מעקב אחר ההוצאות - איך לעשות זאת נכון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מעקב אחר ההוצאות - איך לעשות זאת נכון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 08.01.2022

כל אדם המבקש להימנע מלהיכנס לחובות כלכליים ואף להצליח לחסוך, חייבים לעקוב אחר הוצאותיו החודשיות באדיקות. כאשר אנו מודעים להוצאות החודשיות שלנו, יש ביכולתנו לשפר את התנהלותנו הכלכלית על ידי צמצום הוצאות במקומות שבהם הדבר האפשרי. אם כן, הצעד הראשון לעבר נוחות כלכלית הוא מעקב אחר הוצאות, כיצד תעשו זאת? לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם. 



מעקב אחר ההוצאות - איך לעשות זאת נכון

אפליקציות

 
אם בעבר היינו צריכים לערוך רישום ידני של כל הוצאה או להוציא תדפיסי בנק מהמכונה של הסניף, כיום כל המידע של ההוצאות שלנו מחכה ממש בכף ידינו. בבנק דיגיטלי תוכלו לראות את כל המידע אודות ההוצאות שלכם בזמן אמת. כלומר כאשר אתם מעבירים כרטיס אשראי בבית עסק מסוים, האפליקציה תתריע לכם על כל חיוב שבוצע, כך שתוכלו לוודא שאכן סכום החיוב היה מדויק ושלא בוצע חיוב כפול למשל. 
 
כמובן, גם כאשר אתם מושכים כסף מזומן מחשבון הבנק ההוצאה נרשמת ומופיעה לפניכם. באפליקציה של הבנק הדיגיטלי תמיד יש לכם גישה לכל המידע והוא יהיה מוצג בפניכם בצורה ברורה ונוחה. 
 
כמובן שבנוסף לאפליקציה של הבנק ישנן גם אפליקציות ייעודיות לניהול פיננסי, שבו תוכלו לעשות רישום של כל ההוצאות שלכם, אל מול ההכנסות שלכם. ישנן אפליקציות המתחברות לחשבון הבנק, אפליקציות שבהן ניתן לעשות רישום משותף של משק הבית ועוד המון אופציות נפלאות. בחלק מהיישומונים תוכלו לראות בבירור את חלוקת ההוצאות לפי נושאים, כך למשל אם אתם מוציאים יותר מדי כסף על בילויים, תוכלו לראות זאת בבירור ולבצע הערכה של הבזבוזים שלכם כדי שתוכלו לחסוך כסף. 
 

צרו מסמך מעקב

 
ככל הנראה הדרך הטובה ביותר לעקוב אחר ההוצאות שלכם היא לשלב בין מעקב באפליקציות לבין רישום בטבלה מסודרת. לכן, אנו ממליצים שתצרו לכם טבלה במסמכי גוגל, שבה תרשמו את כל ההוצאות שלכם בזמן אמת, גם אלה שבמזומן וגם אלה שבאשראי. תוכלו לרשום בדיוק את תאריך ההוצאה וסיבת ההוצאה, כדי שתוכלו להסיק מסקנות שיסייעו לכם להתנהל בצורה פיננסית טובה יותר לאחר מכן. 
 
הסיבה לכך שאנו ממליצים לערוך את המסמך בגוגל ולא בקובץ על גבי המחשב בלבד, היא שכך תוכלו לפתוח את הטבלה בכל מקום שבו אתם נמצאים ומכל מכשיר, כל עוד תתחברו לחשבון שלכם.
כך תמיד תוכלו להיות במעקב על הוצאותיכם. 
 

השתמשו בכרטיס חיוב מידי

 
עוד דרך נהדרת להישאר עם יד על הדופק היא להשתמש בכרטיס חיוב מידי. בכרטיס זה כל חיוב שאתם מבצעים יורד מחשבון הבנק שלכם במעמד החיוב. כך למעשה אתם יכולים להימנע מלהוציא ולסחוב מזומן מצד אחד, אך מצד שני אתם נמנעים מהתחייבויות תשלום עתידיות כפי שישנן בכרטיס אשראי רגיל. 
 
כאשר אתם משלמים בכרטיס אשראי, אתם למעשה נוגסים בהכנסות של החודש הבא, דבר שעשוי להקשות עליכם להתנהל כלכלית. עם כרטיס חיוב מידי אתם מוציאים כסף שיש לכם עכשיו. יחד עם זאת כמובן שיש לכרטיס אשראי גם יתרונות, כמו תשלום בסכומים גדולים וחלוקה לתשלומים, דבר שמאפשר רכישה של פריטים משמעותיים יותר. אך בהתנהלות היום־יומית שלכם יהיה זה נכון יותר לבזבז כסף שבאמת נמצא בידיכם או יותר נכון, בחשבון הבנק שלכם. כך תוכלו בכל עת לראות בצורה ברורה כיצד ההוצאות שאתם מבצעים משפיעות עליכם. 
 

הגדירו לעצמכם מטרות

 
אם אתם רוצים שהמעקב שלכם יניב תוצאות ספציפיות מעבר לחיסכון כללי של כסף, מומלץ שתציבו לעצמכם מטרות ברורות בטווחי זמן מוגדרים. כל אדם יכול להרוויח מצעד שכזה, בין אם הוא מעוניין לרכוש דירה ובין אם ברצונו לצאת לחופשה. ברגע שיש לכם מטרה ברורה, המעקב אחר ההוצאות גם הוא מתחדד. 
 
מומלץ להציב מטרות לטווח קצר ומטרות לטווח ארוך. מטרות לטווח קצר יכולות להיות צמצום המינוס למשל או החזר חובות בכרטיס האשראי. ברגע שתגדירו לעצמכם את תאריך היעד של השגת המטרה יהיה לכם ברור יותר כמה כסף עליכם לחסוך בכל חודש ולפי זה לערוך מעקב אחר ההוצאות שלכם. מטרות ארוכות טווח יכולות להיות יצירת חיסכון לשכר לימוד, השגת סכום נכבד להשקעה משתלמת ועוד. כאן כמובן נדרשת סבלנות גדולה יותר להשגת המטרה, אך באמצעות הצבת המטרות קצרות הטווח, הדרך תהיה מתגמלת הרבה יותר. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו