עיניים בגב! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עיניים בגב!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 22.12.2012

נכון לכתיבת שורות אלו אתה גור שלי בן שלוש וקצת ואת פיצי בדיוק בת 4 חודשים. אם אתם קוראים את המכתב הזה , סימן שאתם בשנות העשרה המאוחרות ואני ... אני עצבנית אש!!!



מאת: מירי לוי, מתוך הבלוג: מיומנה של אמא לשניים


עיניים בגב!

נכון לכתיבת שורות אלו אתה גור שלי בן שלוש וקצת ואת פיצי בדיוק בת 4 חודשים. אם אתם קוראים את המכתב הזה , סימן שאתם בשנות העשרה המאוחרות (ואולי יש עוד אחד/ת שנכון לעכשיו ממש אבל ממש לא מתוכננים) ואני ... אני עצבנית אש!!!

מכיוון שאף פעם אני לא מוצאת את המילים המתאימות בזמן אמת , החלטתי לכתוב אותן הפעם מראש.

אז ככה : נראה שאנחנו די נהנים מהמחשבה שאנחנו אנשים מורכבים בעלי רבדים ועומקים , שלא ניתן לפענח אותנו בקלות . בתור נערות  אנו מעבירות שעות מול המראה , מתרגלות את הלוק המסתורי , מחפשות את האביר שקולו כבר סיים להתחלף  ובידיו שוכן לבטח הקוד לפענוח הנפש שלנו. לו רק יכולתי לחזור אחורה בזמן ולפגוש את עצמי הצעירה כמה צער וזמן הייתי חוסכת לעצמי .. דבר ראשון גברת ״אני הצעירה״ את אכן מסתורית ! מתחת לערמת החצקונים שאת קוראת לה ראש , באמת מסתתר פרצוץ, אל דאגה בעוד כמה שנים הוא יחשף. דבר שני הראדר שלך עדיין רדום אבל הבחור הרגיש ,  זה שמתלבש הרבה יותר יפה ממך ומצטט שירים של אלתרמן , כן נו זה שאת מאוהבת בו שחבל על הזמן - הוא הומו! שימי לב אלו שהם לא הומואים , בשלב הזה יש להם אינטילגנציה רגשית של מאובן. זה לא ישתפר בהרבה בעתיד אבל זה מה שיש ועם זה ננצח.

ואם אני כבר כאן אז אני חייבת להגיד שחולצות גזורות זה ממש אבל ממש לא מגניב  ( אלוהים מה חשבת לעצמך???).

אבל נחזור לעינייננו , אתם מבינים לאן אני חותרת? אתם לא המצאתם את הגלגל ואין לכם זכויות שמורות על הבלוף, וזה שאני לא מגיבה זה לא אומר שאני לא יודעת. מצד אחד זה קצת מעליב שאתם חושבים שהצלחתם למכור לי את כל התרוצים שלכם ולחמוק בקלות . מצד שני זה מאוד טבעי לגילכם ואבא ואני מאוד שמחים שלמרות הכל דווקא יצאתם נורמאלים.

ילדים יקרים שלי לאורך כל ילדותכם הקפדתי הקפדה יתרה לנטוע בכם את התחושה שאמא רואה ויודעת הכל ואין לי מושג איפה טעיתי בדרך.

אתם קוראים עכשיו את המכתב כי אתה גור , לא הבנת מאיפה הדפיקה באוטו הגיעה , ככל הנראה העמוד יצא מהמדרכה הרביץ לאוטו וחזר למקום. ואת פיציקי ״ הולכת ללמוד עם חברה  עד מאוחר״, ובפינה יושבת עכשיו הגירסה ״המבוגרת , אך עדיין נראית נהדר שלי״ , ממלמלת מילמולים לא ברורים. מה שהיא  באמת רוצה להגיד לכם זה א. אני יודעת הכל ורושמת .  ב. תשמרו על עצמכם ילדים שלי אתם הדבר הכי יקר שיש לנו.

אוהבת הכי בעולם ,

אמא




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו