כך נדאג לעור הפנים שלנו בסתיו - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כך נדאג לעור הפנים שלנו בסתיו

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 28.11.2021

עונות המעבר משפיעות באופן דרמטי על מצב העור שלנו. שינויים קיצוניים במזג האוויר עלולים לגרום לגירויים בעור, או להחמיר מצב קיים של יובש, נקבוביות, פצעונים וכדומה. במהלך הסתיו, הטמפרטורות אינן יציבות ויכולות לנוע בין קור לחום במהלך יום אחד. 



כך נדאג לעור הפנים שלנו בסתיו

מה הגורמים לשינויים בעור?

כאשר הסתיו מתחיל, האוויר נעשה יבש יותר וקר יותר. במקביל לכך, השימוש במזגנים עבור חימום חוזר ובגדול. החימום שואב את הלחות מן האוויר וכך גם מהעור שלנו. כדי להתמודד עם כל השינויים הללו ולספק שכבת הגנה נוספת לעור הפנים, אנו ממליצים לך להמשיך ולקרוא על ההצעות שלנו עבור שגרת הטיפוח החדשה והמומלצת לעונת הסתיו. 

 

הימנעות מאמבטיות או מקלחות ארוכות וחמות

ככל שהטמפרטורות צונחות – העור נעשה יבש יותר. בשל כך, הוא הופך סדוק, רגיש ומעט מגרד. מקלחות ארוכות בטמפרטורה גבוהה עלולה לעודד את תחושת היובש בעור וכך גם את האדמומיות והסדקים. מומלץ לערוך מקלחות קצרות במים פושרים ולאחר מכן – לדאוג להשיב את הלחות אל העור. 
 

שימוש תדיר בקרם לחות לפנים

ככל שהאוויר יבש יותר, אנו מאבדים מהלחות הטבעית של העור. שימוש בקרם לחות על בסיס יומי יסייע בהזנה של העור. מומלץ לבחור בקרם לחות עשיר יותר לתקופת הסתיו, כדי להעניק שכבת הגנה נוספת לעור. בנוסף, השפעות מזג האוויר פוגע גם בשיער ועלול להביא ליובש, נשירה ושבירת סיב השערה. לכן, לאחר המקלחת (הפושרת), מומלץ להניח מסכה לשיער שתעניק את הלחות הנדרשת ותסייע בחיזוקו.
 

לא לשכוח את מקדם ההגנה

גם כאשר נראה כי מזג האוויר מעונן ואין שמש ישירה, עור הפנים שלנו עדיין חשוף לקרינת UV. על כן, הסתיו הופך להיות נקודת התורפה של עור הפנים בהיבט זה. לכן, גם אם קריר וחשוך מעט, השמש עדיין נמצאת אי שם ויש לספק לעור את ההגנה הראויה, בדיוק כמו בעונות הקיץ והאביב.
 

להעדיף סבון פנים עדין במיוחד

כאשר עור הפנים יבש, הוא נוטה להתקלף. תהליך זה עלול לגרום לעודף תאי עור מתים, אשר עלולים להביא לסתימת נקבוביות. אם נזניח את שטיפת הפנים אנו עלולים לגרום לאקנה בעור, או להחמיר מצב קיים. כדי להימנע מכך, מומלץ לעשות שימוש בסבון פנים עדין, המתאים לעור יבש, פעמיים ביום. חשוב לבחור בסבון עדין, כדי להימנע מייבוש קיצוני של העור לאחר השימוש. 
 

לא רק עור הפנים – טיפים משלימים לעור יבש

כמובן, לא רק עור הפנים שלנו סובל במהלך הסתיו. אמנם, הוא הכי חשוף והשינויים בו נראים לכל עין. אולם, גם הידיים, הרגליים והמרפקים שלנו רגישים במיוחד לקור. אז מה כדאי לעשות?
  • להחליף את קרם הידיים לקרם סמיך יותר ולעשות בו שימוש לאחר כל הרטבה של הידיים
  • קרם לחות ייעודי לרגליים ולמרפקים. כיוון שמדובר בקרמים עשירים במיוחד, מומלץ לעשות בהם שימוש במהלך הלילה
  • לייבש היטב את גופנו לאחר המקלחת ולהימרח בקרם גוף מתאים
  • מומלץ להרבות בשתיית מים בשגרה

 

ומה לגבי התזונה?

התזונה שלנו היא חלק בלתי נפרד ממצב העור שלנו. הצניחה בטמפרטורות עלולה להביא עימה חשק למזונות שאינם בריאים לנו ואף מזיקים. צריכת הפחמימות המנחמות עולות בצורה חדה והגוף שלנו מתחיל להתמודד עם עלייה חדה עוד יותר ברמות הסוכר. מדובר בשינויים המתבטאים בעור הפנים שלנו בצורה של אקנה קלה או חמורה, סתימת נקבוביות ועוד. אז למען הבריאות הכללית שלנו וגם למען עור הפנים – מומלץ להימנע ככל הניתן מצריכת מזונות עתירי שומן וסוכרים. 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו