הכירו את אמא של "שופי" - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הכירו את אמא של "שופי"

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.06.2014
את טלי, האמא של המותג, פגשנו והתאהבנו בה מיד. חשבנו שתתחברו להרבה מהדברים שעברה בדרך למוצר הסופי... מוזמנות לקרוא ולפרגן:
 


הכירו את אמא של "שופי"
"שופי" היא חנות חדשה דנדשה, שעלתה בימים האחרונים במתחם החנויות הוירטואלי שלנו - mamy boutiqe . אם את לקראת לידה או ממש ילדת לאחרונה, אם את חברה טובה ואוהבת ובא לך לפרגן במתנה שימושית ןמעוצבת- זו החנות בשבילך!
את טלי, האמא של המותג, פגשנו והתאהבנו בה מיד. חשבנו שתתחברו להרבה מהדברים שעברה בדרך למוצר הסופי... מוזמנות לקרוא ולפרגן:
 

ספרי לנו קצת עלייך

נעים מאד! אני טלי, בראש ובראשונה אני אמא! אמא של דור ואמא של שופי ואישתו של ניב. אני עוסקת בפרסום ושיווק, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול, סטודנטית להנחיית קבוצות הורים במכון אדלר ויזמית בנשמה.
 

איך נולד הרעיון? 

הרעיון לשופי נולד במהלך חופשת הלידה שלי מהמקום הכי אמיתי והכי קשה שלי כאמא טרייה. למעשה, כל קושי שנתקלתי בו הפך למוצר דפוס, הנקה, שינה, סדר יום וכדומה. העבודה על שופי היתה סוג של תרפיה עבורי. חשבתי על פתרונות, שהיו יכולים להקל עליי ובעתיד יוכלו להקל גם על אימהות אחרות. רציתי לייצר שפה, "אג'נדה".  בחרתי בשם שופי משתי סיבות: הראשונה היא הפירוש בתרגום מהשפה הערבית - שופי = תסתכלי/תתבונני והסיבה השניה היא הינשוף כדמות שחיה ביום ובלילה, מתבוננת ונבונה ממש כמו אמא. הסלוגן "כמה פשוט להיות מולטי אמא" מטרתו להחזיר לאמא את הביטחון להסתגל במהרה לסטטוס החדש "מולטי אמא": כי כל אמא היא מולטי אמא!
 

כמה זמן לקח לרעיון להבשיל לכדי מציאות?

הגיתי, פיתחתי והוצאתי לפועל את המוצר תוך חצי שנה, במהלך תקופת חופשת הלידה.
מיד אחרי שחזרתי למקום עבודתי בתפקיד ניהולי בכיר בחברת שיווק, הבנתי שזה כבר לא אותו דבר ושאני כבר לא אותו בנאדם, עברתי שינוי עצום. החלטתי לקפוץ למים העמוקים ולהגשים את החלום שלי. הבנתי שאני כבר לא בנויה לעבודה במשרד עד השעות המאוחרות של הערב ולפעמים גם לצלול אל תוך הלילה. החלטתי לצאת לדרך עצמאית, להיות אדון לעצמי. אמא כזאת שמשלבת בין קריירה לאימהות. 
 

השכלה רלוונטית 

יש לי תואר ראשון בתקשורת וניהול, עד היום עבדתי בחברת שיווק, כיום אני סטודנטית להנחיית קבוצות הורים במכון אדלר. ללימודים במכון אדלר יש חלק גדול בהחלטה שלי לאזור אומץ ולעשות שינוי. עולם חדש נגלה אליי, היום אני לומדת איך להיות אמא טובה יותר ואישה טובה יותר לבן זוגי.
 

איך משלבים בין ההורות לעבודה

כאמא מאד אדלריאנית בגישה שלי, אני מאמינה שהכל זה עניין של בחירה. אני כן חושבת שניתן לשלב הורות עם כל סוג של עבודה, השאלה מה המחירים ומה הרווחים שלך.
אני בוחרת כן לקדם, לממש, ולהגשים את עצמי בפן המקצועי, כי זה ממלא ומספק אותי, אך עם זאת אני בוחרת להיות אמא נוכחת בזמן שאני נמצאת עם הילד שלי. 
 
 

ועבור האימהות שקוראות את הכתבה ומדגדג להן גם להיות עצמאיות 

תמיד היה חלום שיהיה לי משהו משלי.. היום אני בצעדיי הראשונים להגשים את החלום שלי. אני מאמינה שיש המון פרמטרים להצלחה כעצמאית, את צריכה להיות אמיצה, להיות בתנועה, המון אופטימיות וסבלנות. כדאי להקיף את עצמך בסביבה תומכת וביועצים שיקדמו אותך ויסללו לך את הדרך. עם כל זאת, כמו שסבתא שלי ז"ל היתה אומרת: צריך גם קצת מזל בחיים.
 

מוזמנות להציץ בחנות - כאן

 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו