מלי רוכמן,MD4U –מתנות CUSTOM MADE - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מלי רוכמן,MD4U –מתנות CUSTOM MADE

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.03.2017

מלי רוכמן, בעלת המותג MD4U –מתנות CUSTOM MADE. בוגרת מחזור א' של קורס ביזנס בראיון על היציאה לעצמאות, ניהול עסק, שילוב ניהול העסק עם גידול הילדים. סופר מעניין....



מלי רוכמן,MD4U –מתנות CUSTOM MADE

ספרי לנו מי את?

אני מלי רוכמן, אמא לאראל ותהל נשואה באהבה גדולה לרן. מעצבת מוצר, בעלת MD4U –מתנות CUSTOM MADE
 
 
 
 

ספרי לנו על הקריירה שהיתה לך לפני שהפכת לעצמאית

קריירה קצרה -עבדתי כשנה וחצי בחברה ישראלית שמייצרת עמדות לשירות עצמי עבור בנקים (כמו כספומטים, עמדות אינטרנט עצמאיות וכו'). 
 

מתי הבנת שזה כבר לא זה ואת זקוקה לשינוי?

תמיד ידעתי שיהיה לי עסק משלי, היה לי חשוב להתנסות בתחום עיצוב מוצר פרופר, מה גם שזו היתה משרה ממש נחשקת אבל זה היה כלוב זהב עבורי. 
 

איך נולד הרעיון לעסק החדש?

זה היה התגלגלות שכזו... בשלוש שנים הראשונות עסקתי בעיצוב אירועים עם שותפה נוספת, אחכ הבנו שהתחום לא מספיק יצירתי וקשה לאמהות כי תמיד ההקמות של האירועים קורות בשעות שאת אמורה לפגוש את הילדים, אחרי סיעור מוחות נשארתי בתחום האירועים אבל במקום אחר לגמרי – מוצרים ייחודיים שמצליחים לרגש גם את מי שיש לו הכל.
 
מלי רוכמן MD4U צילום סטודיו שירי פלדברג

השכלה רלוונטית - עשית קורסים מעניינים בתחום שעזרו לך?

למדתי תואר ראשון עיצוב מוצר בHIT, זה תואר מדהים ומעניין ונתן לי המון כלים שאני כמובן משתמשת בהם, חוץ מזה יצא לי לעשות קורסים בשיווק ומכירות דרך מט"י ולאחרונה עברתי קורס מדהים "ביזנס" קורס לנשים עצמאיות, אני מאמינה שצריך להיות תמיד בלמידה.

 

איך היה המעבר משכירה לעצמאית?

זה היה בשבילי שחרור נהדר, כמו ציפור שהצליחה לצאת מכלוב (כלוב מזהב ... כבר אמרתי)
 
 

אמא עצמאית - איך משלבים את זה ביחד??

יש לזה יתרון גדול מהמקום שאת בוחרת לעצמך מתי את עם הילדים, יכולה להחליט ללוות אותם בכיף לטיול או לטפל בהם כשהם חולים בלי להרגיש לא נעים כלפי ה"בוס". אצלי זה חוק בל יעבור אני אוספת אותם אחה"צ מהגן/בית ספר ואני שלהם עד שהם הולכים לישון. ברור שמדי פעם אני עונה לטלפונים או למיילים, אבל אני חושבת שזה שהם יודעים שאני בסביבה חשוב. לי לפחות.
 

יתרונות וחסרונות להיותך עצמאית 

היתרונות הם רבים וכבר דיברתי על חלקם, אני אוסיף יתרון שהוא גם חסרון – שאת אחראית לגמרי להביא את העבודה, כל ההצלחה של העסק על הכתפיים שלך, זה מצד אחד מאד מאתגר ומשחרר מהמקום שאת מכתיבה את הדרך ומצד שני זה המון לחץ ואחריות, ובכל זאת אני בחרתי ועדיין בוחרת להיות עצמאית.
 
 
נרתיק מתמונות משפחתיות MD4U

להיות עצמאית - זה לא תמיד קל...

נכון במיוחד בהריונות ואחרי לידות, דובר על הנושא הזה לא מעט לאחרונה ואני מאד מקווה שיהיה שינוי בחקיקה לטובת עצמאיות. לי לא היתה חופשת לידה, תכלס זו חוצפה בכלל לקרוא ככה לתקופה הזו "חופשה" ... לא ישנתי בלילות (כמו כל אמא) וגם לא בימים, ובכדי לשמור על העסק הייתי צריכה להביא מטפלת שתלך איתי לכל מקום כי היה לי חשוב להניק. 
 

ועבור האימהות שקוראות את הכתבה ומדגדג להן גם להיות עצמאיות - טיפים, המלצות

זה צריך להיות יותר מ"מדגדג" זה צריך להיות בוער ממש, אם אין לך אש שם בפנים, לא בטוח שה"כדור" הזה יצליח להתרומם. ואם יש לך אש בפנים – אז אין לך ברירה, זה לא עניין של בחירה את פשוט חייבת לממש את זה.
 

במידה והנך בוגרת של קורס ביזנס – ספרי לנו בקצרה מה עשה לך הקורס, אילו מפגשים תרמו לך במיוחד? 

המון זמן בער בי הצורך ללמוד משהו, חשבתי על תואר שני במנהל עסקים אבל זו התחייבות גדולה ועם שני ילדים בבית לא ראיתי איך זה קורה. נחשפתי למודעה של "ביזנס" יומיים לפני תחילת הקורס, וזה היה נשמע מעניין וכיפי, לא היה לי הרבה זמן להתלבט, התייעצתי עם רן שלי והוא אמר "יאללה לכי על זה מה כבר יכול להיות רע" – ואני הכי שמחה שהלכתי, נבחרת המרצות מרתקת, ופגשתי חברות חדשות שלמדו איתי ואני יודעת שעם חלקן זה לכל החיים.
 

האם את כבר חשה בתוצאות בשטח בעקבות הקורס?

לגמרי. קודם כל משהו אצלי השתנה, נפתח – לפני הקורס כל העשייה שלי היתה תמיד מאחורי הקלעים, התחבאתי מאחרי המוצרים שלי. בקורס הבנתי משהו חשוב – שאנשים אוהבים אנשים. הבנתי שאני והסיפור שעומד מאחורי העסק מאד רלוונטיים. הפייסבוק שלי השתדרג. האינסטגרם שלי לפני הקורס בכלל לא היה פעיל ועכשיו הוא עובד מדהים.
 

האם את מרגישה שאת חוסכת בהוצאות שהיית משלמת על שירותים לו לא למדת חלק מהכלים שלמדת בביזנס?

כן בהחלט. מעבר לזה שעכשיו רכשתי כלים לשדרוג הפייסבוק והאינסטגרם, רכשתי גם כלים חדשים בתחום הצילום. נושא הצילום תמיד היה קרוב לליבי והשיעורים עם דנה ישראלי מאד עזרו לי להתקרב ולהתחדד בנושא. כמובן שאני עדיין אקח צלם/ת מקצועי/ת מדי פעם לרענון תמונות קולקציית המתנות אבל הצילומים של היום יום יוצאים תחת העדשה שלי.
 
 
למידע נוסף על קורס ביזנסיות לנשים עצמאיות מחזור 7 לחצי כאן
 
צמיד שמות הילדים MD4U
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו