רילוקיישן- דברים שיש לקחת בחשבון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רילוקיישן- דברים שיש לקחת בחשבון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 22.07.2011

איך שומרים על הקסם היוקרה וכמובן התגמול הכספי הרי במקרה של רילוקיישן? איך מתגברים על הפחד? כמו כל דבר בחיים עושים את זה נכון. מתכוננים, ותוך כדי לוקחים בחשבון את כל הנתונים שאפשר לקחת.



מאת: ריקי לוי דינר, מאמנת אישית וזוגית מנחת סדנאות לאחר לידה


רילוקיישן- דברים שיש לקחת בחשבון

בתקופה זו הכפר הגלובלי מזמן הפך מכוונה לשם המשחק, וניתן לראות את ביטויו בכל בית אב, קהילה לא כל שכן בתחום העסקים. עסקים חובקי עולם ומונחים כ"וידאו-קונפרנס", "ועידה בין יבשתית" וכדומה כבר אינם נראים כמונחים מתחום המדע הבידיוני והם מוחלים החל במפעלים קטנים העוסקים בייצוא וייבוא, וכלה בתחום ההיי-טק הגלובלי. לצד מונחים אלו אנו עדים אף למעבר מוחות בין סניפי העסקים השונים בעולם- קוראים לזה רילוקיישן. עד כדי כך הפך הנושא לשם דבר עד כי הוא מנוסח לעיתים כבר כאופציה בשלב חתימת חוזה ההעסקה הראשוני.

 

לצד הקסם שבדבר, היוקרה וכמובן התגמול הכספי הרי שבמקרה של רילוקיישן בין מדינות הרי שכל התא המשפחתי נעתק ממקום מגוריו, הרגליו, השכלתו, ובל נשכח מקצועו של בן בת הזוג הנאלצים לעבור יחד עם בן זוגם/תם. האם עדיין נשמע קוסם? קצת פחות.

אצלי עצם המחשבה על הגאגלינג שאאלץ לעשות כל תקופה מסויימת בין ארצות מרתיעה. לצד זאת המחשבה של להגיד good morning ולא בוקר טוב נשמעת רומנטית מאי פעם.

 

אז איך שומרים על הקסם ומתגברים על הפחד? כמו כל דבר בחיים עושים את זה נכון. מתכוננים, ותוך כדי לוקחים בחשבון את כל הנתונים שאפשר לקחת.

 

רילוקיישן- דברים שיש לקחת בחשבון


בחינה משפחתית-זוגית

  • המשפחה המורחבת- מעבר למדינה אחרת משמעותה התרחקות משמעותית מהמשפחה המורחבת וזאת לא בפאן הגאוגרפי הברור מאליו. קחו בחשבון התרחקות מימי הולדת של הקרובים אליכם- אחיינים, בני דודים...חתונות וכיו"ב. כמו כן האם אתם מוכנים לעובדה שבמרבית המקרים תכיפות הביקורים של סבא/תא יורדת והנכדים מתרחקים מהם.
  • ילדים- גיל הילדים משחק תפקיד מרכזי במעבר לצורך עבודה. ייתכן ותאלצו לנתקם מהמערכת הבית ספרית, מחברים ומכל שהכירו. כמו כן יש לקחת בחשבון את משך המעבר ואת העובדה שכנראה תנתקו אותם שוב מחייהם שיצרו במקום החדש. האם אתם מוכנים למחיר שכזה. גישה אחת גורסת כי ילדים הם סתגלנים ואין בעיה עם מעברים מרובים, גישה אחרת טוענת כי יש לספק לילדנו יציבות ולא לטלטלם במערכת החיים שלנו. באיזו גישה אתם מצדדים?
  • עיסוק בן/בת הזוג- במידה ואף בן/בת הזוג מנהלים קריירה משגשגת פה בארץ יש לקחת בחשבון את משמעות המעבר והפגיעה הפוטנציאלית בקריירה שלהם. האם הם מוכנים לכך? ומהי המשמעות לשכר הכללי הנכנס לבית האב שלכם?
  • נשים רבות, וסליחה על המקום הסטריאוטיפי כרגע, מוקסמות מעצם העובדה כי בעליהן מתקדמים בעבודה. הכל נשמע קוסם במיוחד לאור המגורים הזולים וההטבות הנלוות. עם זאת חשבי כי ברוב המקרים נשים רבות אינן משמרות את המקצוע שלהן בחו"ל ומתמקצעות במשהו אחר. אם זה מתאים לך נהדר, חשבי אך האם את מוכנה לוותר על עצמיותך? או שמא לבנות אותה מחדש?

 

 

בחינה תרבותית

  • חופשה ארוכה- כפי שנהוג לתכנן חופשה משפחתית התייחסו לרילוקיישן הזה כאל חופשה משפחתית ארוכה. קחו בחשבון את אקלים המדינה אליה אתם עוברים, האם היא מתאימה לאופייכם ולהסתגלות הגופנית שלכם?
  • אקלים תרבותי- מעבר לאקלים שדני רופ מדבר עליו יש לקחת בחשבון את האקלים התרבותי אליו אתם עוברים. האם קור הרוח הבריטי מתאים לכם? או שמא היהירות הפריזאית. חשבו מהו המחיר התרבותי שלכם ? אם יש מקום שאתם יודעים מראש כי לא תסתדרו בו שקלו בשנית את כל המעבר. הדבר רק יכניס מתח לזוגיות.
  • חשוב לזכור כי בדרך כלל המקום אליו אתם עוברים עברו כבר משפחות יהודיות ישראליות לפניכם. לרוב ישנן שכונות יהודיות וקהילה יהודית גדולה המקבלת ישראלים לשעריה – אתם לא לבד!

 

 

 

בחינה עסקית

  • תכנון עתידי- בהתבוננות קדימה יש לשאול את השאלות הנכונות - האם יש לאן להתקדם במקום העבודה החדש? וזאת במידה והעבודה היא לזמן קצוב, מה קורה כאשר לאחר מספר שנים חוזרים לארץ? האם יש משרה מקבילה בסניף כאן? ואם לא מה עתידך בחברה?
  • קשרים רבותיי קשרים- האם העבודה במקום החדש יכולה לסייע לך בקשירת קשרים עסקיים עתידיים שיקדמו אותך אף מעבר לתפקיד הנוכחי? או לחברה הנוכחית?
  • הטבות חומריות- מה משמעות המעבר מבחינת שכר והטבות  המגולמות בתלוש המשכורת? האם כל אלו שווים את הויתורים שנעשים בשמם- כהתרחקות מהתא המשפחתי המורחב? תרבות אחרת וכדומה...

 

 

חשבון כולל

כמו כל דבר בחיים גם כאן אין תשובה ברורה. הכל עניין של עלות תועלת ולכל אחד מאיתנו תג מחיר אחר. ישנם אנשים אשר מראש אינם בקשר הדוק עם משפחתם המורחבת כך שויתור עליהם בעבור רילוקיישן מקצועי אינו מהווה שיקול, אחרים לא יהיו מוכנים לוותר על הקשר והקרבה למשפחה.

בסיכומו של יום זוהי ההחלטה של בני הזוג באשר למחירים ולעלויות של המעבר. אני מקווה שבסיכומו של אותו ג'אגלינג מקצועי אישי כל הכדורים יישארו באוויר.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו