עבודה מהבית לאמהות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עבודה מהבית לאמהות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.12.2008

כאשר שוב "שרפת" זמן על הכביש באחת הנסיעות ארוכות מהעבודה לאיסוף הילד מהצהרון, ודאי אמרת לעצמך שכך אי אפשר יותר. ואם יש לך יותר משני ילדים, בטוח מצאת את עצמך מהרהרת לא אחת באפשרות לעבוד מהבית. כל – כך הרבה הוצאות על צהרונים ובייביסיטר... כל כך הרבה תיאומים ולחץ סביב להגיע בזמן...כמה אפשר?



מאת: נטע דורון


2P סטודיו

עבודה מהבית לאמהות

אבל במה לעזאזל ניתן לעבוד מהבית? אילו מקצועות עשויים לשלב באופן מייטבי בין קריירה לאמהות?

 

רוח חופשית – שלל הצעות

אם את מלאה כרימון בכישרון שיווקי או עיצובי ממתינות עבורך אינסוף אפשרויות לעבודה מהבית. למעשה, מה שדרוש לך הוא מחשב וטלפון בשביל התחלה ורצוי מאוד שגם חדר נפרד בבית לצורך ארגון משרד כמו שצריך. אם את שאפתנית וחולמת להיות מותג בתחום זכרי שבמקצועות הללו מרבית המשרדים הגדולים החלו מהבית ורק לאחר שגדלו הקימו משרד מחוצה לו. ייתכן שזה הזמן להתחיל בקטן ובבוא העת שהילדים יגדלו קצת תוכלי לפרוץ בגדול.

 

יחסי ציבור

ייעוץ תקשורתי מתבסס בעיקר על כישרונך השיווקי וקשרייך האישיים. פגישות מקצועיות, ניתן לקיים בחוץ ממילא. תכתובות מייל ושיחות טלפון ימלאו את יומך. זאת ניתן לבצע בהחלט מהמשרד הביתי. אם את בעלת ניסיון בתחום ועבדת בתור שכירה, הרי שתוכלי לקפוץ למים ולנסות להצליח בתחום בתור עצמאית. ואם לא – תוכלי לרכוש ידע והבנה בתחום בעזרת קורס קצר ותכליתי.

היכן לומדים יחסי ציבור? במכללות אזוריות הפזורות ברחבי הארץ או במסגרת קורסים קצרים באוניברסיטאות. בקורס תקבלי כלים ממוקדים שיאפשרו לך לעבוד במקצוע מיידית: כתיבה עיתונאית, דוברות, שיווק ועוד.

מה שנדרש ממך הוא כושר ניסוח מעולה, כישרון ביצירת קשרים אישיים טובים ואהבה לתחום התקשורת. מקצוע זה הוא שילוב מעולה בין אמהות לבין קריירה מעניינת ועשוי להיות גם מכניס מאוד עבורך. עיקר שעות העבודה הן משעות הבוקר המאוחרות ועד הערב, אך היתרון הוא, בתנאי שיש לך משמעת, שאת תהיי זאת הקובעת את סדר היום של עצמך.

 

עיצוב

בתחום העיצוב האפשרויות הן רבות. היתרון של עיצוב באמצעות המחשב (עיצוב גרפי, עיצוב אתרי אינטרנט או עיצוב תוכנה) הוא בכך שאין צורך בחומרים...העיסוק מבוסס על כשרון, ידע ומחשב. ניתן לעבור קורסים קצרים וממוקדים שינתבו את הכישרון הטבעי שלך לטובת עבודה עצמאית בתחום, גם מבלי שתאלצי לסוע ללימודים באיטליה.

קורס עיצוב ובניית אתרי אינטרנט במכללה יקנה לך מיומנות לבנייה, פיתוח, עיצוב אתרים באינטרנט ותחזוקתם השוטפת. אורך הלימודים כ – 6 חודשים וניתן ללמוד בבוקר או בערב מה שעושה זאת לנוח מאוד עבור אשת משפחה. 

קורס כזה ייתן לך כלים להקמה ועיצוב של אתרים ועם ידע זה תוכלי מיד לצאת לדרך. מהבית מדובר במקצוע עם הבטחה טובה לעתיד, שכן האינטרנט נמצא פה על מנת להישאר. אתרי אינטרנט הם כיום חלק בלתי נפרד מהנוף השיווקי של כל ארגון, קטן או גדול. מדובר במדיה פרסומית מרכזית וחשובה.

ולכן, אם את בעלת כשרון, מקורית ויעילה בעבודה, אין ספק שתוכלי להצליח בתחום.

.

הוראת שפות

ייתכן שעבדת שנים כמורה במערכת החינוך הפורמאלית. אך עדיין, עם כל החופשות המקבילות לאלו של הילדים, מצאת עצמך הוזה על קריירה כעצמאית.

אם רכשת ניסיון בתחום הוראת אנגלית לילדים, לדוגמא, תוכלי ללמד באופן פרטי ואף לפתוח בית ספר לשפות. אחרי הכל, מורה יצירתית, אפקטיבית וטובה היא נכס לכל הורה אשר מעוניין בקידום הילד באנגלית.

הלקוחות יגיעו אלייך בהמוניהם...

על מנת להורות שפה זרה תצטרכי תואר אקדמי וגם ניסיון. ידע זה אינו נרכש בקורס קצר.

תוכלי לנתב עצמך לכיוון הוראת שפה זרה גם למבוגרים. הוראה לאנשי עסקים למשל היא מקצוע נדרש מאוד. הוראת שפה זרה לאנשי משלחות משרד החוץ או משרד הביטחון לחו"ל, ועוד.

כן כן, אפשר הוראה מהבית. איך? ניתן לקבוע פגישות אחד על אחד בבית ואפשר גם ללמד דרך האינטרנט. חפשי ברשת ותמצאי אינספור בתי ספר מקוונים. בעידן הטכנולוגי ונטול הזמן כשלנו רבים מעדיפים ללמוד מבית. הם זקוקים למורים טובים.

 

תחומים נוספים לעבודה מהבית

רצ"ב רשימה של תחומים נוספים אותם ניתן לפתח מהבית, לחלקם דרוש חדר נפרד לקבלת קהל:

  • עולם האינטרנט פותח לך מגוון רכב של תפקידים אותם תוכלי לעשות מהבית, למשל: חיפוש-מידענות, העלאת חומר לאתרים, ניהול אתר ....
  • תחום של אימון אישי, coaching, ייעוץ....
  • טיפולים אלטרנטיבים – עיסוי, שיאצו, נטורופתיה, הומאופטיה, רפואה סינית...
  • עולם האסטתיקה – קוסמטיקה, הסרת שיער, עיצוב שיער, בניית ציפורניים...

 

לסיכום,

  • אין צורך להתקבע במחשבה שעבודה כשכירה היא צו הגורל.
  • אם את מעוניינת לעבוד מהבית התחילי לחשוב על כלים יישומיים כיצד תוציאי את הרעיון לפועל: מקצוע ספציפי, סיכוייך בשוק, במה יש לך כשרון ויתרון יחסי.
  • כדאי לדעת: עבודה מהבית ופתיחת תיק עוסק עצמאי יקנו לך זכויות והקלות מס: הנחה בארנונה, הנחות בחשבון הוצאות כגון חשמל, דלק ונסיעות. בנוסף, תוכלי לקבל החזרי מס על הוצאות שבצעת על ציוד נדרש לעבודתך. (פחת). מומלץ להתעניין אצל רואה חשבון לקבלת פרטים.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו