עבודות לאמהות עובדות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עבודות לאמהות עובדות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.11.2008

חווית האמהות מציבה בפנינו אינספור אתגרים ומי מאיתנו שהיא אמא עובדת מכירה מקרוב מאוד את התמרון המורכב בין חיי העבודה לחיי המשפחה – נסיעות מעייפות בין המשרד לגן או לבית הספר, ישיבות עם לקוחות ולאחר מכן, עזרה בשיעורי בית, הכנת ארוחת ערב, סיפור לפני השינה וזה עוד לפני שדיברנו על ימים בהן את מרגישה לא טוב או אחד הילדים חזר עם שפעת מהגן ובן זוגך? הוא בכלל במילואים ואין מי שיעזור לך הערב.



מאת: מומחי אתר AllJobs דרושים


עבודות לאמהות עובדות

חווית האמהות מציבה בפנינו אינספור אתגרים ומי מאיתנו שהיא אמא עובדת מכירה מקרוב מאוד את התמרון המורכב בין חיי העבודה לחיי המשפחה – נסיעות מעייפות בין המשרד לגן או לבית הספר, ישיבות עם לקוחות ולאחר מכן, עזרה בשיעורי בית, הכנת ארוחת ערב, סיפור לפני השינה וזה עוד לפני שדיברנו על ימים בהן את מרגישה לא טוב או אחד הילדים חזר עם שפעת מהגן ובן זוגך? הוא בכלל במילואים ואין מי שיעזור לך הערב.

אז קודם כל, דעי שאת לא לבד. אמהות רבות מתקשות לעמוד במחיר שגובה לעיתים השילוב בין חיי עבודה לחיי משפחה. אולם, הכל תלוי בגישה ומציאת האיזון הנכון – יציאה לעבודה לא מוכרחה להיות כה מסובכת או מתישה. ההפך הוא הנכון: הפיכתך לאמא היא הזדמנות נהדרת לשינוי קריירה או חיפוש אחר מסגרת תעסוקתית המתאימה למצבך המשפחתי הנוכחי. גם אם את משתוקקת לעבוד כמו פעם, טרם הלידה, הרי שלא תמיד תוכלי לעמוד במעמסה – יש עבודות שכבר לא מתאימות לנו מרגע שהפכנו לאמהות ויש לנו ילד שזקוק לנוכחותנו בחייו. כך שעלייך לשקול שוב, חזרה לעבודה בה עבדת טרם הלידה אם מדובר בעבודה תובענית ומלחיצה, שדורשת ממך לבלות שעות ארוכות במשרד וזמינות תמידית. לעומת זאת, את יכולה לבדוק אם בעבודה הנוכחית שלך יבואו לקראתך ויתגמשו בתנאים – למשל, יעניקו לך הזדמנות לעבוד מספר ימים מהבית או להשלים שעות עבודה בערבים, ישנו את הסטטוס של התפקיד שלך לתפקיד עם פחות אחריות (זה בתנאי שאין הרעה בתנאים ואת מוכנה לשינוי) וכולי. כל מה שעלייך לעשות זה לזמן פגישה עם הממונה ולבדוק את האפשרות הזו ולאחר מכן, להחליט אם מה שהציעו לך

מתקבל על הדעת או שאת בדרכך לחפש עבודה חדשה.

 

בשוק, תתפלאי לגלות, יש אינספור עבודות המתאימות לאמהות עובדות. כל מה שעלייך לעשות זה לדעת מה את מחפשת (מבחינת עיסוק, אתגר מקצועי, לוקיישן), באילו תנאים (למשל, סביבת עבודה תומכת, שכר מסויים) ולבחור את ההצעות שנראות לך מתאימות לחיי האמהות. בפנייך עומדות אופציות תעסוקתיות רבות :

משרה חלקית: הידעת שקרוב ל-40% מהנשים מועסקות במשרה חלקית? אם השכר מקובל עלייך, הרי שמשרה חלקית היא פיתרון אידיאלי עבורך. כך תוכלי לעבוד חצי יום כשהילדים עם המטפלת, במעון או בבית הספר ולחזור הביתה כשהם חוזרים או לאחר מכן (תלוי בשעה שהגעת למשרד) וליהנות משילוב של שני העולמות – עבודה ובילוי זמן עם הילדים. כמו כן, ישנם מקומות עבודה שיבואו לקראתך יותר מזה ויציעו לך משרה חלקית גמישה במיוחד לפיה את רשאית לפזר את שעות העבודה על פני השבוע וכל עוד עמדת במספר השעות או בתפוקה המבוקשת – את יכולה מצידם לעבוד בבקרים, בצהריים, בערבים, בסופי שבוע או מתי שתחפצי – העיקר שתעמדי ביעדים. כאן הכדור בידיים שלך, אם יש לך גיבוי או את מכירה כבר את סדר היום של ילדייך, תוכלי בקלות למצוא את הזמן לעבודה ולהסתדר עם השעות מתי שנוח – למשל, להתחבר למחשב בעבודה כשהילדים רואים טלוויזיה או ישנים.

עבודה במשמרות: כאן מדובר בניתוב העבודה לפי צרכיך וצרכי הבית והמשפחה. עבודה במשמרות מעניקה לך את ההזדמנות לבחור מתי את עובדת לפי המסגרת הגמישה שמציע מקום העבודה. כך תוכלי, לדוגמא, לבחור לעבוד מספר שעות בבוקר כשלילדים יש סידור או דווקא לעבוד בערב, אם יש לך גיבוי בבית או לעבוד רק במהלך סופי שבוע או בימים מסויימים בשבוע בהם את יודעת שיש לך מי שמשגיח על הילדים. בין העבודות הפופולאריות שניתן למצוא עבודה במשמרות - נציגות שירות ומכירות, מלצרות, מזכירות בחברה שפועלת עד שעות מאוחרות ועוד.

עבודה לפי שעות: גמישות היא כמובן שם המשחק כשאת אמא עובדת, את כבר יודעת שלהתמודד עם הדברים בצורה גמישה הוא מתכון נפלא להצלחה. עבודה לפי שעות מאפשרת לך לשלוט בהתאם למגבלות ברמת ההכנסה שלך ובכמות השעות שאת מסוגלת לתת בהתאם לדרישות של המעסיקים.   

עבודה מהבית : אומנם לא כולנו מתאימות לעבודה מהבית, אבל למי שכן, מדובר בדרך נהדרת לשלב בין עבודה למשפחה. עבודה מהבית דורשת קודם כל, משמעת עצמית, במיוחד אם את עצמאית והבוסית של עצמך – את זו שאחראית לניהול הזמן, לשיווק העסק, לניהול העובדים. יש שתי אפשרויות לעבודה מהבית – האחת היא להישאר על תקן שכירה וכמובן, לקבל אישור של הממונים עלייך לוותר על סגנון ההעסקה אליו כבר התרגלו ולאפשר לך לעבוד מהבית. כמו כן, את בעצמך צריכה להחליט האם את נשארת בתור שכירה שעובדת מהבית (במידה וקבלת אישור) או הופכת לפרילאנס ויוצאת לדרך עצמאית. לכל כיוון שתבחרי יש כמובן יתרונות וחסרונות, אך בשורה התחתונה, אם בחרת לעבוד מהבית, כדאי לך ליצור גבולות גיאוגרפיים ומנטאליים בין אזור העבודה שלך לאזור המשפחה, כך שתוכלי להתמקד בעבודה על אף שמכונת הכביסה פועלת, למשל וגם שהילדים בעצמם יבינו שכשאת באזור העבודה את עובדת ורצוי לא להפריע לך. יש מגוון עבודות שתוכלי לעשות מהבית: עריכת תוכן, שיווק, קידום אתרים, עיצוב גראפי, לפתוח סטודיו לעיצוב בבית, ואפילו להסב חלק מהבית למסעדה או כל שתחפצי, כל עוד כמובן השגת את האישורים המתאימים וקבלת גם את הסכמתם של הנפשות הפועלות (בן זוגך והילדים) להפוך חלק מהבית לעסק.

בכל מקרה, אם החלטת לעבוד ואת שלמה עם החלטתך, את מוזמנת לעשות את הבחירה בעבודה שתתאים לך ביותר ואל תשכחי תמיד למצוא את האיזון הנכון בין חיי משפחה לעבודה.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו