זה הזמן לשינויים! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

זה הזמן לשינויים!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 08.09.2015

תקופת החגים מהווה עבור רובנו הזדמנות לביצוע שינויים בסגנון החיים. אפשר לשפץ את הבית, לעבור דירה או להכין את חדר הילדים לתינוק חדש שאמור להצטרף למשפחה. הדבר החשוב הוא להיערך לכך מראש ולא לפרוץ את מסגרת התקציב



זה הזמן לשינויים!
תקופת החגים נערכת כידוע מיד אחרי החופש הגדול ולכן היא מציבה בפנינו אתגר משמעותי. מצד אחד החגים מתחילים אחרי ששנת הלימודים יוצאת לדרך, הילדים מתרגלים לשגרה ואנחנו מסיימים את החופש והבילויים של הקיץ. מצד שני, אין ספק שמדובר על זמן מושלם לשינויים. השאלה היא מה נבחר לעשות וכיצד כדאי לבצע אותם.
 

מה עדיף: מעבר או שיפוץ דירה?

האפשרויות הנפוצות לשינויים בסגנון החיים בתקופת החגים הן שיפוץ או מעבר. בכל הנוגע לשיפוץ, יש הבדל בין משפחות שאמורות לארח את ארוחות החג לבין משפחות שבעצמן מתארחות אצל אנשים אחרים. אם אתם לא שייכים לקטגוריה הראשונה, תוכלו להשקיע בשיפוץ המטבח, לשבור כמה קירות בין הסלון וחדרי השינה או לסגור את המרפסת. במידה ואתם מתכננים לארח את המשפחה המורחבת בראש השנה או בסוכות, כדאי שתמתינו עם השיפוץ או תערכו אותו בהדרגה ועם כמה שפחות לכלוך, עומס ורעש. 
 
מעבר דירה מומלץ בתקופת החגים בגלל ירידה בביקוש לשירותי הובלות. ענף הנדל"ן חווה בלימה מסוימת מיד אחרי החופש הגדול ולאורך החגים יש הפסקות יזומות בעסקאות גדולות. אם יש לכם את ההון העצמי הפנוי כדי לבצע מהלך מן הסוג הזה, סביר להניח שתוכלו לחסוך לפחות כמה אלפי שקלים.
בדקו מראש את איזורי המגורים המתאימים לכם, התייעצו עם סוכן נדל"ן והשתמשו במידע המופיע באתרי האינטרנט כדי להישאר עם אצבע על הדופק. נצלו את חול המועד סוכות לטובת המעבר עצמו וכך לא תצטרכו לקחת ימי חופש נוספים מהעבודה. 
 

טיפים למעבר או שיפוץ עם ילדים

יש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לעבור דירה בתקופת החגים או לשפץ מחדש את הבית, למרות שאתם צריכים להתמודד גם עם ילדים שנמצאים בחופשה. האתגר העיקרי הוא למנוע מהילדים לעכב את המעבר או השיפוץ. תוכלו לעשות זאת אם תתאמו עבור הילדים פעילויות מחוץ לבית ותבקשו עזרה מהורים אחרים, חברים ובני משפחה. סבא וסבתא תמיד ישמחו להעביר את הילדים לרשותם ואפילו יחסכו לכם כסף. אם הילדים כבר בחטיבת ביניים או בתיכון, תוכלו להפוך אותם לחלק מהשיפוץ או המעבר ולבקש מהם עזרה. תנו להם אחריות ואולי תאתגרו אותם עם משימות יעילות.
התמודדות אופטימאלית עם שיפוצים ומעבר מחייבת כל משפחה עם ילדים לשמור על מסגרת התקציב. אל תתפתו להוצאות בלתי צפויות והתחילו להיערך מבחינה פיננסית כבר כמה שבועות לפני החגים. ותרו על ספונטניות ולכו על בטוח: תאמו תאריכים מדויקים מול שירותי הובלות וקבלנים וקבלו המלצות על אנשי מקצוע אמינים.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו