לקראת פרידה - מה עושים עם הרכב הישן - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

לקראת פרידה - מה עושים עם הרכב הישן

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.09.2020

בשעה טובה רכשתם מכונית חדשה וכעת עולה השאלה - מה עושים עם הרכב הוותיק ששירת אתכם בשנים האחרונות? האם למכור אותו, ואם כן באיזו דרך? בכתבה הבאה נציג כמה דרכים מקובלות להיפרד מהאוטו הישן



לקראת פרידה - מה עושים עם הרכב הישן

טרייד אין - עסקה משתלמת לכל הצדדים

טרייד אין הוא מונח מקובל בעולם המסחר ועל אחת כמה וכמה בשוק הרכבים. חברות ליסינג ויבואני רכב מציעים אפשרות לטרייד אין, כלומר מכירת הרכב הישן לחברה תמורת קניית רכב חדש יותר ובתוספת תשלום על ההפרש בין השניים. 
טרייד אין היא עסקה משתלמת למדי ויש לה יתרונות רבים כגון זמינות, יעילות ומהירות. מכירת רכב במסגרת זו תהיה פשוטה יותר מאשר מכירה בשוק הפרטי, ללא צורך במריחת זמן על חיפוש לקוחות ופגישות שאולי לא יניבו דבר. בניגוד לשוק הפרטי בו לדגמים מסוימים אין כמעט ביקוש וקשה למכור אותם, החברות השונות יקבלו כל רכב, ללא הבדל פירמה ומותג. בנוסף, עסקת טרייד אין יכולה לפתוח בפניכם הצעות מימון אטרקטיביות למדי עבור קניית הרכב החדש מצד הגוף איתו אתם מנהלים את העסקה.
החיסרון העיקרי בשיטה זו הוא המחיר אותו תקבלו עבור הרכב הישן. היו סמוכים ובטוחים שחברת הליסינג או היבואן יעשו בדיקות מחמירות לרכב שלכם, ויתייחסו לפרמטרים רבים כגון קילומטראז', דפיקות ברכב, תקלות ועוד. סביר להניח שהרכב יימכר מתחת למחיר המחירון, והקופון שתגזרו עליו יהיה נמוך לעומת השוק הפרטי.
 

האדם הפרטי ינצח

אפשרות מכירה מקובלת אחרת היא בשוק הפרטי. כיום בעידן האינטרנטי ישנם שפע של לוחות מכירה לרכבי יד שנייה, וניתן לפרסם את הרכב שלכם ללא מאמץ גדול ובאופן חינמי לגמרי.
עם זאת, מכירת רכב יד שנייה היא עדיין תהליך שלוקח זמן ויזע ומצריך עבודה.
מן הסתם תצטרכו להשקיע בפרסום באמצעים שונים, בפגישות עם לקוחות ובהתנעת הליכים בירוקרטיים כגון העברת בעלות על הרכב. הזמן שייקח לכם למכור את המכונית גם הוא לא ידוע ויכול לנוע על טווח נרחב למדי.
היתרון הגדול הגלום בדרך זו היא הגמישות שהיא מציעה. ללא התמודדות אל מול גוף מאורגן וגדול, אלא עם אדם מן היישוב, אופציות המיקוח מאוד פתוחות ויש לכם יותר קלפים על השולחן לשחק איתם. עם ניהול נכון של משא ומתן, תוכלו לצאת מן העסקה כשידכם על העליונה ולמכור את המכונית ברווח נאה למדי. 
 

פרידה בלתי שגרתית

מכירת רכב היא אולי הדרך המקובלת ביותר להיפרד מן האוטו הישן, אבל לא הדרך היחידה. אם אינכם מעוניינים ברווח כספי, ויש לכם ראש יצירתי, אפשר להסב את המכונית המשומשת למסלולים אחרים: לעצב ממנה פסל סביבתי, לתרום אותה כגרוטאה לחצר גן הילדים הקרובה או אולי אפילו להפוך אותה לפוד-טראק נייח או בית אקולוגי ייחודי, במידה והיא גדולה מספיק. זאת הזדמנות נהדרת לצאת מעט מהקופסה הממונעת.
 

ואולי בכלל שווה להשאיר את הרכב אצלכם? 

אמנם אחזקת רכב גוררת עלויות גם כשהוא לא נוסע (טסט שנתי, ביטוחים וכו'), אבל יכול להיות שזה ישתלם לכם בעתיד. אם למשל הילד המתבגר יזדקק פתאום לרכב משלו, המכונית הישנה יכולה להיות פתרון נהדר, ולא תצטרכו להיכנס ללוחות ולחפש רכב יד שנייה מתאים.        



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו