המדריך המלא לחופשה בצימר עם ילדים קטנים ופעוטות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

המדריך המלא לחופשה בצימר עם ילדים קטנים ופעוטות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.10.2018

נכון שרובנו מעדיפים לצאת לחופשה מפנקת בצימר עם בן או בת הזוג בלבד, בלי הליווי של הקטנטנים שלנו. אבל לא תמיד הדברים מסתדרים כמו שאנחנו רוצים ולפעמים גם הקטנים זקוקים לחופשה קצרה בחיק המשפחה, במושב מרוחק עם שמש, ציוצי ציפורים ובריכת שחייה. אז אם גם אתם עומדים לצאת לחופשה בצימר עם ילדים קטנים, אנחנו רוצים לעזור לכם. 



המדריך המלא לחופשה בצימר עם ילדים קטנים ופעוטות

הרשו לנו להציג בפניכם את כל ההמלצות וכללי הבטיחות שיסייעו לכם לסיים את החופשה בשלום, וגם איך אפשר בלי המלצות לצימרים שמותאמים לאירוח כזה?

 

קרדיט: אתר צימר

 

איך לבחור צימר מתאים לחופשה עם פעוטות?

ובכן, בדיוק כמו שאתם מעדיפים לצאת לנופש זוגי ולהשאיר את הזאטוטים בבית, כך גם הרבה צימרים ובתי הארחה בנויים לאירוח זוגי ואינם ערוכים (והרבה פעמים גם אינם מעוניינים) לארח משפחות ועל אחת כמה וכמה משפחות עם ילדים קטנים. לכן, יש לברר היטב טרם הזמנת הצימר האם תוכלו להגיע עם הילדים. אם אינכם מוצאים את המידע באינטרנט, מומלץ להתקשר למקום ולברר טלפונית האם יש מספיק מיטות למספר הנפשות, האם יש מיטת תינוק, האם יש ארוחות שמתאימות לילדים, האם המקום בטוח והאם יש מתקנים ופעילויות מותאמים לילדים, כמו בריכת שחייה, משחקי שולחן ועוד.

כשאתם מחפשים צימר לחופשה עם ילדים קטנים, עליכם לרדת לפרטים הקטנים ביותר ולבדוק האם חלוקת המיטות מתאימה לסידורי השינה שאתם והילדים רגילים אליהם. ישנם צימרים שבנויים מחלל אחד, בו נמצאת גם מיטת ההורים וגם מיטות הילדים (ולעיתים ספה נפתחת לילדים) ו/או עריסת התינוק. מנגד, ישנם גם צימרים גדולים יותר שבנויים משני חדרים או יותר. אם אתם רגילים לישון באותו חדר או אפילו באותה מיטה עם אחד מהילדים או יותר, תעדיפו חדר עם חלל אחד ואפילו כזה שבו ניתן לחבר את המיטות. אם הילדים שלכם כבר גדולים ומסוגלים לישון בחדר נפרד, אל תוותרו על הפרטיות שלכם והזמינו צימר המחולק לחדרים. בדקו גם את גודל המיטות וודאו שהן אכן מותאמות לגילים של ילדיכם. אתם לא רוצים להגיע ולגלות שהילד בן ה-5 שלכם יצטרך לבלות את הלילה בעריסת תינוק.

 

טיפים לבטיחות הילדים בצימר

דבר נוסף שחשוב מאוד לוודא הוא נושא הבטיחות בצימר וסביב לו. צימרים שהגישה אליהם היא באמצעות מדרגות יהיו כנראה בעדיפות תחתונה, בעיקר להורים לתינוק שמגיעים עם עגלה. גם מדרגות בתוך הצימר עלולות להיות סימן לכך שהוא לא מתאים לכם, אלא אם הן מתוגברות במעקה בטיחות והן אינן רעועות, חלשות או קטנות מדי. ודאו שיש מגנים למיטות או שהן צמודות לקירות, כך שהילדים יוכלו לישון בבטחה בלילה. השתדלו לעבור על כל התמונות של המקום כדי לדעת מראש האם יש רהיטים מסוכנים עם זוויות חדות, רצפה מחליקה או מקלחת לא בטיחותית. כל אלה יכולים להיות סיבה מצוינת לחפש צימר אחר. קשה למצוא צימר ללא ג'קוזי, אז במידה ואתם נאלצים להזמין אחד עם ג'קוזי, ודאו שהוא נמצא באזור מרוחק כדי שהמים לא ישפריצו על הרצפה ויהוו סכנת החלקה.

תכנון חופשה שגם הילדים ייהנו ממנה

אחרי שדאגתם לסידורי השינה ולבטיחות, כדאי שתדאגו גם לפעילות וההנאה של הילדים.

המון צימרים ממוקמים באזורים תיירותיים מקסימים שמציעים אטרקציות שונות ומגוונות. לכן, האזור בהחלט יכול להיות גורם מכריע בבחירת הצימר שלכם. חפשו מקומות שבהם הילדים יחוו חוויות חדשות, מרגשות ומלמדות. אם יתמזל מזלכם תזכו למצוא צימר שבנוסף למיקום שלו, מציע גם מתקנים ומשחקים פנימיים מותאמים לילדים, כמו בריכת שחייה בטיחותית, משחקי שולחן, משחקי קופסה וסרטים. קחו איתכם מחשב או דיסקים עם הסרטים שהילדים שלכם אוהבים, או מנגד בדקו אם הטלוויזיה מחוברת לכבלים או ללוויין וכוללת ערוצי ילדים. זה יעניק לכם כמה דקות של שקט, שבטוח תזדקקו להן.

עם זאת, אתם מכירים את הילדים שלכם הכי טוב ואתם לא יכולים לצפות שהצימר יענה על כל הצרכים שלהם, לכן הביאו אתכם את הדגנים, הפירות והחטיפים שהילדים שלכם הכי אוהבים, את המשחקים שהם אוהבים לשחק בהם ואת הדובי שהם לא נרדמים בלעדיו בלילה. הביאו אתכם גם ערכת עזרה ראשונה, בגדים להחלפה, בגד ים, כובע וקרם הגנה בחופשת קיץ ושמיכה מפנקת בחופשת חורף.

צימרים מומלצים לחופשה משפחתית עם ילדים

כדי להוכיח לכם שאפשר למצוא צימרים שמותאמים לאירוח עם ילדים, נציג בפניכם שלושה צימרים מקסימים המותאמים לחופשה עם ילדים באזורים שונים בארץ.

באירוח זמר בגליל יש יחידת אירוח מקסימה המתאימה לאירוח של זוג ושני ילדים. היחידה כוללת שני חדרי שינה עם טלוויזיה שמחוברת לYes-, סלון מרווח, מטבחון מאובזר, חדר רחצה ופינת אוכל, בה תוכלו לשבת בחיק המשפחה ולאכול ביחד. ישנה גם אפשרות להדליק מנגל בחצר שצופה אל הנוף המדהים של שדה אליעזר. היחידה המרווחת והנקייה מרוצפת בפרקט ונמצאת במתחם שמציע גם טיפולי ספא וג'קוזי זוגי.

בקתות דבש בגולן במושב גמלא, הן בקתות עץ מדהימות עם גלריה לילדים (שימו לב, הגישה לגלריה היא באמצעות מדרגות). מלבד חדר השינה המרווח, הג'קוזי המפנק, גלריית השינה והמטבחון המאובזר, ישנה גם פינת אוכל שצופה אל הנוף. אם זה לא מספיק אז האורחים בבקתות מקבלים דבש פרחי בר ישר מהכוורת, שמן זית ועוגיות אגוזים טעימות. בשטח המשותף הילדים יוכלו ליהנות מבריכת השחייה המקורה וממתחם הפנאי והספורט המכיל כדורגל שולחן, פינג פונג וזולת ישיבה נעימה.

אם אתם מחפשים צימר למשפחות בדרום, אתם חייבים ללכת ל"פנינה במדבר" במושב צופר, המציעה בקתות עץ משפחתיות עם מיטה זוגית בחדר השינה וחדר נוסף עם שתי מיטות נוער. הסלון המרווח, המטבחון המאובזר ופינת הישיבה יהפכו את החופשה שלכם לנעימה ומיוחדת, יחד עם הג'קוזי הזוגי והבריכה של הקיבוץ.

 זכרו לשמור על כל כללי הבטיחות ולבחור בצימר שלילדים יהיה כיף לשהות בו, לא פחות מכם.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו