שבוע הספר - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שבוע הספר

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 13.06.2013

הורים יקרים, לכו, פרגנו לכם ולידיכם לאיזה ערב כיף מחוץ לבית. להוויה וחוויה תרבותית שאין כמותה. הסתובבו,פגשו סופרים צעירים וותיקים, קנו איזה ספר על הדרך, פרגנו ליוצרים שעומלים קשה בשביל שאנחנו נהנה ואני בטוחה שילדיכם לא יישכחו זאת



שבוע הספר

שבוע הספר כבר כאן...

לגבי חשיבות קריאת ספרים תוכלו לחזור ולקרוא בפוסט שלי לא מזמן בנושא - כאן.
ובכל זאת כמה מילים לרגל חג זה...

למה חג? חגיגה! אירוע תרבותי החושף אותנו המבוגרים והילדים למגוון כה גדול ומגוון של ספרים מכל הסוגים, כל הגדלים, כל הצבעים, כל תחומי ההתעניינות.

פסיכולוגיה, בישולים, היסטוריה, גיאוגרפיה, רומנים, דרמות, איך לגדל תינוקות, בריאות, ספורט, טבע, ביבליוגרפיות והמון ספרים בשביל הכיף.

 

לאירוע זה יש שני צדדים. מצד אחד, הסופרים החדשים אשר מתרגשים לרגל הוצאת ספרם והחשיפה בעקבות כך, הסופרים הותיקים שבאים על סיפוקם ששוב הצליחו לשבות את עינינו.

ואנחנו הציבור. המבוגרים, הצעירים, הילדים שנהנים מלהעשיר את הידע שלנו, להתעניין בנושאים חדשים, להיחשף ולחשוף ובעיקר בסופו של יום – ליהנות מספר טוב.

אני חושבת, שחשיפת הילדים מגיל קטן לקריאת ספרים חשובה מאין כמותה ואת הסיבות לכך כבר הזכרנו אבל לא פחות חשוב מודל החיקוי של הילדים שלנו, לא רק בתחומי חינוך.

ילד שרואה את הוריו יושבים ככה בערב להנאתם וקוראים ספר, רוצה לחקות את הרגע הזה וגם לקרוא או לשמוע סיפור.

אפשר לעשות משחק של "ספרייה": ילד אחד הוא הילד שבא להחליף ספרים, ילד אחר הוא הספרן/נית, אפילו אפשר לשים משקפיים ואיזה לבוש תואם, שמים על המיטה של אבא- אמא כמה ספרים ואז.. מתחילה שעת סיפור. וכל אחד מקריא אתהספר שבחר (לא ספר של 300 עמודים!) אפשר להשמיע את הסיפור באוזניות. ונהנים משעה של משחק וקריאת ספרים כאחד.

 

אני אוהבת בשבוע הספר מדי שנה להסתובב עם הילדים ולראות כמה- כמה- כמה ספרים יש. לרפרף, להסתובב בין הדוכנים ותמיד לצאת לא רק עם ספר עכשווי אלא קונה לעצמי(!) ספר ילדות אהוב ושמן הסתם אין לי כבר אותו. ואני יושבת וקוראת אותו בפניי ילדיי ומעבירה להם אותו אחר כך. חושפת אותם לספרי הילדות שלי. בעשירייה הפותחת נמצאים "מיץ פטל", "אליעזר והגזר", "דירה להשכיר", "חמישה בלונים"..ספרים שאנחנו ההורים לפני 30 שנה נחשפנו אליהם ואיזו עוצמה יש לספרים אלו. במשך עשרות שנים מככבים שוב ושוב ונרכשים בידי הילדים הדור הבא והדור שאחרי. מדהים.

 

יש לנו המון ספרים בבית ואני לא מוסרת ולא מוותרת על שום ספר. בשום מחיר. ספרים שקראתי לילדים, עכשיו הם קוראים בעצמם, ויילוו אותנו אני מניחה עוד כמה שנים.

 

הורים יקרים, לכו, פרגנו לכם ולילדיכם לאיזה ערב כיף מחוץ לבית. להוויה וחוויה תרבותית שאין כמותה. הסתובבו, פגשו סופרים צעירים וותיקים, קנו איזה ספר על הדרך, פרגנו ליוצרים שעומלים קשה בשביל שאנחנו נהנה ואני בטוחה שילדיכם לא יישכחוזאת.

קריאה נעימה.

שלכם, ניוה




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו