אלו ההוצאות הגדולות ביותר בתקציב המשפחתי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אלו ההוצאות הגדולות ביותר בתקציב המשפחתי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.11.2021

נכון, תכנון תקציב הוא לא בדיוק ההרפתקה הכי מרגשת שנעשה בחיינו, אבל מדובר במשימה חשובה מאוד. זהו הכלי המשמעותי ביותר שעומד לרשותנו כדי להבטיח שנוכל לשים כסף בצד מדי חודש ולבנות את הביטחון הכלכלי של המשפחה שלנו בהווה ובעתיד.



אלו ההוצאות הגדולות ביותר בתקציב המשפחתי
 אם כבר התחלת לעבור על ההוצאות שלך, בוודאי כבר זיהית שיש סעיפים שחוזרים על עצמם שוב ושוב בחיובי האשראי ובהוראות הקבע שלך. אז איך נתחיל להגיע לסוף החודש עם סכום גדול יותר בידיים? הכול מתחיל בזיהוי ההיבטים הנכונים בניהול השגרה שלנו. אז כדי להתחיל ברגל ימין, אלו כמה מההוצאות הראשונות שכדאי להקדיש להן תשומת לב. 

הוצאות הדיור

תשלומי המשכנתא או שכר הדירה הם לרוב הסעיף הגדול ביותר בתקציב משפחתי. מעבר לעובדה שמדובר בסכום הגבוה ביותר, זוהי גם ללא ספק ההוצאה החשובה ביותר. בעוד שתמיד ניתן לצמצם בקניות שלנו או בשירותים שונים, עם בעל הבית או בנק המשכנתאות לא נוכל להתמקח. מדובר בעצם בסכום שאנו מניחים מראש שאנחנו נפרדים ממנו מדי חודש. על אף העובדה הזו, שווב שנעלה לשאלה גם את הנחיצות שבפתרון המגורים הנוכחי שלנו. אם החלטנו ללכת על בית גדול או באזור מאוד יוקרתי, ייתכן שכדאי לבחון עם עצמנו האם חוויית המגורים הזו שווה את המאבק במינוס חודש אחרי חודש. 

מצרכי מזון

כשאנחנו מתבגרים, קשה לנו להבין מה נדרש מההורים שלנו כדי שהמקרר תמיד יהיה מלא. מבחינתנו, גמדים טובים מגיעים בחסות החשיכה ודואגים שכל הפינוקים שאנחנו נהנים מהם יחכו לנו במטבח. עם המעבר לחיים עצמאיים אנו מגלים שעלויות המזון יכולות לקחת חלק ניכר מהתקציב שלנו. גם כאן, אפשר להקדיש לא מעט מחשבה להרגלי הצריכה שלנו. קנייה מרוכזת אחת לשבוע ברשת זולה עם מבצעים טובים יכולה להפחית את הוצאות המזון בעד 30% לעתים. זו הזדמנות חשובה לבחון מה באמת נחוץ לנו ועל אילו מוצרים יקרים ללא כל הצדקה נוכל לוותר. אנו עשויים לגלות שחלק מהוויתורים הללו רק ישפרו את אורח החיים שלנו.

הוצאות תחבורה

מתגוררת בלב העיר או בפרבר מרוחק, כולנו זקוקים לפתרונות תחבורה כדי להתנייד ביעילות. עבור חלקנו רוב ההוצאה הולכת על תחבורה ציבורית, אבל ברוב המקרים אחת ההוצאות הכי גדולות בתקציב היא אחזקת רכב משפחתי. במקרים לא מעטים, אנו עשויים להזדקק לשני רכבים כדי לנהל את שגרת החיים שלנו באופן יעיל. בין הגעה לעבודה ועד הסעת הילדים לחוגים וחברים, אנו עשויים לגלות שעלויות הדלק, הביטוח והתחזוקה עשויות להיות אחד האתגרים המרכזיים בדרך לחיסכון. זה הזמן לבחון אפשרויות יעילות יותר. חלוקה באחריות ההסעות עם הורים אחרים ועמיתים לעבודה, הסתמכות על תחבורה ציבורית מפעם לפעם ואפילו רכישת אופניים לילדים, כל אלו יכולים לצמצם משמעותית את הוצאות הרכב. 

השכלה וחינוך

בין אם המשפחה שלך מונה כרגע רק שתי נפשות או אם גוזלים חדשים כבר ממלאים את הקן, חינוך הוא תהליך שנמשך כל החיים. אנו עשויים לגלות שגם לאחר שנים של מסלול קריירה בטוח ויציב, אנו רוצים להרחיב את האופקים שלנו או להעמיק את המומחיות המקצועית שלנו. החזרה ללימודים עשויה להיות מאתגרת ולצד תשלום שכר הלימוד, יש לא מעט עלויות נלוות. עלינו לרכוש ציוד ללימודים, למצוא פתרונות תחבורה ולא פעם, גם לצמצם את שעות העבודה שלנו. הדברים נעשים מורכבים בהרבה כשזה מגיע להשכלת הילדים. עלויות הגנים ובתי הספר עשויות להיות גבוהות מאוד. 
לעתים קרובות, עצם המודעות להוצאות הגבוהות ביותר בתקציב, יכולה להתחיל שיח במשפחה שיאפשר התייעלות. בסופו של יום, סדר העדיפויות שלך לטווח הקצר והארוך הוא זה שיקבע כמה כסף יהיה באפשרותך לחסוך כל חודש.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו