כל מה שצריך לדעת על מעבר לדירה חדשה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כל מה שצריך לדעת על מעבר לדירה חדשה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.02.2016
 
בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים לעבור דירה מהערים הגדולות לפריפריה. הסיבות לכך נעוצות ביוקר המחייה, חוסר משמעותי בתחום פתרונות הבנייה בערים הגדולות ועוד. למה כדאי לדאוג לפני המעבר?


מאת: צוות mamy


כל מה שצריך לדעת על מעבר לדירה חדשה
אם גם אתם נמנים בין אותם אנשים שקיבלו החלטה לעבור דירה מהעיר הגדולה לעיר אחרת או לפריפריה חשוב שתיקחו בחשבון שמעבר דירה הוא צעד לא פשוט, והמורכבות גבוהה במיוחד כאשר מדובר במעבר של משפחה עם ילדים. מעבר לקשיים הטכניים פונקציונאליים של האריזה והחששות מן השינוי מדובר בפרויקט לכל דבר ועניין ויש להתכונן לקראתו בצורה מסודרת ובכובד ראש. 
 

עובדים בצורה נכונה – מכינים רשימה 

ההמלצה הראשונה היא הכנה של רשימה מסודרת שתלווה אתכם לכל מקום. יש לרשום באותה רשימה את כל אותם דברים שיש לבצע, את כל מה שכדאי לזכור ובהמשך יש לסמן את הפריטים שבוצעו. דבר זה יעניק לכם שליטה לאורך כל הדרך ואפשרות לוודא שמטלות קריטיות לא נזנחות ברגעים הכאוטיים שמתלווים לכל מעבר.

 

טרם מעבר הדירה 

ישנם צעדים שניתן לבצע עוד לפני המעבר. בראש ובראשונה יש לבטח את הדירה ותכולתה, זוהי מטלה שאנשים נוטים להזניח, אך תקלות ואובדנים עשויים להתרחש אפילו במהלך הימים הספורים שמוקדשים למעבר. נושא נוסף שמומלץ לטפל בו מוקדם ככל האפשר – רישום הילדים למסגרות באזור המגורים החדש. אתרו מרפאה עבור המשפחה כולה והירשמו אליה מראש. יש לקחת בחשבון שלילדים יש נטייה לחלות דווקא במצבים הלא נוחים ביותר. בנוסף, מומלץ לאתר סניף בנק הקרוב אל מקום המגורים החדש ולעבור אליו מראש כדי שיהיה לכם לאן לפנות עם כל צורך שעשוי להתעורר.
מומלץ לפנות לכל ספקי השירות כגון עירייה, חשמל, גז, כבלים – ולברר מולם מתי ואיך מודיעים להם אודות המעבר. תמיד יש לתעד את מספרי המונים השונים כדאי לצלמם.
 

יום המעבר 

בחירת המוביל משמעותית וחשובה. חפשו מוביל אמין ומומלץ והיזהרו מעסקאות זולות או חשודות. מומלץ לקבל את הצעת המחיר רק לאחר שאותו מוביל יבקר בדירתכם כדי שלא יעלו טענות בהמשך על עבודה לא צפויה. תאמו עם המוביל את כל הפרטים הקשורים למעבר בכתב. במידה והזמנתם מובילים שמבצעים את האריזה בעצמם יש לבקש מהם שיביאו עמם חומרי אריזה חדשים ונקיים, אפילו בתוספת מחיר. כדאי לדעת שבבנייני מגורים גדולים ישנם לעתים הגבלות שונות על שעות המעבר ולכן יש לתאם את המועד עם חברת הניהול כדי לא להיקלע למצב שבו מתקשים לממש את ההעברה בפועל. ולבסוף, יש להפקיד את חפצי הערך במקום בטוח ולמצוא פתרון לילדים וזאת על מנת שלא יכבידו על המובילים ויסכנו את עצמם בסביבה לא בטוחה שבה מובילים רהיטים כבדים.

 

הגעה לדירה 

לאחר המעבר ניתן להירגע שכן החלק הקשה ביותר נמצא מאחוריכם. אין סיבה למהר או להילחץ עם פריקת הארגזים וסידור הדירה, אך מומלץ לקבוע לוחות זמנים ולנסות לעמוד בהם כדי שלא תחיו על ארגזים לאורך שבועות ארוכים. זהו גם השלב בו יש לוודא שכל החשבונות הועברו, שהדואר מגיע אל היעד החדש ושכל הכתובות מעודכנות, במיוחד במסגרות החינוך של הילדים. הקפידו להקדיש זמן מיוחד למשפחה כדי ליצור אווירת בית מהר ככל האפשר ובעיקר, אל תשכחו להתחדש וליהנות מהשינוי הגדול והמשמעותי בחייכם.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו