לחזור ובגדול – לחזור לעבודה מחופשת לידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

לחזור ובגדול – לחזור לעבודה מחופשת לידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 11.08.2009

כשאת בחופשת לידה הדבר האחרון שמעסיק את מחשבותייך הוא מקום העבודה הקודם שלך. אבל, בסופו של דבר - זה בלתי נמנע: אם בחרת לשוב לעבודה, הרי שתצטרכי להתמודד עם העובדה שנעדרת למשך תקופה ארוכה מהמשרד. איך מתגברים על הג'ט לג שלאחר חופשת לידה? עצות שיעזרו לך לחזור ובגדול.



מאת: שירה דרורי


לחזור ובגדול – לחזור לעבודה מחופשת לידה

כשאת בחופשת לידה הדבר האחרון שמעסיק את מחשבותייך הוא מקום העבודה הקודם שלך. אבל, בסופו של דבר - זה בלתי נמנע: אם בחרת לשוב לעבודה, הרי שתצטרכי להתמודד עם העובדה שנעדרת למשך תקופה ארוכה מהמשרד.

חזרה מחופשת לידה לעבודה עלולה להיות חוויה מורכבת לא פחות מלהעפיל אל פסגת האלפים באמצעות אופני הרים. יהיה עלייך להיכנס בהדרגה לכושר ולהגביר את הקצב כדי להתגבר על הפערים שנוצרו עם היעדרותך הממושכת. תיאלצי להמשיך בדיוק מהמקום שבו הפסקת. איך מתגברים על הג'ט לג שלאחר חופשת לידה? עצות שיעזרו לך לחזור ובגדול.

לחזור למקום הנכון בזמן הנכון

ראשית, עוד בטרם החלטת לחזור, חשוב מאוד שתהיי שלמה עם החלטתך וסגורה על סידור שמצאת לתינוק. למען השקט הנפשי שלך גייסי את המשפחה לצורך שמירה על הילד לפחות בשבועות הראשונים של חזרתך לעבודה. כך תוכלי לנח, לאגור אנרגיות או להדביק פערים בעבודה.

מומלץ לבצע חזרה הדרגתית לעבודה או לשוק העבודה– התחילי לעבוד מהבית או בדקי אפשרת לרדת לחצי משרה או לעבודה לפי שעות (גם אם באופן זמני). זכרי, שכשאת אמא דברים נראים אחרת ולא יהיה לך קל כבעבר להישאר שעות נוספות או לקפוץ למשרד ביום שישי בבוקר רק לבדוק כמה מסמכים. ייתכן שקיימים בחברה שבה עבדת תפקידים שתאימים יותר לסיטואציה הנוכחית בחייך ובהחלט שווה לבדוק עם הממונה עליך אופציות נוספות. אפשרות אחרת היא לבדוק תנאי עבודה גמישים יותר, שעליהם תסכימו מראש: מבחינת שעות, נוכחות במשרד, תפוקה וכדומה.

הסבה מקצועית

חופשת לידה, כמו כל שינוי אחר בחיים, היא הזדמנות לקריירה חדשה, הסבה מקצועית או בדיקת כיוונים נוספים. אם את מחפשת להתאים את עצמך לפי דרישות השוק, חשוב שבמהלך חופשת הלידה, או לפחות לקראת סיומה, תתעדכני במתחדש בתחום המקצועי שלך או בתחומים אחרים שמעניינים אותך. כך תוכלי לכוון את עצמך לתפקיד הנכון ביותר עבורך. תוכלי לחזור לעבודה הנוכחית ובמקביל להתחיל לכוון את עצמך לעבור למקום אחר: לקחת קורס בשעות אחר הצהריים מחוץ לעבודה או להתפתח בתוך מקום העבודה: לצאת להשתלמויות, להשתתף בקורסים, סמינרים וסדנאות, שיעניקו לך כלים חדשים, או יסייעו לקידומך בחברה.

השלמת פערים

חשוב מאוד לברר מה החמצת בהעדרך, בוס שהתחלף, עובדים חדשים שהצטרפו למחלקה, קולגה שזממה לרשת את מקומך וכמעט הצליחה. בזמן חופשת הלידה בוודאי קיבלת מיילים. קראי את כולם, הגיבי, הראי נוכחות גם בישיבות ובפגישות עבודה והביעי מוטיבציה לחזור לפעילות במלא המרץ – כך ייקחו אותך בחשבון מיד כשתחזרי ולא ידלגו עלייך לטובת מישהו אחר.

 

לעדכן על חזרתך

חשוב שתעדכני את כולם שאת מתכוונת לחזור או שחזרת מחופשת לידה, כדי שיחזרו לפנות אליך, אם זה הממונים עליך או לקוחותיך – חשוב שהם ידעו שאת כאן ואת מתכוונת להשקיע כמו שהשקעת בעבר. אם את זקוקה לעזרה, אל תחששי לבקש עזרה מעמיתים ונסי למצוא פתרונות שיהיו לך נוחים כמו למשל, השלמת שעות עבודה מהבית או במהלך סופי שבוע.

 

כישורים של אמא

אמהות רבות מדווחות על תחושה של בלק אאוט אחרי חופשת לידה, סוג של תלישות, אבל חזרתך לעבודה מחייבת אותך להיות מפוקסת. נסי לא לחשוב בעת העבודה על ענייני הבית או על התינוק. אם זה גורם לך להרגיש רגועה יותר, תוכלי בעת הפסקת צהריים לצלצל לגן או למטפלת כדי לוודא שהכל בסדר. תתפלאי, אבל האמהות רק מוסיפה לך כלים להצלחה בעבודה - את מולטי טסקינג, וחלוקת הקשב שלך מאותגרת עכשיו יותר מתמיד: אם את מצליחה לטפל בתינוק ותוך כדי לנהל את הבית, את יכולה בקלות לטפל בכמה לקוחות בו זמנית או לדבר בטלפון עם לקוח ותוך כדי לתקתק עבודה על המחשב. חוץ מזה, זכרי שעבודתך אינה רק פרנסה, אלא גם זמן לעצמך: הזדמנות להתרחק קצת מהשגרה בבית עם הילד. כדאי להניח לרגשות האשם ולנסות ליהנות מסביבת העבודה ומתהליך העבודה עצמו כי כשתחזרי הביתה יהיה לך הרבה פחות זמן לעצמך.

 

למדי לנהל את הזמן שלך

התקשורת שלך עם העולם חייבת להתייעל: הודעות טקסט או התכתבות במייל במקום לבטל זמן בשיחות סרק בטלפון. הכנת מצגות או התקדמות במשימות תוך כדי שהתינוק נרדם וכולי. נסי בהתחלה לחלוק את הלחצים עם הסביבה התומכת שלך, בני משפחה וחברים ופחות עם עמיתים לעבודה כדי שלא יווצר רושם מוטעה שאת לא עומדת בלחץ.

 

יוזמה בלי הפסקה

חשוב מאוד ליזום פרויקטים, כדי להראות בעבודה שיש לך מוטיבציה ואת לא רק באה לעבודה אלא עובדת באמת. אם את שומעת מקולגות או מהממונים משפטים כמו: "עכשיו שאת אמא בטח לא יהיה לך לזה כח...", מהרי להעמיד אותם על טעותם ולהסביר שאמנם פני הדברים יהיו קצת אחרת, אבל בוודאי שזה לא יפגע באיכות העבודה שלך. אם באופן עקבי תעמדי על שלך, בסופו של דבר תזכי גם בתמיכה של מקום העבודה שלך ויהיה לך הרבה יותר קל להרגיש נח לבקש לצאת מוקדם יותר מדי פעם או לוותר על ישיבות.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו