ביי, אני נוסעת – סוד הקסם של טיולי נשים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

ביי, אני נוסעת – סוד הקסם של טיולי נשים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 28.11.2020

שבוע קסום במדבר, סוף שבוע באירופה, שבועיים בטראק מטורף או טיול קצרצר בצפון. טרנד טיולי הנשים תופס תאוצה בשנים האחרונות וסוחף אחריו נשים צעירות ובוגרות. אין זה משנה להיכן נושאים את תרמיל הגב. העוצמה שבטיול עם דינמיקה נשית מיוחדת לא משתווה לרגע לחוויות הטיול לאחר הצבא או חופשה זוגית בפריז. במאמר זה נחקור את סוד הקסם של טיולי הנשים.



ביי, אני נוסעת – סוד הקסם של טיולי נשים

אחוות הנשים – חוזרים לשורשים

לפני שנים רבות הנשים היו יוצרות קליקה מיוחדת, מגדלות יחד את הילדים ויוצאות ללקט בזמן שהגברים היו יוצאים לציד. ניתן להניח שכבר אז הייתה ביניהן הדינמיקה המיוחדת הזו שמשלבת שיחות ערות על מגוון נושאים. היום, אנו עדיין מגלים את הנטייה הזו בטיולי נשים שבהם הן מגשימות חלום לטפס על עוד הר, להיכנס לאגם תכלכל או לנוח יחד לצד עצי אקליפטוס באווירה מיוחדת במדינה זרה. 
 
הנועזות, יוצאות לטיולי ג'יפים במסלולים עם עבירות נמוכה וצולחות יחד דיונות, ירידות ועליות מאתגרות. חלק, בוחרות לצאת לטיולים המשלבים סנפלינג, צניחה חופשית או צליחה של יער גשם באמזונס לצד בעלי חיים אקזוטיים. כל זאת בקבוצה שמתגבש בתוך יום־יומיים, וכולן הופכות לחברות הכי טובות. העובדה כי לא צריך להוכיח לבעל או החבר שלידנו את דרגת האומץ שלנו, מאפשר לדבר בכנות על החששות והפחדים ולדעת כיצד להתגבר עליהם. התמיכה שמתקבלת מהחברות שווה את כל הטיול. 

 

טיולים רגועים המאפשרים להתחבר לעצמכן

חלק מהנשים יוצאות לטיול בסגנון אחר. טסות להודו או למדינות אחרות במזרח הרחוק כדי למצוא משמעות. לומדות יחדיו יוגה באשרם מקומי, מתרגלות טאי צ'י במנזר שקט במיוחד לצלילי גונג המדיטציה הנשמעים למרחוק. ולאחר יום גדוש בנחת, שלווה ורגיעה יוצאות לצעידה בשקט, ושבות עם נפש מאוזנת ועוד כמה חברות שעברו יחד איתן את החוויה העוצמתית הזו.
תתפלאו לדעת, אבל גם נשים נשואות מדווחות שבני זוגן מפרגנים. הם יודעים שלפעמים צריך לצאת החוצה, לשבור את השגרה המשמימה של בית־ילדים־לימודים־עבודה ולנשום.
ליום, לשבוע או לחודש שכולו מוקדש לכן.
 

נופשוני ספא

סוג נוסף של נופשון נשים שמאפשר להטעין את המצברים הוא נופשון באתרי ספא בטיול נשים מיוחד. מעיינות תרמו־מינרליים ממתינים לכן באירופה שבהם תוכלו להרגע לחלוטין, ומלונות יוקרתיים מציעים טיפולים מפנקים החל מעיסוי ועד לטיפול פנים מפנקים במיוחד. קבוצת נשים יכולה לשהות שעות רבות, ימים שלמים, במקום כזה ורק לרצות עוד ועוד. בסוף החופשה התחושה העילאית מלווה אתכן עוד מספר ימים אחרי הטיול, השרירים רפויים, הגוף מעט זקוף יותר והנפש מרוממת. 
 

איך יוצאים לנופש נשים בחו"ל בלי להסתכן?

לפני שיוצאים לנופש קסום בכל מקום בעולם חשוב לעשות מחקר קצר על המקום, וכדאי להכיר מראש לפחות חלק מהנשים שיסעו עמכן. אתן יכולות מראש לצאת עם חברות שאתן מכירות כקבוצה או להכיר נשים חדשות במהלך הטיול. חשוב לרכוש מבעוד מועד ביטוח נסיעות המתאים לאופי הפעילות בכל יום. אם אתן מתכננות פעילות אקסטרים לשלושה ימים מתוך כל השבוע, תוכלנה לרכוש הרחבה לספורט אתגרי מחברת הביטוח שלכן. 
 
לסיכום, טיולי נשים הפכו להיות הדרך הקלילה ביותר לצאת מהשגרה, למספר ימים או לחודש, ולגלות את עצמכן מחדש. אם הילדים שלכן גדלו כבר, תוכלו לצאת סוף סוף לטיול השני אחרי צבא, והפעם לגמוע את העולם במלואו, ולמצוא נקודות חדשות על גבי הגלובוס שלא הכרתן. לטיולים הללו יש עוצמה בלתי רגילה ויכולת למלא את המצברים שלכן מחדש בתוך זמן קצר.    
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו