איך לבחור ביטוח נסיעות משתלם? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך לבחור ביטוח נסיעות משתלם?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 16.01.2023

תכנון נסיעה לחו"ל באופן עצמאי הוא תהליך לא פשוט. אם אנחנו נוסעים דרך מקום עבודה או עם קבוצה בטיול מאורגן, אזי שרוב הדברים, סביר להניח, מאורגנים עבורו על ידי גורמים מסוימים. לעומת זאת, אם אנחנו צריכים לארגן את הטיול בעצמנו, בוודאי אם מדובר בטיול עם ילדים, אזי שזה קצת יותר מסובך. 



איך לבחור ביטוח נסיעות משתלם?
זה מתחיל בחיפוש אחר יעד מתאים לכל בני המשפחה, בתקופה מתאימה מבחינת תנאי מזג אוויר ומבחינת תנאים אחרים. אנחנו צריכים לבנות מסלול רלוונטי, למצוא בתי מלון שיכולים להתאים לנו על פי הצרכים והיכולות הכלכליות שלנו, השכרת רכב או רכישת כרטיסים לתחבורה ציבורית, אוכל, ציוד ועוד. 
אחד הדברים שאנחנו צריכים להקפיד ולשים לב אליהם, הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. מדובר בפוליסה המאפשרת לנו לקבל כיסויים עבור פרוצדורות רפואיות שונות שאנחנו עלולים להידרש אליהן בעת שהותנו בחו"ל. במקום שנצטרך לשלם מכיסנו על כל פרוצדורה, דבר שיכול לעלות הרבה מאוד כסף, אזי שאנחנו יכולים לרכוש פוליסה שתאפשר לנו לקבל החזרים על העלויות השונות, בהתאם לתנאים המוצגים בה. 
לפני שנסביר איך רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה משתלמת, צריך לזכור, כל נוסע צריך שתהיה לו פוליסה משלו. זה נכון בהקשר לאנשים מעל גיל 18. במידה ומדובר בנסיעה משפחתית עם ילדים, אזי שאנחנו יכולים לבחון אפשרויות שחברות שונות מספקות לנו, לרכוש פוליסה עם הרחבות מיוחדות שקשורות לביטוח ילדים ומתווספות לפוליסת ההורים. 
 

איך אנחנו יכולים לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות משתלמת? 

על מנת לרכוש היום פוליסת ביטוח נסיעות משתלמת, אנחנו צריכים לבדוק תחילה מה הם הצרכים שלנו אל מול התנאים שעומדים לרשותנו. 
למשל, אם אנחנו מתכננים נסיעה רגילה לאירופה הקלאסית, אזי שאנחנו יכולים להסתפק בפוליסה סטנדרטית ובסיסית לכאורה. אז אנחנו יכולים להשוות בין הצעות של פוליסות שונות הבנויות מבסיס דומה של כיסויים ולראות מה נכון ומשתלם עבורנו. אך אם אנחנו בוחרים לנסוע אל יעד מיוחד, לערוך טיול אתגרי, אז הצרכים שלנו הם שונים ולכן נחפש פוליסה עם אפשרויות כיסויים אחרים, דברים שהרבה יותר רלוונטיים לאופי וסוג הטיול שאנחנו מבקשים לערוך. ואכן, ספורט אתגרי מצריך ביטוח עם כיסוי ספציפי עבור פעילות זו. 
נקודה נוספת, עלינו לבחון את הצרכים האישיים שלנו. קרי, מה בדיוק חשוב ורלוונטי עבורנו מבחינה רפואית. אם אנחנו חוששים מדבר מסוים באופן ספציפי, אז אולי יהיה נכון לרכוש פוליסה שתספק לנו כיסוי מתאים לכך. זה נכון בפרט עבור אנשים שהתמודדו עם בעיה מסוימת בעבר וחוששים שהיא תחזור. 
כמובן שעלינו גם לבחון נקודות כגון שירות, אמינות, כיצד ומתי יהיה אפשר לקבל את ההחזר הכספי על ההוצאות השונות שאנחנו מבצעים בחו"ל. 
איך WOBI יכולה לעזור לנו?
אתר WOBI מאפשר לנו לערוך השוואת מחירים בין פוליסות של חברות שונות ואז להחליט איזו פוליסה הכי מתאימה לנו. כך אנחנו מקבלים את כל ההצעות ובסופו של דבר מחליטים איזו הצעה מתאימה לצרכים ולתנאים שלנו. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו