירה, בדים ועיצוב ישראלי, מקורי ובמקביל גם בקביעת אסטרטגיות מכירה ושיווק, ניהול מלאי ועבודה מול לקוחות. "יש בעבודה הזו הכל, ואת הכל צריך היה ללמוד" אומרת יעבץ, כשבעיניה אפשר לזהות בלי שום בעיה את ניצוץ ההתלהבות של  המשוגעים לדבר. "בסופו של דבר" היא אומרת  "יצרתי את "טפליא"- מותג  מבוקש שניתן למצוא גם בחנויות בוטיק איכותיות לילדים ברחבי הארץ, מאוד ישראלי מבחינת העיצוב, ולשמחתי אני גם נהנית מאוד מהתהליך ומהדרך."

לפני מספר חודשים  נפתחה חנות שנייה של "טפליא"  במתחם גולף – ברחוב פנחס רוזן 57. "אנחנו חייבים להיות קצת משוגעים" אומרת יעבץ "אלה ימים של מיתון – כולם סוגרים ואנחנו פותחים חנות חדשה ומושקעת. העניין הוא שאנחנו באמת מאמינים בקו ההלבשה שלנו, בקונספט הייחודי של  החנות ובאיכות המוצרים ,כמו גם בצורך של הקהל". "בראייה האסטרטגית שלנו" מסבירה יעבץ, "טפליא, הופכת לשחקן ראשי בתחום אופנת הילדים והציוד ההיקפי לתינוקות. כרשת בעלת 5 סניפים בטווח של 3 שנים. ניצלנו את תקופת המיתון כהזדמנות מבחינת מחירי השכירויות וזמינות השטחים הפנויים והחלטנו לגדול בתקופת מיתון".

"אני מאוהבת במשפחה שלי אבל גם שמחה מאוד בעשייה המקצועית שלי וגאה בה".  "למעשה, אולי זה לא  מקרי,שההריונות שלי היו מעין הריונות כפולים: עם לידת  כל חנות- נולדה גם בת: מיכל, נולדה קצת אחרי פתיחת החנות הראשונה ואלה ממש עם פתיחת החנות השניה- שתיהן הצטרפו אל יפתח שכבר היה שם.  כולם יודעים שזה לא פשוט לשלב בין משפחה וקריירה- אומרת יעבץ, אבל אני כל כך אוהבת גם את זו וגם את זו שאין ברירה! זה  חייב לעבוד ,זה עובד- ועד עכשיו ממש אין תלונות!!

בתמונה: נעמי יעבץ ובתה והשותף יואב אדר ובנו.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו