המזוודה כבר ארוזה? אלו כמה צעדים שחובה לסגור לקראת החופשה הבאה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

המזוודה כבר ארוזה? אלו כמה צעדים שחובה לסגור לקראת החופשה הבאה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.11.2021

רגע לפני שנוכל לשחרר הכול ולהתחיל ליהנות מקצת קסם זר והשקט שאנחנו כל כך משוועים לו, החיים אומרים לנו "לא כל כך מהר". 



המזוודה כבר ארוזה? אלו כמה צעדים שחובה לסגור לקראת החופשה הבאה
ההכנה לחופשה כוללת לרוב לא מעט משימות. מרכישת הכרטיסים ואריזת המזוודות ועד החלפת הכסף, לעתים קרובות אנחנו מגיעים לשדה התעופה עם הלשון בחוץ. היום, אנחנו לא הולכים לדבר על ההכנות המובנות מאליהן שרובנו (בתקווה) נזכור לעשות, אלא דווקא על הדברים שלעתים קרובות אנחנו עשויים לשכוח. כדי להבטיח לעצמנו חופשה נעימה וחזרה נעימה אפילו יותר, אלו כמה דברים שכדאי להכניס לרשימת המשימות. 
 

להכין ערכת התרעננות לטיסה

כפי שאמרנו, עם כל ההתרגשות וההתלהבות, בסופו של דבר צפוי לנו יום לא פשוט. העמידה הארוכה בתורים, ההתרוצצויות עם המזוודות, הישיבה הממושכת במטוס, כל אלו יכולים עם הזמן לסחוט אותנו. לפעמים, כל מה שצריך ברגעים כאלו זה מגע קטן של רעננות. נרתיק קטן בתיק האישי עם מגבונים, מברשת שיניים קטנה, מסטיקים ומברשת שיער קטנה יאפשרו לך להרגיש לרגע קצת יותר טוב ולנחות באווירה נעימה יותר.

 

לגייס מישהו שיפקח עין על הבית

אם הסתפקת בלהשאיר אור או שניים דלוקים בבית, יש לנו חדשות מצערות – רוב הפורצים כבר מכירים את הטריק הזה מצוין. המדיניות הטובה ביותר כדי לשמור על ראש שקט הוא להיעזר בחבר, קרוב משפחה או בשכן שאנחנו סומכים עליו שיעיף מבט מדי פעם ורק יראה ששום דבר חשוד לא קורה בסביבת הבית שלנו. יותר משמדובר באמצעי בטיחות משמעותי, זו בעיקר דרך מעולה לסלק מחשבות טורדניות מהראש בזמן החופשה. 

 

ומי דואג לחיות המחמד והעציצים?

חשוב שנקדיש רגע של מחשבה למשימה הזו. גם אם מדובר בקפיצה קצרה יחסית, או אם יש לך פתרון חכם להאכלת בעלי החיים או להשקיית העציצים, תמיד כדאי שמישהו יקפוץ לבקר לפחות פעם אחת במהלך החופשה.
מעבר לעובדה שהוא יוודא שהחברים שהשארנו מאחור מרגישים טוב, הנוכחות הזו בבית יכולה לסייע להם להתמודד רגשית עם ההיעדרות שלך. 

 

לא לוותר בשום אופן על ביטוח הנסיעות

חשוב להבהיר את הנקודה הזו באופן חד משמעי: גם אם מדובר בנסיעה ללילה אחד – לא טסים בלי ביטוח. לא חייב לקרות אירוע דרמטי כדי שנזדקק לטיפול רפואי בחו"ל. גם בלי תאונות או פציעות שעלולות להתרחש, חשוב שנדע שתמיד נוכל לקבל שירותים שנזדקק להם במידת הצורך ללא דאגות מיותרות, אפילו אם מדובר בקניית תרופת מרשם. 

 

להכניס ארוחה טובה למקפיא

עם כל הפיתוי שבהזמנת פיצה אחרי החופשה, אין הרבה דברים מנחמים כמו אוכל מפנק, מזין ובריא שממתין לך לאחר הנחיתה בבית. כדי להבטיח שהפינוק הזה יהיה זמין גם לאחר חופשה ארוכה, ניתן פשוט לארוז מנה יפה בקופסה ולזרוק למקפיא. תוך כמה דקות במיקרו, ארוחת הערב שלך סגורה. 
ואם כבר, אז לרוקן את המקרר
יש לך מוצרים שעומדים להתקלקל? זה הזמן להזמין את כולם לארוחה ענקית. את כל מה שאי אפשר עוד להשתמש בו, חשוב שנזרוק כבר עכשיו. אין שום סיבה שנצטרך להתמודד עם עובש ומוצרים מקולקלים איך שאנחנו חוזרים לארץ. כמה דקות של תשומת לב יבטיחו לנו קבלת פנים נעימה יותר. 

 

לנתק מכשירי חשמל

מכשירי החשמל שלנו ממשיכים לצרוך חשמל לעתים קרובות גם כשהם כבויים. כדי למנוע בזבוז חשמל מיותר ולמנוע שריפות, תמיד כדאי לנתק את כל המכשירים לפני שנעדרים לזמן רב מהבית. 
עכשיו, כל מה שנשאר זה רק לצאת לדרך עם ראש נקי מדאגות!



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו