הגשמת החלום לעסק עצמאי אחרי הלידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הגשמת החלום לעסק עצמאי אחרי הלידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.04.2010

טלי שינינגר, אם לשתיים וענת פולג, אם לשניים החליטו להקים עסק עצמאי בשם "לליס". שילוב של עבודה ואמהות. גם את יכולה!



מאת: ניקול ישר


הגשמת החלום לעסק עצמאי אחרי הלידה

במהלך תקופת ההיריון יש הרבה לבטים ומחשבות מה יהיה לאחר הלידה. במיוחד כאשר מדובר בילד ראשון, את רוצה כמה שיותר להיות עם האוצר הקטן או הקטנה. אז מה לעשות? להאריך את חופשת הלידה ואחרי זה לחזור לעבודה למשרה חלקית או לחזור למשרה מלאה ולהתחיל לחפש מטפלת מתאימה. יש גם פיתרון שלישי בשבילך, הקמת עסק עצמאי שישלב אמהות והגשמת שאיפה אישית יחדיו.

"לליס" היא אחת הדוגמאות הטובות של הקמת עסק עצמאי על-ידי שתי יזמיות: טלי שינינגר וענת פולג.

טלי, אם לשתיים, בוגרת סמינר לוינסקי, 4 שנים מסלול גיל הרך עם התמחות באמנות ומחשבים. בהמשךדרכה סיימה בשנקר לימודי חוץ תדמיתנות ילדים ותדמיתנות סריגים.           

ענת, אם לשניים, בוגרת המרכז הבינתחומי- ba במדעי המחשב ומנהל עסקים. בנוסף למדה במהלך השנים צילום, עיבוד תמונה ושזירת פרחים. במשך 3 שנים הייתה בעלת חנות פרחים בתל אביב.

מה הביא אתכן לפתיחת עסק עצמאי?

הכול התחיל ביום חורפי בחופשה משותפת של השתיים , שבמהלכה הועלו רעיונות לשיתוף פעולה עסקי. שיתוף פעולה זה קשור ל"בעיות" בחיי היומיום שלהן עם ילדיהן ופתרונן המעשי מצד אחד, ומצד שני הייחודי, יצירתי ואישי על ידי תוספת שמו הפרטי של הילד, אשר הופך את המוצר למיוחד ומעלה חיוך ענק אצל הילדים.

פתיחת עסק עצמאי מלווה לעיתים קרובות בהקרבה עצמית תוך ויתור על עיסוקים קודמים. אך השליטה והעצמאות שלך בעסק שאת ייסדת ובבעלותך בתנאים שלך, אין דבר יותר משמעותי מזה במיוחד כשאת אמא לילדים קטנים.

כיום, ישנו חוק האוסר לפטר אישה בהיריון, בטיפולי פוריות או לאחר הלידה, אך לעיתים קרובות בשטח החוק מתגמש וניצב דווקא לצד המעסיקים באפליה על רקע הורות. כתוצאה מכך, נשים רבות מוצאות עצמן ללא תעסוקה ונתקלות בקשיים במציאת עבודה חדשה.

בבסיס הקמת עסק עצמאי תוכלי לממש את שאיפותייך ואת הידע שלך בתחום מסוים ולהמריא הלאה, תוך סיפוק רחב שלך ושל בני משפחתך.

טלי וענת מנצלות כל ידע מעברן לטובת העסק המשותף, העבודה ביניהן נעשית בשיתוף פעולה מלא הן מהרעיונות היצירתיים שמועלים על ידי שתיהן לדגם שנתפר על ידי טלי ועד שדרוג המוצר, ייצורו ושיווקו בכל כיוון אפשרי. בהמשך כשהבינו טלי וענת שאת העסק הן לוקחות ברצינות, החליטו לקחת צעד אחד קדימה ופתחו עסק מול הרשויות. צעד זה לווה בהרבה תמיכה מצד המשפחה ותרם משמעותית לחיזוק והמשך העסק.

.."כשגיבשנו לעצמנו מספר מוצרים היה חשוב לנו שהמוצר מעבר לאיכותו יהיה מושלם כמוצר מוגמר המגיע ישירות לצרכן בכלל ולמתנות בפרט..". לוגו התינוק של לליס עבר ממש תהליך הריון ממושך מפרפר לפרח אחר-כך דובון ועד ילדה מתוקה. לענת וטלי היה חשוב שלוגו המוצר יעביר מסר לצרכן, שהמוצר של לליס מותאם לכל המינים ולכן התינוק יכול להראות כבן או בת כל אחד לפי ראות עיניו ורצונו.

כיצד אתן מגיעות לקונים?

עיקר הפרסום נעשה באינטרנט על מנת להגיע לאנשים שנמצאים במרחק "קליק" מלליס. קהל הלקוחות הינו מאוד ספציפי ולכן הפרסום מתמקד במקומות רלוונטיים כמו אתרי הריון והורות, ניוזלטרים שונים כמו  וגם שיתופי פעולה עם אתרים נוספים שמוכרים מוצרים לתינוקות. קידום האתר בגוגל וברשת החברתית "פייסבוק" הינו גם חלק חשוב בשיווק האתר ולכן טלי וענת משקיעות בו בנוסף בצורה מרבית.

מעבר לכך, נעשתה בחירה מצד לליס לפרסם במגזינים שמחולקים בבתי יולדות שונים ולקחת חלק במכירות וירידים המוקדשים לנושא.

יתרה מזאת, ישנה סוכנת מכירות שמשווקת לחנויות בוטיק ברחבי הארץ, עם זאת עיקר המכירה נעשית באתר עצמו אליו מגיעים לקוחות שנחשפו לפרסום, לקוחות שקיבלו מוצרים של לליס כמתנה ולקוחות שמצאו את מוצרי לליס בשיטוטים ברשת.

האם זה לא מפחיד לעזוב עבודה עם משכורת מסודרת שנכנסת כל חודש לחשבון הבנק ולהתחיל בהרפתקאה שאתן לא יודעות איך תיגמר בסוף החודש?

אכן. מפחיד. ולכן לא נעשה שום צעד דרסטי. טלי המשיכה לעבוד במקביל בעסק המשפחתי כשהיא מצמצמת את היקף המשרה שלה בהדרגה. ענת החליטה ממילא שלא להמשיך בחנות הפרחים ולעשות שינוי. המציאות והתנאים איפשרו את השינוי בנקודת הזמן הזו. המעבר ההדרגתי הוא שאיפשר לנו ללכת עם החלום הזה ועם זאת הפך את המימוש שלו לתהליך איטי וממושך. העדפנו לעשות את זה לאט ובהדרגה מאשר בפזיזות.

מה לגבי פרוצדורות טכניות כמו פתיחת תיק במע"מ, מס הכנסה, עבודה מול רואה חשבון? ההתעסקות הטכנית הזו לא הורסת את חדוות היצירתיות?

אין ספק שזה החלק הפחות "מעניין" מבחינתנו. כמו בכל מקצוע יש חלקים מהנים יותר ומהנים פחות. בחרנו לעסוק במשהו שאנחנו אוהבות והיצירה היא החלק האהוב עלינו בעבודה הזו. עם זאת, אין ברירה אלא להתעסק גם בכל השאר. אבל הפרוצדורות האלו לוקחות יום יומיים ואז אפשר להמשיך ולהתרכז בעבודה העיקרית.

מה ההמלצה שלכן לאמא שרוצה לעשות שינוי בקריירה בעקבות לידה ואין לה אומץ?

לעשות את זה לאט. להתבשל בזה טוב טוב. לחשוב, להתייעץ, להכין דגמים, לתת לנסיינים, להעזר בקרובים ומשפחה.

אתן מוזמנות למתחם האמהות באתר. לחצו דרושות אמהות.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו