לטוס לפריז עם ילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

לטוס לפריז עם ילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 14.03.2013

פריז, עיר ייחודית ורומנטית מאין כמוה, אבל למעשה היא כה גדולה ומגוונת, ומציעה חוויה אורבנית, תיירותית, אמנותית ותרבותית כל כך עשירה, שהיא גם יעד נפלא לטיולמשפחתי. יש לה מה להציע לכל אחד, ואפילו ילדים קטנים יכולים ליהנות ממנה מאוד, עם קצת מחשבה ותכנון נכון.



לטוס לפריז עם ילדים

פריז נחשבת לאחד היעדים הרומנטיים בעולם. עיר האורות, יעד נחשק עבור זוגות צעירים, או זוגות בכלל. פריז היא אכן עיר ייחודית ורומנטית מאין כמוה, אבל למעשה היא כה גדולה ומגוונת, ומציעה חוויה אורבנית, תיירותית, אמנותית ותרבותית כל כך עשירה, שהיא גם יעד נפלא לטיולמשפחתי. יש לה מה להציע לכל אחד, ואפילו ילדים קטנים יכולים ליהנות ממנה מאוד, עם קצת מחשבה ותכנון נכון.

 

מאיזה גיל כדאי לקחת את הילדים לפריז?

למעשה, גם קטנטנים יכולים ליהנות ממגוון אטרקציות פריזאיות, החל מנסיעה פשוטה במטרו, הרכבת התחתית המפורסמת בכל העיר, וכלה בריצה בפארקים ושוטטות בכמה מן השווקים והרחובות המפורסמים. עם זאת, טיסה לפריז אורכת כארבע וחצי שעות. על כך כמובן יש להוסיף בין שעה לשלוש שעות שהייה בכל אחד משדות התעופה, בארץ ובצרפת, וזה בלי להחשיב שעות נסיעה לשדה התעופה וממנו ועיכובים אפשריים במועד הטיסה. לכן ההמלצה שלנו היא לא לקחת ילדים קטנים מאוד, שקשה להם לעמוד בשעות ארוכות של נסיעות וארגונים. ילד בגיל חמש-שש כבר בדרך כלל מספיק בוגר כדי להבין את המצב וגם כדי להעסיק את עצמו בצורה יעילה יותר. אבל כמובן, אם לדעתכם האופי של הילד מספיק נוח או שהתנאים מאפשרים זאת (טיפ: לפחות שני מבוגרים על כל ילד קטן) – אין ספק שהנסיעה כדאית.

 

כמה המלצות לבילוי בפריז עם הילדים:

בהחלט יש בפריז כמה יעדים שלא תרצו לפספס כאשר אתם נוסעים בהרכב משפחתי. הנה כמה מהמובחרים שבהם:

שיט על נהר הסיין -  סירות תיירים מציעות מסלולי שיט ממוקדים, רובם מעגליים, שבאמצעותם תוכלו להתוודע אל העיר בצורה מקורית ונעימה. הילדים בדרך כלל מתרגשים מהשיט עצמו, וזו הזדמנות לסקור את האטרקציות והיעדים המרכזיים הנגלים במהלך השיט, ולקבל תחושת אוריינטציה בעיר.

מרכז פומפידו -  מרכז תרבות גדול שבו שוכן המוזיאון לאמנות מודרנית. זה מקום מיוחד במינו, החל מהעיצוב המעניין – למשל צינורות צבעוניים חשופים מבחוץ, קירות שקופים המאפשרים הצצה פנימה ועוד – וכלה בתצוגות ובהופעות המגוונות. כניסה חינם לילדים.

פארק לה-וילט -  זהו מתחם גדול, המאכסן בין היתר קולנוע, שטחים פתוחים שבהם תוכלו לטייל וליהנות ממופעי רחוב ומוזיאון מדע גדול המכונה "עיר המדע" וכולל גם פלנטריום ואת "עיר הילדים", מתחם נגיש ואינטראקטיבי לילדים.

כנסיית נוטרדאם -  הקתדרלה הנודעת, שחלק מן הילדים מכירים מהסרט "הגיבן מנוטרדאם", מאפשרת הצצה לסגנון הגותי הימי-ביניימי. אפשר לטפס אל אחד מהצריחים במדרגות הצרות ולהתרשם מאולם התפילה העצום בעל התקרה הגבוהה.

יורודיסני -  השלוחה הצרפתית של פארק השעשועים מבית היוצר של חברת דיסני אמנם שוכנת מחוץ לעיר, אך הפארק נגיש ואינו רחוק (כשלושים ק"מ ממזרח לפריז(. זהו כמוכן אתר ליום בילוי שלם, והוא מציע שלל אטרקציות, מתקנים, מופעים, חנויות ומסעדות. לא מתאים לילדים קטנים יותר, שכן הם לא יוכלו לעלות על רבים מהמתקנים.

האקווריום של פריז -  גן חיות ימי, המציג מגוון גדול של דגים ושוכני מעמקים שונים, מכרישים ועד לובסטרים ועכבישי ים. האקווריום נמצא בקרבת מגדל אייפל, אפשר לשלב עם ביקור במגדל.

מגדל אייפל - טיול לפריז אינו שלם בלי העפלה לראשו של הסמל המפורסם ביותר של העיר. ילדים בדרך כלל מתרגשים מאוד לעלות במעלית לגובה של מאות מטרים ולהשקיף על העיר. יש כמה קומות הפתוחות לקהל הרחב, ובהן קפיטריה, אולם תצוגה עם חיזיון אור-קולי, מסעדה וחנויות מזכרות. מומלץ להגיע בזמן השקיעה.

קצרה היריעה מלפרט את כל היעדים המתאימים לבילוי עם ילדים בפריז – זוהי רק טעימה על קצה המזלג. ההמלצה שלנו היא דווקא לא למלא את לוח הזמנים עד אפס מקום, אלא להקדיש קצת זמן לשוטטות ברחובות ובסמטאות העיר, בפארקים ובשווקים. תראו שגם הילדים ייהנו מהאווירה השונה, ממופעי הרחוב, מהשפה המתנגנת ומארוחות בזק של קרואסון או קרפ בדוכני הרחוב.

 

בילוי נעים!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו