סופר וומן בלי כוחות על - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סופר וומן בלי כוחות על

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.08.2020

נשות ה-2020 לא מקבלות יותר מדי הנחות - הן מנהלות קריירה ומגדלות משפחה, הן יוצאות עם חברות ונופשות עם בן הזוג, הן דואגות שהילדים יאכלו בריא ומפנקות את עצמן בבגדים. איך הן עושות את זה? אספנו עבורכם כמה טיפים על איך להפוך לסופר וומן בלי כוחות על בכלל



סופר וומן בלי כוחות על

לנהל את הזמן ולא לתת לזמן לנהל אותך

הטיפ הכי חשוב לתמרון יעיל בין עבודה, משפחה, פנאי ורומנטיקה, הוא תכנון יעיל וחכם של הזמן לאורך היום. את התכנון עדיף לעשות עוד בערב של היום שלפני ולרשום את כל מה שצריך לקרות מחר. אפשר לחלק את הדברים לקבוצה של דברים דחופים וקבוצה של דברים פחות דחופים, וכך לבנות את סדר העדיפויות לאורך היום. בנוסף, זה השלב להבין אם יש משימות שאפשר לשלב – נגיד, לצאת לפגישה עם בגדי כושר וכך להספיק להתאמן בדרך, או לקנות בחנות נוחות בזמן התדלוק במיוחד אם יש הנחה בחנויות נוחות למתדלקים, וכך לחסוך גם עצירה וגם כסף. כל שילוב כזה הופך את היום לזורם יותר ומאפשר לך להספיק הרבה יותר בהרבה פחות זמן. בנוסף, כשמנהלים זמן היטב, נשאר יותר זמן פנוי לדברים אחרים  - זמן איכות עם הילדים או הבעל, זמן למנוחה בסוף היום, או זמן לסידורים וסגירת פינות בנושאים שתמיד נדחים.
 

לא להתבייש להאציל סמכויות

אחד הדברים שהכי קשה לנו הוא לסמוך על אנשים אחרים, שיוכלו לבצע את המשימות שלנו באותה איכות כמונו. עם זאת, כשהחיים עמוסים ויש סדר יום צפוף במיוחד, זאת לא בושה לבקש עזרה או לחלק משימות.
הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בחלוקת משימות יותר שוויונית בין בני הזוג (כן, גם הוא יכול לעשות כלים, כביסה, לאסוף את הילדים ובמקרה הטוב גם לבשל). זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בהאצלת סמכויות אל הילדים -  ילד בן 12 מסוגל לעזור לאחיו הקטן בשיעורים, וזה אפילו יועיל לחינוך של שניהם. בנוסף, לפעמים יש משימות אשר נדחקות בין משימות אחרות ובהן יש צורך בעזרה חיצונית - להזמין מנקה פעם בשבועיים יכול להפוך את סוף השבוע להרבה יותר רגוע ונינוח. כמו כן, אם סבתא גרה בסביבה, היא יכולה לקחת את הילדים לאחר צהריים אחד בשבוע, ובכך לאפשר יותר זמן לסידורים או מנוחה.
 

להקפיד בהחלטות הקטנות

בסופו של דבר, כולנו יכולות להבטיח לעצמנו הבטחות גדולות ומפוארות, שבמהרה קורסות תחת העומס והלחץ של היום יום. לכן, חשוב לעמוד בהחלטות בכל בחירה קטנה. אם קבעת משבצת בלו״ז בה את מבלה עם הילדים, לא לוותר עליה גם אם יש עומס בעבודה. אם לא הספקת לבשל אתמול ובסוף הזמנת אוכל בעבודה, עדיף לבחור באופציה הבריאה יותר כדי לא להרגיש אשמה שאכלת אוכל מהיר ולא מזין. כל בחירה כזו משפיעה על המוטיבציה, ומאפשרת להמשיך לדבוק בתוכנית, גם אם היא קצת משתבשת. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו