האם כדאי לעבור לרכב משפחתי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

האם כדאי לעבור לרכב משפחתי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 18.02.2016

תינוק חדש מצטרף למשפחה וההורים הטריים מופתעים לגלות את סדר הגודל של ההוצאה הנדרשת. בדיוק כאשר הם מותחים את יכולתם הכלכלית עד הקצה עולה השאלה של הרכב שבו תיסעו לאחר הלידה. 



האם כדאי לעבור לרכב משפחתי

כאשר תינוק חדש מצטרף למשפחה ההתרגשות אדירה ומרכז הכובד של החיים משתנה מן הקצה אל הקצה. חלק מן ההיערכות ללידת התינוק כוללת הוצאה כספית בלתי מבוטלת בתחומים רבים ובין השאר בנושא הרכב המשפחתי.

בטיחות מעל לכל

יאמר מיד שהנקודה החשובה והמשמעותית ביותר היא רכישת כסא בטיחות לרכב, אשר מותאם לגיל התינוק ולמשקלו. כסאות לתינוקות שרק נולדו פונים לאחור (נגד כיוון הנסיעה) ויש לבדוק היטב כסאות ישנים שעברו אליכם מכיוון שלכסאות אלה יש תאריך תפוגה אשר משפיע על רמת הבטיחות. לאחר ששאלת כיסא הבטיחות טופלה, עולה השאלה באשר לרכב עצמו. האם להוסיף הוצאה נוספת על שלל ההוצאות שכבר ביצעתם ולרכוש רכב? והאם יש לכך השלכה על בטיחותו של התינוק? 
 
כדאי לדעת שבעולם הרכב של ימינו ניתן לבחור רכב משפחתי חסכוני אשר לא יכביד מדי על ההוצאות השוטפות של משק הבית. ישנם רכבים משפחתיים חסכוניים צריכת הדלק שלהם  דומה לזו של רכב מיני. לאחר שהתייחסנו לנושא של עלות הרכב אנחנו יכולים להודות שאכן, רכב חדש יותר הוא לרוב בטיחותי יותר. במכוניות החדשות מותקנים רכיבי בטיחות עדכניים והם מועדים פחות לקלקולים ולתקלות. 
 
כדאי לדעת גם שרכבים חדשים מאפשרים עגינה של כסא הבטיחות ישירות לשלדת הרכב.
ברכבים ישנים רבים אפשרות זו אינה זמינה. כאשר אתם מעגנים את הכסא בעזרת חגורת הבטיחות עליכם לוודא שהנכם עושים זאת היטב, שכן מחקרים שונים מראים שהורים מתקשים לבצע את העיגון כהלכה. עיגון כושל משפיע לרעה על בטיחות הכיסא, כך שזהו היבט נוסף אשר משפיע לרעה על בטיחות התינוק בעת הנהיגה.
 

על הנוחות של רכב משפחתי

המכונית הקטנה והישנה ששירתה אתכם נאמנה עד כה עשויה להתגלות כבעייתית למדי כשאתם מנסים להתנהל בתוכה כמשפחה. תא המטען הופך לפתע לצפוף מדי כאשר מנסים להכניס לתוכו עגלה חדשה שלה מתקן אמבטיה גדול. כל יציאה מן הבית מלווה בשלל סלים ותיקים אשר צריך להכניס לרכב. לעיתים תכופות תגלו שאחד מבני הזוג נאלץ לשבת לצד התינוק ולדאוג לצרכיו בנסיעות ממושכות – מטלה קשה לביצוע במכונית קטנה מאד. במידה ולרכב אין חמש דלתות המטלה הופכת לכמעט בלתי אפשרית. 
 

המעבר לרכב משפחתי

הוסיפו לשאלות הבטיחות והנוחות את העייפות האדירה שמלווה אתכם בכל עת עם התינוק החדש, ואתם מגלים שרכב משפחתי חדש עשוי לסייע לכם לצלוח את החודשים הראשונים בקלות רבה יותר. חשוב לזכור שהנסיעה עם תינוק ברכב מאתגרת יותר ומביאה עמה הסחות דעת שונות ורגעי לחץ שטרם חוויתם. כאמור, כדאי לבחור בדגם אשר לא יכביד מדי על ההוצאות השוטפות, ולחפש עסקה שתוכלו לעמוד בה.
 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו