האמא של בייבי אספן - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

האמא של בייבי אספן

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 08.04.2013

מנהלת חברת "גרניט סחר" המייבאת לארץ את מותגי התינוקות והילדים: בייבי אספן, טרוסטי, דלינגוס ו-gbaby מספרת לנו בפתיחות על הדרך הלא פשוטה שעברה עד שהצליחה. ליז שמש- אתן מוזמנות להכיר...



האמא של בייבי אספן

שמי ליז שמש, אם, רעיה ויזמית בת 38. יבואנית של מותגי תינוקות וילדים ובעלת אתר "בייבי אספן".

את דרכי המקצועית התחלתי בהשמת כח אדם מקצועי בתחום ההייטק. לעולם מוצרי הילדים נכנסתי לפני כארבע שנים, כשפיתחתי כפית מדידה לתחליפי חלב.

כמו שקורה במרבית ההמצאות, הפתרון הגיע מתוך צורך יומיומי, כשמצאתי את עצמי מכינה תחליף חלב באמצע הלילה, בלי יכולת להיזכר כמה כפיות תמ"ל הכנסתי לבקבוק...

באותו רגע ממש, החלטתי שאני לא נותנת לזה לעבור לידי ועם רוח גבית מבעלי ("מה הבעיה?..."), התחלתי את המסע.

 

חקרתי את העניין לעומק, פניתי לכל מכר, חבר או מישהו שיכול להיות קשור לתחום, בדקתי את תחליפי החלב במעבדות ייעודיות, נפגשתי עורכי פטנטים, ערכתי מחקרי שוק ואחרי בדיקות לאורך ולרוחב מצאתי שצורך אמיתי, רצון עז וכנראה שגם קצת יכולת, הם מתכון בטוח לפיתוח מוצר חדש.

שכרתי חברה מתמחה שעסקה בפיתוח הרעיון והבאתו לכדי ביצוע, במקביל רשמתי את הרעיון כפטנט, הכנתי מצגת מרשימה הכוללת את מחקרי השוק והרעיון הכללי ופניתי לשלוש מהחברות המובילות בעולם בתחום מוצרי האכלה –avent , mum ו- nuk. את המוצר הצעתי ישירות למנהלים הבכירים ביותר בכל אחת מהחברות (אליהם הגעתי אחרי עבודת בילוש שלא היתה מביישת חוקרי משטרה טובים...).

 

באופן מפתיע (או לא) כולם לקחו אותי ברצינות ועם כולם תהליכי בחינת המוצר התקדמו, עד לרמת  קבוצות מיקוד. שם לצערי הדברים נתקעו – מדברים שנאמרו לי off  the record,  כנראה שאף חברה בסדר גודל כזה לא תצא למלחמה ישירה מול חברות תחליפי החלב (השימוש בכפית יגרום לחיסכון משמעותי מאוד בצריכת האבקה).  על מנת להמשיך ולקדם את יישום הרעיון והפיכת אב הטיפוס למוצר בר קיימא היה צורך לעבור לייצור. שם החלטתי לעצור, בינתיים...

 

לשמחתי הפטנט הפך ליריית פתיחה בלבד ואחרי התבאסות קלה מצאתי את עצמי נשאבת לעולם מוצרי הילדים והתינוקות. פתחתי בחיפוש אינסופי באינטרנט, כמעט נטול מטרה, ובמהרה התברר לי שמה שאני צריכה לעשות זה לייבא מוצרי ילדים ייחודיים לארץ.

 

זה התחיל מה sillybanzzz (ומתגובות כמו "את לא באמת חושבת שצמיד סיליקון בצורה של חיה יהיה להיט?...") לשמחתי זו אכן הייתה הצלחה אבל לצערי – לא שלי. התבאסתי עוד קצת אבל המשכתי הלאה. מצאתי עגלת תינוק חשמלית ייחודית ואחרי אין ספור התכתבויות הבלעדיות ניתנה לאחר. אני משוכנעת שהמוצר יצליח בישראל (אבל שוב, לצערי- לא איתי...) ככה זה כששוחים בים של כרישים... התבאסתי רק עוד טיפה, אבל המשכתי הלאה.

 

ברגע של עצירה מהמרוץ ומחשבה צלולה נפל לי האסימון שככל הנראה יש לי את היכולת לזהות משהו טוב ולפני כולם (כן, גם לפני "הכרישים") ואני רק צריכה ללמוד איך להפוך אותו לשלי. הקמתי את גרניט סחר, שתרכז את כל פעילות היבוא וההפצה והמשכתי לרוץ. הסתובבתי בתערוכות, התכתבתי עם כל העולם ופניתי לכל יצרן, מקטן ועד ענק, כל עוד מצאתי עניין במוצריו. המאמצים נשאו פרי ובמרץ 2011 קיבלתי זכיינות בלעדית לליין מוצרים מדהים של החברה השוויצרית הבינלאומית geomagworld .

 

gbaby מבית geomagworld הוא ליין מוצרים המיוצר בשוויץ, בעל תו תקן ישראלי, אירופאי ואמריקאי והינו פטנט רשום. המוצרים מיועדים לתינוקות מגיל 4 חודשים ומעלה לפיתוח היכולות המוטורית, היצירתיות וחוש השמיעה. כיום נמכר המותג בארץ בחנויות בוטיק לילדים, בדיוטי פרי, ברשת שילב, ברשת ביג טויס ועוד.

 

המותג הבא שהבאתי לישראל היה trostisar . את טרוסטי הבאתי לארץ לאחר ביקור בתערוכת מוצרי הילדים המפורסמת בקלן. אחרי שעות ארוכות ומתישות של כיתות רגליים בין הדוכנים המרשימים, נתקלתי בדוכן קטנטן, שבמבט ראשון לא היה ברור מה נמכר בו ונראה היה שהמבקרים הרבים עוברים על פניו מבלי להתייחס לקיומו.

המשיכה הראשונית היתה דווקא לבחורה המקסימה שחייכה אלינו חיוך מזמין וכשזו הראתה לי את המוצר כבר היה ברור לי שלא בכדי התעכבתי שם ושזו בדיוק ההצדקה ליבלות שחטפתי במשך שלושה ימים של הליכה אינסופית בתערוכה.

כחמישה חודשים לאחר אותו מפגש בתערוכה נחתה בישראל המכולה הראשונה, כשלנו הזכויות הבלעדיות להפצתו בישראל.

הטרוסטי הוא פלסטר ייחודי, המגיע במגוון דמויות פרוותיות ובשלל צבעים פסטליים. הטרוסטי הוא למעשה "פלסטר חבר" יפהפה ונעים למגע, עשוי חומרים ידידותיים ואיכותיים, שנועד לנחם ולהרגיע את הילדים כאשר הם נפצעים או סתם כשהם עצובים, מודאגים או מפוחדים, למשל לפני ביקור אצל הרופא. הטרוסטי נמכר בארץ ממרץ 2012 ברשת דיאדה ובחנויות בוטיק לילדים.

 

המותג השלישי שהבאתי לישראל היה ה deglingos – סיפור הבאתו של המותג הצרפתי הבינלאומי היה משעשע וכמעט מקרי. בביקור באותה תערוכה בחו"ל, בסוף יום ארוך ומתיש הגעתי לדוכן המהמם של globe trotoys. אחרי מבט קצר על הבובות המהממות ואחרי שתואר בפניי הקונספט הייחודי שמאחורי פעילות החברה, היה ברור לי שאת ליין המוצרים הזה אני חייבת להביא ארצה. למרות התעניינות רבה מצד גורמים חזקים בשוק הישראלי, התפתחה במקום כימייה נהדרת שהביאה לפתיחת שמפניה עוד באותו מעמד (בכל זאת, מדובר בצרפתים בסוף יום עבודה...). הרעיון שכל כך קנה אותי, מעבר ליופיין שובה הלב של הבובות, היה דבר שעומד בבסיס אמונתי בחיים –  לא צריך להיות מושלם כדי להיות שלם עם עצמך ובכל אחד מאיתנו חבויים אוצרות שמייחדים אותו.  ה deglingos נמכרים בארץ מאפריל 2012 בדיוטי פרי ובחנויות הבוטיק לילדים

 

המותג הרביעי שהבאתי לישראל  ושללא ספק ניתן לתארו כ"בייבי" שלי, הוא baby aspen. לאחר שנה וחצי של מרדף, עשרות טלפונים, מאות מיילים, דוגמאות, בדיקות, פתרון בעיות לוגיסטיות שאיימו להכשיל הכל ומה לא, הביאו לי את הזיכיון המיוחל ל baby aspen israel.

גם לאחר קבלת הזיכיון, הכניסה של המוצרים לארץ הייתה מסובכת במיוחד בשל האריזות המקוריות מורכבות של המוצרים (שהחוק דורש לפרקן על מנת לתייג פריטי לבוש). התגברנו על הכל והשנה השקתי בישראל את המותג. baby aspen יהיה המותג הראשון שאמכור באופן ישיר ללקוחות הקצה. כדי להיערך לכך הקמתי אתר מסחר אינטרנטי www.babyaspen.co.il  (תוך שאני מוצאת את עצמי מתמחה בעולם המורכב של סליקה, קידום האתר, משלוחים, הדפסת אריזות משלוח ממותגות, גלויות ברכה, מגנטים למקרר, ועוד ועוד ועוד). ההצלחה להביא מותג בסדר גודל כזה לארץ, תוך רכישת האמון של החברה העולמית שאני המתאימה לייצגה בישראל, מהווה אבן דרך משמעותית עבורי.

 

כיום יש לי בלעדיות לחמישה מותגים בינלאומיים נוספים, כולם בשלבים שונים של עבודה בדרך להבאתם לישראל. עולם העסקים מעמיד בפניי אתגרים גדולים, עם רובם אני עומדת בהצלחה, אולם בעיניי דווקא היכולת שלי לעשות זאת מבלי לוותר על ההשקעה ועל הנאמנות הראשונה למשפחתי (עם הרבה פחות שעות שינה אמנם...) היא הצלחתי האמיתית.

 

איך משלבים את העבודה עם הבית? יש לזה יתרון וחיסרון, מצד אחד אפשר לעשות הכול מהבית גם בשעות לא שעות בגלל שזה אינטרנט/ חו"ל – במקרה שלי השעות הפוכות.. מצד שני את עובדת 24/7 כל יום כל היום. הילדים לומדים לחיות עם המוצרים בכל הבית, כבר מתרגשים מדוגמאות שמגיעים בכמויות, לומדים לחגור גם כשהאוטו עמוס בארגזים, יודעים את השמות של המותגים, את השמות של אנשי הקשר בחו"ל: נורא מצחיק לשמוע ילד בן 5 אומר "אמא את מדברת עם jc?" או שהוא כבר נכנס לענייני הלוגיסטיקה: "אמא זה לשילב נכון? וזה בייבי אספן זה לא לשילב.."




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו