איך תמצאי את העבודה הבאה אחרי חופשת הלידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך תמצאי את העבודה הבאה אחרי חופשת הלידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.10.2012

חופשת הלידה, המאפשרת פסק זמן מהקריירה לטובת הסתגלות למציאות החדשה ולטיפול בתינוק, מעוררת אצל לא מעט אמהות להתלבטויות לגבי המשך העיסוק המקצועי ומקום העבודה טרום הלידה. להלן מידע לגבי התפטרות לאחר הלידה מבחינה חוקית ועצות שיוכלו לתרום למציאת עבודה מוצלחת לאחר חופשת לידה.



מאת: ציפי ברמן קרופרו

איך תמצאי את העבודה הבאה אחרי חופשת הלידה

חופשת הלידה, המאפשרת פסק זמן מהקריירה לטובת הסתגלות למציאות החדשה ולטיפול בתינוק, מעוררת אצל לא מעט אמהות התלבטויות לגבי המשך העיסוק המקצועי ומקום העבודה טרום הלידה. בחלק מהמקרים העבודה שהיתה לפני שינוי הסטטוס המשפחתי אינה יכולה להשתלב עם מגבלות הזמן החדשות, במיוחד כשמדובר במשרה מלאה ואינטנסיבית הכרוכה בלא מעט שעות עבודה. במקרים מהסוג הזה, מדובר בתזמון מוצלח למציאת עבודה חדשה בהיקף רלוונטי ואולי אף להסבת מקצוע במקרה של שחיקה וחוסר סיפוק מהמקצוע הנוכחי. להלן מידע לגבי התפטרות לאחר הלידה מבחינה חוקית ועצות שיוכלו לתרום למציאת עבודה מוצלחת לאחר חופשת לידה:

התפטרות לאחר לידה בעיני החוק

הרצון להאריך את חופשת הלידה לטובת המשך טיפול בתינוק בגילו הרך והצורך במציאת עבודה במסלול חלקי מקדמים את המחשבה להתפטר ממקום העבודה לטובת מציאת עבודה חלופית. התפטרות יזומה כרוכה בלא מעט דילמות והתלבטויות, במיוחד כשמדובר בסיום העסקה ארוך טווח, שמאפשר במקרה של פיטורים קבלת כספי פיצוים ותנאים סוציאליים בהתאם. נשים העומדות לקראת מהלך מהסוג תשמחנה לדעת כי החוק לטובתן ומזכה אותן בכספי פיצויים ויתר התנאים הסוציאליים במקרה והתפטרותן לאחר הלידה היתה עד לתקופה של תשעה חודשים לאחר הלידה. זכאות זו באה לידי ביטוי גם במקרה של התפטרות לצורך טיפול בתינוק וגם לטובת מעבר לעבודה חדשה בתנאים המאפשרים שהות ממושכת יותר עם התינוק. כך שגם במקרה של הישארות תקופה נוספת עם התינוק לאחר חופשת הלידה וגם במקרה של מציאת עבודה חלופית חדשה גמישה ללא דיחוי, הזכאות לפיצויים מאפשרת תמיכה כספית שיכולה לתרום לביצוע ההתחלה החדשה בלב שקט.

חזרה לספסל הלימודים במסלול גמיש

בחלק מהמקרים תידרש הכשרה מקצועית נוספת לצורך הסבה מקצועית או התקדמות במקצוע הקיים לתפקידים בכירים ומקצועיים המחייבים הסמכה מקצועית. החזרה לספסל הלימודים עשויה להיות לטובת קורס מקצועי ולימודי הסמכה בתחום הפיננסים למשל או אולי דווקא לימודי שפה זרה כדוגמת אנגלית עסקית לצורך עבודה מול חו"ל. כמו כן, יתכן מצב בו הלימודים יהיו אינטנסיביים יותר במסגרת הסבת אקדמאים או תואר ראשון מתחילתו. בכל מקרה מכיוון שמדובר בלימודים תכליתיים לצורך מציאת עבודה חדשה ולא רק לצורך עניין אישי, חשוב לוודא מראש מה ההשכלה הרלוונטית ביותר שתשרת ותקדם את המטרה. ניתן להיעזר בהכוון מקצועי ותעסוקתי במקביל לבחינת הדרישות בהצעות העבודה הרלוונטיות. בין אם מדובר בהצעות עבודה מטעם גופים פרטיים או הצעות מכרזים מטען גופים ממשלתיים או ציבוריים, דרישות ההשכלה תוגדרנה באופן בהיר כך שניתן יהיה לדעת אילו תעודות השכלה נדרשות לתפקידים מהסוג והאם ישנם מוסדות חינוך מועדפים ונחשבים בענף.

מציאת משרת האם לשילוב קריירה ומשפחה

לצורך מציאת עבודה במשרה גמישה ובהיקף רלוונטי לאחר חופשת הלידה חשוב שחיפוש העבודה יהיה בכמה מישורים במקביל כדי להגדיל את הסיכויים למציאת המשרה האולטימטיבית בטווחי זמן ריאליים. לצד חיפוש ממוקד ומכוון ברשת האינטרנט ובמדיה הכתובה, כדאי גם לבדוק אפשרות בחברות המספקות שירותי השמה מקצועיים בתחום ולמנף ולהשקיע בקשרי נטוורקינג עם המכרים והחברים שיוכלו לתווך ולהגיש את המועמדות להצעות במסגרת שיטת ה"חבר מביא חבר".  חיפוש בלוחות דרושים צריך להיות ממוקד ומכוון מטרה בהתאם למגבלות הקיימות ובהתאם לתחומי העיסוק הרלוונטיים אך בהחלט לא להגביל את החיפוש רק למשרות המוגדרות "משרות אם". ישנן לא מעט הצעות עבודה שאינן מוגדרות ככאלו ועדיין יכולות לענות על הדרישות ולאפשר משרה גמישה באופן יחסי לאחר התקדמות בהליך הגיוס. כמו כן, במקרה והכיוון לגבי תחום העיסוק אינו מוגדר מראש וקיימת אפשרות לפתיחות בנושא, לא כדאי להגביל את חיפוש העבודה להצעות בתחומים מוגדרים אלא לשמור על ראש פתוח ולהרחיב את החיפוש. גם המדיה החברתית ורשתות הידועות כעסקיות יכולות להוות פלטפורמה ראויה למציאת העבודה הבאה ולכן חשוב לשמור בהן על פעילות ערה ואיכותית, כולל עדכון הפרטים הרלוונטיים לגבי הרקורד המקצועי ותחום העיסוק המועדף. כמו כן, לטובת העצמה והקניית כלים שיסייעו בהליך, כדאי לקחת חלק בסדנאות קריירה שעושות רושם מקצועי ואולי אף לשקול אימון אישי תעסוקתי שיעזור לתרום להעצמה האישית, לספק כלים בהליכי הגיוס ולכוון בקבלת החלטות הנכונות שיוכלו לקדם אתכן מבחינת מקצועית. 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו