עשי ואל תעשי עם תמונות הילדים בפייסבוק - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עשי ואל תעשי עם תמונות הילדים בפייסבוק

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 06.10.2014

אילו תמונות לא כדאי שתשתפו בפייסבוק גם אם בטוח תקבלו עליהן מיליון לייקים? 



מאת: הילה אלפר


עשי ואל תעשי עם תמונות הילדים בפייסבוק
 
איך אנחנו אוהבות להשוויץ בקטנטנים שלנו.. כל ציון דרך שהם עוברים, כל חג וכל טיול. אנחנו כל כך גאות בהם על כל מילה ראשונה ("גאונה!"), על הבימבה הראשונה ("יהיה נהג מרוצים בטוח כשיגדל") וכל חיוך עבורנו הוא חג (ציידי הדוגמנים אוטוטו יעמדו אצלנו בתור..).
 
הכיף הגדול במדיות החברתיות, הוא כמובן הפידבק המיידי והמפרגן מהחברות: "בונבון", "מהמם", "יפהפיה", "ממש מקטלוג!" ולא נקפח גם את "הורססס" וכל אלה מלווים בכמות לייקים שגדלה בקצב מסחרר.
 
עוד שימוש, שמסתבר שהוא די נפוץ, הוא להציץ בתמונות הילדים שמעלה האקס המיתולוגי ולחייך בהנאה שהילדים שלנו יצאו הרבה יותר יפים ומוצלחים.
 
 

נחמד, נחמד אבל...

עם כל הפן החברתי הנחמד והפרגון הרחב גם מחברים שנמצאים רק במרחב הוירטואלי שלנו ומעולם לא פגשנו פנים מול פנים, יש גם כמה סכנות שחשוב לשים לב אליהם. היום, יש מודעות גדולה יותר לבעיית הפדופיליה ועל מנת להגן על משפחתנו חשוב לדעת אילו תמונות כנראה שלא כדאי לפרסם. 
 
 

תמונות ערום של תינוקות וילדים

 
זוכרות את תמונות הילדות המצהיבות שיש להרבה מאיתנו, בהן אנחנו כפעוטות, משחקות ערומות בדשא או בים במשחקי מים באחד מימי הקיץ? תמונות קסומות בדרך כלל והחיוך המאושר על פנינו בולט למרחוק. תמונות אלו, היו שמורות לאלבומים המשפחתיים המצהיבים, שיצאו מהארון בערך אחת לעשור ונחשפו באווירה נוסטלגית רק למעגל המשפחתי הקרוב. התמונות שמפורסמות במדיות החברתיות מופצות ללא שליטה שלנו על מי וכמה יצפו בתמונות. העדר השליטה קשור גם לקלות שבה ניתן להוריד את התמונות ולהעלות אותן, ללא אישור שלכם, לאתרי פדופילים למיניהם
 
 

מידע או תמונות מביכות של הילדים

 
גם אם את מרגישה גאווה והתרגשות ולכן מפרסמת מיד הודעה בפייסבוק או בטוויטר: "ביתי קיבלה היום את הוסת הראשונה שלה" - אל תתפלאי אם ההודעה לא תתקבל באהדה על ידי ביתך ואת עלולה לגרום למבוכה רבה בקרב חבריה.
גם תמונה של איבר המין של התינוק באחת מקבוצות האימהות כי את מאד רוצה להתייעץ לגבי אדמומיות מדאיגה- עלולה להביך אותו בהמשך. כך לגבי תמונות או פוסטים הקשורים לתופעות גיל ההתבגרות, חשיפת סודות שסופרו לכן בדיסקרטיות או תמונות לא מחמיאות (בעיקר של ילדים בגיל בית הספר). רשת האינטרנט היא ארכיון עצום של מידע על כל אחד ואחת מאתנו. מה שנעלה היום ברשת – יעלה בקלות בעתיד ועלול "לרדוף" את הילדים שנים רבות. 
חשבו היטב אלו פוסטים סביר להניח שיביכו את ילדיכם היום או בעתיד והמנעו מכך. יש מידע מסויים ותמונות רבות שרצוי שישארו במסגרת המשפחתית ולא יופצו למעגלים הרחבים יותר.
 
 

תמונות ומידע על בית הספר או הגן בהם לומדים הילדים

 
הילדים שלנו נמצאים במסגרות מוגנות ומגוננות ואין ממה לחשוש?- לא בטוח. יש שומר בכניסה לגן ולבית הספר, ואנחנו מאד רוצות להירגע במחשבה שרק לאנשים שרשמנו בתחילת השנה תהיה גישה לקטנטנים שלנו. בפועל, מעט מדי צוות ויותר מדי ילדים בתוספת מידע על הילד ועל המשפחה שניתן לאתר בקלות בגוגל. 
כבר היו מקרים של אנשים זרים, שניגשו לילדים, הציגו מידע על המשפחה כאילו הם מכרים ותיקים וניצלו את תמימותם של הילדים. עדיף להמנע מפרסום שם בית הספר/הגן. 
 
 

תמונות משותפות עם ילדים של אחרים

 
המודעות לסכנות ברשת הולכת וגדלה והורים רבים מעדיפים שילדיהם לא יופיעו בתמונות, שאין להם שליטה עליהן, במדיות החברתיות. חוץ מזה, שכבר היו מקרים, בהם פרסום מקרי של תמונה מחופשה הכניסה את המשתתפים בה לבעיה מול המעסיק/ מול האישה מכיוון שגרמה לכך שנתפסו על חם במקום שאינם אמורים להיות בו...
כבדו את חבריכם. אל תפרסמו תמונות ללא אישורם.
 
 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו