שרון איילון אמא לשתיים וגם... - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שרון איילון אמא לשתיים וגם...

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.03.2010

שרון איילון, אמא לקארין בת ה 3.5 ולדניאל בת 7 חודשים, זוגתו של ארז אלוביץ. מנכל"ית עמותת לב אוהב התומכת בילדים בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף, שרון לומדת קואצינג במכון אדלר ועובדת בשיתוף עם חברת מאמי קר המייצרת מוצרים טבעיים לאם ולתינוק. רצינו לשמוע משרון איך משלבים את כל זה עם האמהות.



מאת: ניקול ישר


שרון איילון אמא לשתיים וגם...

שרון איילון, אמא לקארין בת ה 3.5 ולדניאל בת 7 חודשים, זוגתו של ארז אלוביץ. מכהנת מזה 4 שנים בהתנדבות כמנכל"ית עמותת לב אוהב התומכת בילדים בעלי צרכים מיוחדים. פרזנטורית של חברת קולגייט זו העונה השנייה .

בימים אלו שרון לומדת קואצ'ינג במכון אדלר ועובדת בשיווק חברת מאמי קר המייצרת מוצרים טבעיים לאם ולתינוק.

רצינו לשמוע משרון איך משלבים את כל זה עם האמהות.

 

את אמא לשתי בנות, אשת עסקים ומנכ"לית עמותת "לב אוהב". איך את עושה את זה?

מילת המפתח בכל הסיפור הינה העשייה. אני אוהבת לעשות, קשה לי לשבת ולהירגע וחשוב לי לתרום לחברה ולעצמי. הכל שאלה של מינונים והספקים וכמובן סדר עדיפויות. הבוקר  ואחר הצהריים מוקדשים לבנות, לב היום עובר בעמותה, בלימודים וקידום פעילויות ובערב זמן לבעלי.

 

איך נראה יום בחיי שרון אילון?

היום שלי מתחיל מאוד מוקדם , בין 5:30 ל- 6:00 בבוקר. עד השעה 8:00 אני מספיקה לשתות קפה לרפרף בעיתון, לארגן את הגדולה לגן ולצאת. יומיים בשבוע מוקדשים כרגע ללימודים במכון אדלר שם אני לומדת קואצ'ינג  ובשאר הימים אני מנהלת את עניני העמותה ומפתחת כרגע חברה בשם מאמי קר המייצרת מוצרים אורגניים לאם ולתינוק. אחר הצהריים אני עם הבנות ובערב מול הטלוויזיה או שאנחנו יוצאים.

 

את מרגישה שהאימהות תרמה לקריירה שלך?

חד משמעי כן. קודם כל אני אפילו יותר פרודוקטיבית מכיוון שאני הרבה יותר ממוקדת ומצד שני הרבה יותר רגועה.  כל הכיוון העיסקי והחברתי שלי מוקדש לילדים, כך שאני חיה ועושה את מה שאני אוהבת.

 

לאחר הלידה הראשונה השלת 25 קילו ושמרת על תזונה נכונה וכושר, האם לאחר הלידה השנייה היה קל יותר?

זה אף פעם לא קל. צריך ללמוד להגיד לא למזונות אהובים, לשמור על משטר ולהיות מחויבים לתוצאות. כיום 7 חודשים לאחר לידת ביתי השנייה נשארו לי עוד 7 קילו על מנת לחזור למצב הקודם

 

כיצד הצלחת לתמרן בין שתי הבנות לקריירה, האם הצלחת להניק תוך כדי?

כשילדתי לפני 7 חודשים הבטחתי לעצמי לא לפתוח את המחשב 3 חודשים, בפועל החזקתי מעמד שבועיים. הנקתי שלושה חודשים ואז העברתי אותה לבקבוק על מנת להקל עלי את התימרון. ההספק הגדול שלי נעוץ בעובדה שאני הולכת עם הלפטופ לכל מקום.

 

קרה שהיו רגעים בהם הרגשת שקשה ושעוד רגע את הולכת להרים ידיים ולוותר על משהו שאת אוהבת למען המשפחה?

חד משמעי, לא !!! המשפחה היא ערך עליון אצלי. ברגע שזה ברור, שום ויתור שאעשה עבור המשפחה לא יגרום לי הרגשה לא טובה. אני לא אקרא לזה ויתור. לשמחתי הגעתי לזוגיות ולהורות מאוד בשלה אחרי שעברתי ועשיתי הרבה דברים והבנות זה הדבר הכי טוב שיצרתי בחיי.

 

לאחר הלידה השנייה, האם הרגשת צורך לתת התייחסות מיוחדת לבתך הראשונה קארין? חשוב לי להיות רגישה לילדות שלי ולשים לב מה עובר עליהן. קארין קיבלה את דניאל מאוד יפה מהרגע הראשון. לצד זה כמובן שהיא עברה וחוותה מה שהרבה ילדים עוברים כשמגיע אח חדש הביתה. הרטבות הלילה חזרו לתקופה מסויימת, היו קצת קריזות, ו'אהבת' יתר, אם יש כזה דבר ... להכל התייחסנו, אולם במידה, אני לא מאמינה שיש להרעיף תשומת לב יתרה.

 

איך היית מתארת את הקשר בין שתי בנותייך?

טוב מאוד, קארין מאוד מאוד אוהבת את דניאל, כשהיא קמה בבוקר ורואה אותה מיד היא מנשקת ומחבקת אותה.

 

האם את חושפת את הבנות שלך לתקשורת?

אני לא פרנואידית ואני לא מחביאה אותן. מצד שני רק לפני חודש הצטלמתי עם קארין פעם ראשונה לתמונה 'מבויימת' לשער של הורים וילדים. היא מאוד נהנתה.

היה אירוע אחד שאני לא אשכח, אני הרגשתי שהיה בלאגן גדול והצטערתי שהלכתי ואילו היא כל כך נהנתה ולא הפסיקה לדבר על זה. משהו בסיטואציה גרם לי להפנים כמה ילדים ומבוגרים רואים כל סיטואציה מזוית שונה לגמרי.

 

במידה ובעתיד אחת הבנות תחליט ללכת בדרכך ולהיות דמות ציבורית, האם תעודדי אותה?

אני לא אעודד אולם מצד שני אני גם לא אמנע. אני אסביר לה את כל המשמעויות, יתרונות וחסרונות ואהיה לצידה בכל החלטה שהיא תבחר.

 

מהו הבילוי האהוב עלייך עם קארין ודניאל?

דניאל עדיין קטנה ורק התחילה לזחול אז עדיין אין לנו בילויים בשלישייה, פרט למשחקים על השטיח אולם עם קארין אני יוצאת לגינה, היא רוכבת על אופניים או על בימבה. ים הוא מקום אהוב מאוד ואנחנו יכולות לבלות שם שעות.

 

אילו ערכים חשוב לך להנחיל לבנותייך?

חשובה לי מאוד משפחתיות, נתינה, כבוד לזולת, לראות את האחרים ולא רק את עצמן. אני מאוד נהנית מהעובדה שקארין מאוד מנומסת וכשחבר אומר לה שלום היא עונה וכשהיא לא יודעת איך קוראים לאנשים היא שואלת ומציגה את עצמה.

 

איך שומרים על הזוגיות עם שתי בנות וכל כך הרבה עשיה? מתי יש לכם זמן להתראות? לבלות? איך שומרים על הגחלת?

בכנות, זה החלק הכי קשה. כשאני מגיעה לסוף היום אחרי שסיימתי לעבוד, להשכיב את הבנות ולעשות את כל מה שאני צריכה ורוצה לעשות לא תמיד יש כוח לשים עוד עצים במדורה. לכן אנחנו משתדלים לאכול ארוחות צהריים פעם-פעמיים בשבוע יחד, לצאת פעם בשבוע לפחות ולארגן סוף שבוע רומנטי מיד מספר חודשים.

 

אם לא נותנים לאש תשומת לב היא בקלות יכולה לכבות!!!!!

 

יש לך טיפ לנשים הנמצאות לפני חווית הלידה הראשונה שלהם?

לפנות את הזמן להנות עם בן הזוג כי לאחר הלידה זה לא חוזר להיות אותו דבר.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו