אופנת הריון סתיו-חורף 2010 - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אופנת הריון סתיו-חורף 2010

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.09.2009

המראה ההריוני לחורף מתאפיין לרוב בהופעה מסורבלת, מעטה סמיך של שכבות עבות, שבשילוב עם הבטן התופחת יוצרים מראה רחב ממדים, כבד מאוד ולא מחמיא. אולם אין זה הכרח המציאות!
השנה מצפה להריונית החורפית בשורות אופנתיות חמימות ומשמחות – לא עוד שיק של לוויתן או לוק של דב פרוותי. אלא מראה המחמיא לבטן הטופחת ומועדכן בהחלט.



מאת: שירה דרורי

אופנת הריון סתיו-חורף 2010

המראה ההריוני לחורף מתאפיין לרוב בהופעה מסורבלת, מעטה סמיך של שכבות עבות, שבשילוב עם הבטן התופחת יוצרים מראה רחב ממדים, כבד מאוד ולא מחמיא. אולם אין זה הכרח המציאות!
השנה מצפה להריונית החורפית בשורות אופנתיות חמימות ומשמחות – לא עוד שיק של לוויתן או לוק של דב פרוותי. אלא מראה המחמיא לבטן הטופחת ומועדכן בהחלט.

 

אז איך תראי אופנתית למרות ההריון המתפתח?

הנוחות משחקת תפקיד חשוב העונה ובשילוב עם בדים אווריריים, ג'ינסים נמתחים, טוניקות מסוגננות ומראות קלילים של פופ ארט וסטריט לוק, ההופעה רכה ומעודנת יותר מתמיד. קבלי סקירה של הטרנדים הבולטים בבגדי הריון וטיפים למיזוג נכון בין פריטי האופנה השונים. ואגב, אין צורך לקנות אותם בשיא העונה: עכשיו את יכולה למצוא מבחר אדיר של פרטים נפלאים לסתיו ואפילו לחורף בין שלל המבצעים על בגדי הקיץ בחנויות.

 

סטריט לוק להריון מחויט

יתכן מאוד שהפריט האחרון בעולם שאת חושקת לכסות עמו את הבטן שלך הוא הז'קט, שנתפס תמיד כפריט הדוק ולוחץ ובעלת חזות נוקשה מעט. אך העונה חוזרים אלינו הבלייזרים בהתאמה מושלמת לנשים בהריון מבדים דקים יותר, בקווים רכים ועם כתפורים שמאפשרים לך להתלבש בדרך משוחררת שיוצרת לוק חופשי. הסטריט לוק, ערבוב בין אלגנטיות לנינוחות מביא לסצנת האופנה שרוולונים ועליוניות נמתחות בסגנון אלגנטי ועם זאת, ספורטיבי ונינוח. תוכלי ללבוש אותם מעל חולצות t צבעוניות או סריגים ולקבל כך מראה יותר קלאסי לעבודה או ליציאה בערב.
כמו כן, בוודאי תשמחי לגלות שהפוקוס העונה אינו בהכרח על הבטן ואם את רוצה ליצור הופעה דומיננטית, הצטיידי בכתפיים מודגשות על ידי כתפיות תפוחות – הז'קטים ואפילו החולצות מרופדים היטב בכתפיים, משדרגים את ההופעה ויוצרים לה מראה מרשים במיוחד.

 

פופ ארט ונפלאות הבטן הצבעונית

ההדפסים העליזים כובשים את בגדי ההיריון מכף רגל ועד ראש בהשראת עידן הפופ ארט בגרסא העכשווית. תוכלי להתהדר בטוניקות נמתחות ובחצאיות עם פסי לייקרה אלסטיים לכיסוי הבטן משופעים במשחקי צבע עשירים. את מוזמנת לאזן את הצבעוניות עם ג'ינסים בגוון אחיד או מכנסיים שחורים בקווים ישרים. אגב, ההובו-שיק הוא המראה האולטימטיבי לסתיו-חורף 2010 ותפור על ההיריון שלך, כשהוא הלוק שחוגג את השיק הזרוק והחופשי עם אוברולים משוחררים ופריטים רפויים. שלבי את המראה הרחב עם הפופ ארט הצבעוני וקבלי הופעה מנצחת לימות הסתיו. שימוש בפריטים חורפיים מתקופת הלימודים בחול עשוי לתרום תרומה ניצחת למראה יוקרתי אך בלתי מחייב.

 

הבגדים אפורים, הגזרות עולות

טרנדים נוספים שילוו אותך בהריון העונה הם האפור, הגוון חזק מאוד, המסתמן כה-צבע השולט של העונה. את האפור ניתן למצוא במגוון שילובים על אריגים, סריגים וטופים בשלל דוגמאות שונות. כמו כן, גזרות המכנסיים עולות מעלה, מדובר בגזרות גבוהות כשבמחוז ההיריוני מוצעות בתוספת פסים נמתחים המפרגנים לבטן המתעגלת. היתרון הגדול הוא שהגזרות הגבוהות יוצרות אשליה של צללית ארוכה יותר מכפי שהיא באמת וכיסוי מושלם לישבן שפעמים רבות בעת ההיריון מתרחב. 

 

טיפים להריון חורפי ואופנתי
דברים טובים באים בשכבות:
במקום לעטות סוודרים גדולים ועבים, העדיפי שכבות דקות כמו למשל, סריג ומעליו אפודה מחמיאה ומעל קרדיגן ארוך בגזרה חופשית או ז'קט ג'ינס ואם את מעדיפה סגנון כפרי לכי על שכמיות רכות. אם תלבשי מספר שכבות תוכלי לווסת את מידת החמימות שאת מחפשת במעברים בין חללים מחוממים למקומות פתוחים וכך לשייט מעל גלי החום של ההריון שלא בהכרח משתפרים גם בעונה הקרה...
רפוי ושיקי: לימי החורף בהם את מתהלכת במכנסיים ארוכים, לכי על גזרות רחבות ורפויות כמו למשל, מכנסי באגי, שרוואל או מכנסי ג'רזי אופנתיים וכמובן - טייצים. שילוב מנצח לחורף בשיק ספורטיבי הוא בין טוניקה בעלת שרוול ארוך ואפילו בתוספת גולף למי שאוהבת לחמם את הצוואר מעל טייץ' נמתח.

עטפי את עצמך: אם יהיה לך ממש חם את יכולה להצטייד במעילי מעטפת בעלי ריפוד פנימי לכיסוי הבטן או סוודר מעטפת שעוטף בצורה רכה ונעימה את הבטן.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו