10 הדברים שכל אמא טריה צריכה לדעת בכדי לשמור על מצ - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

10 דברים שכל אמא צריכה לדעת בכדי לשמור על מצב רוח

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.02.2016

יום המשפחה בפתח, להלן 10 דברים חשובים שכל אמא חייבת לדעת כדי לחזק את הבטחון שלה באמהות ולעבור את החודשים הראשונים כאמא שאינם תמיד קלים לכולן.



10 דברים שכל אמא צריכה לדעת בכדי לשמור על מצב רוח
  1. דאגי לעצמך, כמו שאת דואגת לתינוק שלך. יש לזכור שאת אמנם אמא טריה לתינוק אבל, את עדיין את. פני לך זמן בכל יום בכדי לעשות משהו שאת אוהבת ונהינת ממנו.
  2. לעולם אל תוותרי על ארוחת הבוקר.  תיווכחי לגלות שהימים הלחוצים יעברו לך הרבה יותר בקלות כשאת על בטן מלאה, שבעה אחרי ארוחה מזינה. אם את ממש לא מוצאת זמן לשבת לאכול, קחי בננה וחופן אגוזים בכדי לשמור על רמת האנרגיה. כמו כן, הכיני ארוחת צהריים בזמן שהתינוק שלך ישן ורגוע.
  3. צאי להתאוורר. יציאה מהבית כדי להתאוורר ולנשום קצת אוויר צח, אפילו רק פעם אחת ביום תורמת משמעותית גם לגוף וגם לרגש. אם התינוק שלך חסר מנוחה, תנומה בעגלה במהלך הטיול יכולה להיות בדיוק מה ששניכם צריכים.
  4. חפשי חברת מבוגרים. ודאי שאת משוחחת או נפגשת עם אנשים מבוגרים ובני גילך לפחות פעם ביום. שיחות חולין, חברה טובה ותמיכה חשובים מאוד לאחר הלידה. טיפול בתינוק חדש יכול להביא לניתוק שלך משאר החברה אז צרי שיחות עם חברים ואנשים הסובבים אותך ולא רק עם התינוק.
  5. פני זמן לתנומה קלה. יש לזכור שהרבה אמהות חדשות עייפות ולעיתים אף מתוחות כשהן צריכות לקבל על עצמן את ההתמודדות החדשה עם אחריות עצומה של ילד. לקחת את הדברים קצת יותר לאט, לחטוף תנומה כשמתאפשר או לבלות 20 דק' במנוחה או קריאת ספר יכולים לתרום רבות להרגשה הכללית.
  6. תאמי ציפיות עם המשפחה. הביטי קדימה, בנוסף  לימים הראשונים האלה, כי השבועות הקרובים באמת הולכים לטוס. מה שאיפותייך ממשפחתך? חשבי כיצד בני משפחתך יכולים לעזור לך ותעזרי בהם.
  7. מזערי את צריכת הקפאין שלך. צריכה גבוה של קפאין, העולה על הצריכה המומלצת ביום יכולה לגרום לעצבנות. החליפי את כוס המשקה קפאין לחליטה נטולת קפאין או משקה אחר. מומלץ לצרוך בין 3-5 כוסות קפאין ביום, כמובן בהתאם להנקה.
  8. ערכי תוכניות לטיול ייחודי. בין אם זה סוף שבוע או כמה ימים במהלך חג, טיול משפחתי מספק זמן איכות עם המשפחה. לקחת פסק זמן משגרת היום- יום, זה כל העניין בטיול.
  9. תהני מהאינטרקציה והגדילה של תינוקך. יש לזכור שהתינוק שלך קטן עכשיו וגדל מהר, המודעות לכך שאת עוזרת לתינוקך במסע חייו על ידי עידוד, בטחון והענקת הבסיס הנכון לחיים, חשובים ביותר.
  10. את האמא הטובה בעולם! מעל הכל את תמיד צריכה לזכור שעבור תינוקך את האדם החשוב ביותר עלי אדמות, את האמא, המורה, המודל, המנטורית והגיבורה. את עושה עבודה מדהימה!
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו