הרשת גועשת, הסלבס מגיבים בחריפות, מחאת חוק הפונדקאות יוצאת לדרך!!! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הרשת גועשת, הסלבס מגיבים בחריפות, מחאת חוק הפונדקאות יוצאת לדרך!!!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.07.2018

בנימין נתניהו הבטיח ולא קיים. רבים ציפו השבוע לבשורה מהכנסת בנוגע לתיקון לחוק הפונדקאות שיתיר גם לזוגות חד מיניים להשתתף בהליך שכזה.



הרשת גועשת, הסלבס מגיבים בחריפות, מחאת חוק הפונדקאות יוצאת לדרך!!!
הרשת גועשת, הסלבס מגיבים בחריפות, מחאת חוק הפונדקאות יוצאת לדרך!!!
בנימין נתניהו הבטיח ולא קיים. רבים ציפו השבוע לבשורה מהכנסת בנוגע לתיקון לחוק הפונדקאות שיתיר גם לזוגות חד מיניים להשתתף בהליך שכזה. ביום חמישי האחרון, בתום דיון ממושך אישרה המליאה את חוק הפונדקאות שמרחיב את מעגל הנשים הזכאיות לפונדקאות ברוב של 59 תומכים מול 52 מתנגדים. 
המליאה דחתה את כל ההסתייגויות לחוק, כולל את  ההסתייגות של ח"כ אוחנה שמבקשת להכליל בחוק זוגות חד מיניים. 
 
התקווה לתיקון בחוק התנפצה למרות הבטחותיו של ראש הממשלה. אך הפעם הקהילה החליטה לא לשתוק!  במהרה התמלאה הרשת במחאות זועמות. גל תמיכה נרחב מכל חלקי האכלוסייה לא איחר לבוא. במהלך סוף השבוע התגברה המחאה והפגנות רבות מתוכננות ליום ראשון בשבוע.
 
"סלבס" רבים הביעו מחאה ברשתות החברתיות. "מתעוררים על החיים שלנו" זעקו אסי עזר, נדב אבקסיס,מושיק גאלמין, גל אוחובסקי, ניצן הורוביץ, נסלי ברדה, אורנה בנאי. גם סלבס רבים שאינם חלק מהקהילה הציפו את הרשת, בר רפאלי שכבר כמה ימים מציפה את חשבון האינסטגרם שלה במסרים, נטלי דדון, שירי מימון, מאיה בוסקילה, עופר שכטר, גיא פינס, לירון ויצמן ועוד רבים וטובים.
 
 
חלקם אף הוסיפו מילים לא מתפשרות. גיא פינס בחשבונו הפרטי פרסם: " היום כולם יפגינו וישבתו ויעסקו בחוק שלא תוקן. אבל כשהמפגינים ישובו לביתם.. לא מעט זוגות של אבא ואבא שאני מכיר היטב, פשוט ישלחו את ילדיהם לקיטנה, יקבלו אותם בשובם וידאגו להם לארוחה ויקלחו אותם...וכך גם מחר ומחרתיים...אף אחד עוד לא הצליח להסביר לי למה למנוע הורות בפונדקאות מוסדרת בישראל מזוג גברים...".
 
כמו כן חברות גדולות במשק הצטרפו למאבק, ביניהן קבוצת FOX, מימון ישיר, סלקום ועוד רבות וטובות. עשרות חברות במשק פרסמו הודעה שהן מאפשרות שביתה למעוניינים להשתתף במחאה. מנכלים וראשי חברות פרסמו הודעות בדפי הפיסבוק שלהם. חלקם אף הציעו סכום כסף גדול לעובד החברה שירצה להביא ילד לעולם בתהליך פונדקאות בחו"ל. גם אל מול הצעד האצילי הנ"ל היו כאלה שהביעו מחאה. ואיימו עם חרם על החברות המשתתפות במחאה. 
 
 
חברי כנסת המשייכים עצמם לקהילה הביעו כעס רב על החחלטה- ח"כ שמולי: "אני לא יכול לתאר לכם את הכמיהה הזאת לרצון לשמוע את המילה אבא מופנית אלי".
 יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ אלי אלאלוף: "זה תסכול נוראי לנהל מאבק שאתה חושב שכל הכלים אצלך ובסוף אתה לא שולט בהכל". 
 
מעבר למחאות הנרחבות ברשתות החברתיות מתוכננות מחאות רבות ברחבי הארץ בינהן: מעגל מחאה ברוטשילד, מפגשים בחיפה ובבאר שבע ועצרת תמיכה ענקית בכיכר רבין בתל אביב. המחאה פרצה את גבולות הקהילה ורבים מהכותבים במדיה גורסים כי זאת איננה מחאה למען הקהילה אלא למען הערך העליון של שיוויון זכויות לכולם.
ניתן לברר אחר מועדי ומיקומי המחאה בכל ערוצי המדיה השונים. המחאה תסוקר על ידי כל ערוצי החדשות. 
 
 
 
 

#מתעורריםעלהחייםשלנו

A post shared by Guy Pines (@guypines) on

 

ביבי, הפער בין המילים שלך למעשים שלך כל כך גדול והאמת שנחשפת היא שאתה פשוט לא סופר אותנו. את הילדים שלנו. את המשפחות שלנו. להתחתן? לא. פונדקאות? לא. צווי רישום? לא. ממשלת ישראל בחסות ראש הממשלה היא ממשלה אכזרית גזענית ובעיקר מבישה ומזיקה והאמת היא שנמאס לנו, אז תקשיבו אתם שם בממשלת החושך: אתם הסתבכתם עם הקהילה הלא נכונה: אנחנו נשבות ואנחנו נצעק ואנחנו נצעד והכי גרוע, ביבי, אנחנו גם נסגור איתך חשבון איפה שכואב לך - בקלפי

A post shared by Orna Banai (@ornabanai) on

זוהי לא מלחמה של הקהילה הגאה. זו המלחמה שלנו. של כל מי שרוצה לחיות במדינה דמוקרטית, של כל מי שרוצה שתהיה לו הזכות לאהוב ולהקים משפחה. הזכות הכי אנושית, בסיסית, אוניברסלית, שפשוט לא ייתכן שנמנעת מכל כך הרבה אנשים. של כל מי שנמאס לו שמסיטים את תשומת ליבנו לאיומים שבחוץ שחלילה לא נשים לב שהאיום הכי גדול שלנו הוא האויב שבפנים. שהמלחמה האמיתית שלנו היא בין חושך לאור. אם לא נלחם על הזכות לאהוב אני לא יודעת על מה עוד שווה להילחם. #מתעורריםעלהחייםשלנו

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

יכולים להגיד לי לא לנסוע באדום - אבין את ההיגיון. יכולים להגיד לי לשלם מיסים למדינה, אבין את ההיגיון. יכולים להגיד לי לשרת בצבא, אבין את ההיגיון. יש סדר וחשיבות לחוקים כדי שלא נחזור למערב הפרוע. אבל לאשר חוק לאדם אחד ולא לאשר את אותו החוק לאדם אחר? זאת כבר גזענות והפליה. ומערב פרוע פרוע. לא מבין את ההיגיון !!! זה לשלול מאיתנו את זכויותינו הבסיסיות ביותר ועל זה אנחנו צריכים להאבק ברבאק! כי זאת לא רק המלחמה הספציפית הזאת זאת המלחמה על ההיתר החוקי שלנו להיות שווים. חלאס כבר! חיו ותנו לחיות!!!הקהילה הזאת מזרימה חמצן לאונה השמאלית של כולנו. בלעדיה היינו מסתובבים בעולם ללא צבעי הקשת. יש לי חלום, שהקשת הזאת תהווה גשר ללבבות החשוכים שביננו ותגרום להם להבין סוף סוף את חוקי הטבע האמיתיים שקיבלנו בחינם מהבריאה הזאת. ולקבל את כל צבעי הקשת שקיבלנו בחינם מהבריאה הזאת וששייכים לכולנו. זה מאוד פשוט, כל מה שצריך לעשות זה לשחרר. להסכים להתפתח ולהשתנות בשביל שהעולם הזה יהיה טוב יותר. נראה לי שזאת אמורה כבר להיות משימה לא כל כך קשה בשנות ה-2000. הגיע הזמן. #מתעורריםעלהחייםשלנו

A post shared by Official Yuda Levi (@yuda29) on




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו