חברה בחדר לידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חברה בחדר לידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 25.02.2013

בטבע כאשר מגיע הזמן של הפילה להמליט, שאר הפילות בעדר וילדיהן יוצרות מעגל סביב היולדת ומספקות לה הגנה מפני טורפים. היום זכינו חברותי ואני לעמוד עם ילדנו  סביב חברה יולדת. נכון שלא היינו שם פיזית אבל בנפשנו הקפנו אותה באותו מעגל קסמים תומך ואוהב.



מאת: מירי לוי מתוך הבלוג "מיומנה של אמא לשניים"


חברה בחדר לידה

בטבע כאשר מגיע הזמן של הפילה להמליט, שאר הפילות בעדר וילדיהן יוצרות מעגל סביב היולדת ומספקות לה הגנה מפני טורפים, תומכות ומלוות אותה בסבלנות אין קץ עד הרגע המיוחל.

היום זכינו חברותי ואני לעמוד עם ילדנו  סביב חברה יולדת. נכון שלא היינו שם פיזית אבל בנפשנו הקפנו אותה באותו מעגל קסמים תומך ואוהב.

 

צ׳ אהובתי גם אני ילדתי מוקפת באהבה של העדר הקטן שלנו ובתור פילה שעשתה את זה פעמיים, הרשי לי לברך אותך מהמקום הכי זך ובסיסי שיש לי בלב. את עומדת לחוות שיאים של אהבה שלא הכרת. את עומדת להכיר את התחושה שכל תא בגוף שלך כמה לחבק ולהכיל. את עומדת לחוות דאגה וכאב ותסכול שיאים של פחדים ולעתים אכזבות.

 

בתוך כל אלו תדעי למצוא גם את עצמך דעי לתת לאישיות הכל כך מיוחדת שלך , לצמוח ולהתפתח עם האימהות ולא ללכת לאיבוד בתוכה. דעי לדעת להכיל בלי להיכלות , דעי שהטבע לעולם לא יוצר משהו מושלם וחף מטעויות זה רק המצאה של בני אדם. דעי שעל כל יום קשה מגיע פיצוי בצורה של סיפוק ואושר. ילד קושר אותך לאדמה ומלמד אותך שיעור גדול בצניעות. בין אם אתה אדם דתי או אפיקורס מוחלט, ילד גורם לך להאמין שיש ניסים בעולם. שיש כזה דבר שנקרא אין סוף כי ככה אתה אוהב את ילדך.

 

בטבע הפילות פותחות את המעגל בתום ההמלטה ומאפשרים לאם להתחבר לתינוקה. בעדר שלנו המעגל מחזק את חיבוקו, שמח בשמחתך, מתרגש איתך, בוכה איתך ולעולם לעולם לא יעזוב אותך לבד. אנחנו חברות, אנחנו אחיות , אנחנו אימהות אנחנו כאן איתך הכל בסדר הנה זה מגיע אוטוטו קורה, דחיפה אחרונה והמעגל שלנו יגדל בעוד אמא וגור נהדר.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו