המדריך להשכרת דירה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

המדריך להשכרת דירה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.12.2021

בישראל, חיים לא מעט רווקים, זוגות ומשפחות, אשר אין להם את האפשרות הכלכלית לרכוש דירה משלהם. לכן, הפתרון היחיד אשר יהיה רלוונטי בעבורם הוא השכרת דירה.



המדריך להשכרת דירה
יש לא מעט החלטות אותן חשוב לבצע בכדי לבחור בדירה המתאימה – ומכיוון שמדובר בדירה שתשמש כבית עבור השוכרים למשך תקופת זמן ארוכה, ההמלצה היא לא להקל ראש באף אחת מאותן ההחלטות ובסופו של דבר לבחור את הדירה האופטימאלית, אשר בכוחה לענות בצורה המיטבית על מלוא הדרישות, הצרכים והציפיות ממנה. 

 

הבנת הצרכים מהדירה

אחד השלבים החשובים ביותר בהליך השכרת דירה, עובר בהבנת מלוא הצרכים והדרישות מאותה הדירה ובין היתר:
  • אזור – האם יש לכם העדפה לעיר מסוימת, לאזור מסוים או אולי אפילו לרחוב או לשכונה ספציפית.  תיחום האזור או האזורים האופציונאליים, יאפשר לכם למקד את החיפוש ובסופו של דבר ליהנות ממענה על מלוא הציפיות שלכם. 
  • גודל הדירה – מה הגודל הרצוי של הדירה המבוקשת? כאשר יש לשים דגש גם על מספר החדרים הרצוי והאם יש לכם העדפה לגודל מסוים של חדרים ספציפיים – לדוגמא, דירה עם מטבח שהינו גדול, 2 חדרי שירותים וכיוצא בזה..
  • בקשות מיוחדות – מעלית, מרפסת, מספר כיווני האוויר, דוד חשמלי, מזגנים ועוד.. מהווים כולם כבקשות שלכם מאותה דירה להשכרה. ההמלצה היא להעלות את כל אותן הבקשות על הכתוב, על מנת לא לשכוח שום פרט בהליך החיפוש.
  •  תקציב – טווח המחירים של דירות הינו גבוה ומושפע ממגוון רחב של פרמטרים ובין היתר – מיקום הדירה, מצב הדירה, מספר החדרים ועוד.. 
  • אין צורך לסיים לימודי חשבונאות בכדי להבין מה גובה התקציב המקסימאלי אותו תוכלו להקצות למטרה, אבל, כן חשוב לשים דגש על השכר החודשי אותו אתם מרוויחים ועל ההוצאות שלכם. בנוסף, יש להתבסס על הבנת טווחי העלויות של דירות אשר בכוחן לענות על הדרישות והצרכים שלכם (כמובן, שחשוב גם לבדוק את גובה הארנונה ולהוסיף את גם את הנושא הזה לחישוב ההוצאות).
      
דגש על כל הפרמטרים הללו, יתווה את הדרך לעבר הדירה המתאימה. 

 

חיפוש יסודי

בשביל למצוא דירה אשר עונה על מלוא הבקשות שלכם, חשוב להשקיע בהליך חיפוש יסודי.  
כיום, בעידן האינטרנט, ניתן למצוא לא מעט לוחות המרכזים דירות להשכרה וגם קבוצות רלוונטיות ברשתות החברתיות, אשר יכולות להוות ככתובת בדרך למציאת הדירה המתאימה. 
דרך נוספת למציאת הדירה המבוקשת היא באמצעות קבלת עזרה ממתווך מקצועי – כדאי, לוודא שאותו המתווך מחזיק מאגר גדול של דירות להשכרה, אשר מתחדש לעיתים קרובות. 
בכל מקרה, אחרי שמבינים את מלוא הדרישות והצרכים מאותן דירות להשכרה, הליך החיפוש יהיה הרבה יותר פשוט. 
 

ביצוע הבחירה הנכונה

אז בשלב הבא, כל שתצטרכו לעשות זה פשוט לבצע את הבחירה בדירה המתאימה. ההמלצה היא לבצע את הסינון הראשוני וסימון של מודעות רלוונטיות. ההמלצה היא להתקשר לבעלי הדירות וכמובן לשאול את כל השאלות הרלוונטיות עוד לפני שמגיעים – לדוגמא, האם מותר להכניס בעלי חיים, האם הדירה משופצת וכיוצא בזה.
השלב הבא יהיה שלב הגעה לדירות הרלוונטיות בפועל – כאשר, מומלץ להגיע לראות את הדירה באור יום וכמובן, גם לעשות סיבוב בשכונה (במקרה שאתם לא מכירים את השכונה או שלא ביקרתם בה טרם לכן). 
 
כדאי להגיע לדירה עם רשימת שאלות מוכנה, כך שאם תחליטו שהדירה מוצאת חן בעיניכם, מענה על השאלות יאפשר לכם לחתום על חוזה בהקדם – לדירות טובות באזורים נחשבים יכול להיות ביקוש רב, כך שאם לא תמהרו לחתום, יכול להיות שהדירה תושכר למישהו אחר. 
 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו