אופנה שכולה הריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אופנה שכולה הריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.07.2007

להיות אופנתית, עכשווית וכוכבת של ממש דווקא כשאת בהריון זה הטרנד הבא. אורלי שי חושפת רגליים ארוכות וגזרות הריוניות ואופנתיות במקביל לקיץ 2007.

 



אופנה שכולה הריון

מאת: אורלי שי- המרכז לסטיילינג

בגדי הריוןלהיות אופנתית, עכשווית וכוכבת של ממש דווקא כשאת בהריון זה הטרנד הבא. אורלי שי חושפת רגליים ארוכות וגזרות הריוניות ואופנתיות במקביל לקיץ 2007.

 

הריון ואפנה לא תמיד הלכו יד ביד, רק בתחילת המאה הזו יש לנשים הרות מקום של כבוד גם על מדפי חנויות הבגדים, זה התחיל מעצם העובדה שנפתחו יותר רשתות אופנה מיוחדות לנשים הרות, עד  תיעוד כוכבות טלוויזיה הריוניות וסופר אופנתיות.  דבר שעזר לקבע ז'אנר של גזרות הריוניות בעולם האופנה.

 

אני בטוחה שאלה לא היו השיקולים שלך היכנס להריון בלה מאמאאבל הריון היום נחשב לסופר אופנתי, כל כוכבת שאין לה זמן להקיא אפילו נכנסת להריון ועוד אחד ועוד אחד, ומכאן אלא שקובעות לא מעט את האופנה העולמית סללו את הדרך הבטוחה לאופנה שמתאימה בעיקר לנשים הרות. בזריזות נעלמה הבטן הקטנה והמכונסת בתוך שלל שכבות שיפון דקיקות והדגש עבר לרגליים ארוכות, לבעלות הרגלים הרזות גם בהריון אני ממליצה ליהנות מאופנת הסנדלים, קבקבים שטוחים להחריד ולמי שמעט גובה יעזרו לה יש שלל של פלטפורמות שמצד אחד מאריכות את מראה הרגליים והגוף ומצד שני בעלות זווית רכה שגם הריוניות יכולות לנצל.

בקיצור אופנת הנשים ההרות כבר כאן  ועושה לאישה ההריונית שרות קל בממלכת הבגדים.

 

יופי של רגליים חשופות

אז חוקי המשחק משתנים, הבטן מתכסה בבד רפוי או צמוד עם דגש על גזרת האמפיר. הרגליים נחשפות או מודגשות בטייץ, מכנסיים צמודים עד מיני מכנסונים שקל יותר לקרוא להם תחתונים.

 

כל הסיפור... טרפז

חיבוק הגזרה ההריונות גרם למפץ אדיר בכל החנויות של בגדי הריוןטוניקות חולצות או שמלות ממיני עד מקסי בגזרת a או כפי שהאירופאים אוהבים לקרוא לה נגזרת טרפז, הצבעוניות השולטת מזכירה את שנות השבעים עם תוספת חיזוק הפיגמנטים או בעברית צבעים חוזרים והרבה בעירובים שונים כמו ירוקים כחולים ורודים כתומים חיים ובוהקים. הבדים ברובם רכים נשפכים בשילובי טקסטיל טבעיים בעיקר מה שעוזר לך להרגיש מעט יותר מאווררת בקיץ המהביל ל הארץ

 

בקיצור אם לא ניקח בחשבון את הבחילות, קוצר הנשימה, הרעב האין סופי והחום הלא אנושי הריון הקיץ הוא פשוט חגיגה כי אם הגזרות הללו עושות כבר למישהי חסד זה רק, ותאמינו לי שרק למקלות רזות באופן קיצוני או לנשים הרות.






למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו