איך לבחור את בגדי הים המושלם להריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך לבחור את בגדי הים המושלם להריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.06.2009

לפניך עצות שיעזרו לך במציאת בגד הים האולטימטיבי לקיץ על החוף, לשהייה בבריכת בית מלון או סתם לשחייה מרגיעה בבריכה.



מאת: שירה דרורי


איך לבחור את בגדי הים המושלם להריון

אם בעבר נשים בהריון סבלו מחסכים אופנתיים והתלבשו, או יותר נכון, הסתתרו, תחת מעטה של בגדים בצורת אוהלים מגושמים, הרי שכיום מקובל להוציא את הבטן לאור ואפילו להתגאות בה. מה שאומר מבחינתך שאת מוזמנת ליהנות ממגוון מסחרר של פריטים אופנתיים המותאמים במיוחד לממדי גופך המשתנים לאורך ההיריון.

 לא רק שבגדי ההיריון זוכים להתייחסות עיצובית מחודשת, הרי שבמקרה של הקולקציות בעונת הקיץ המוטו הוא - "פחות זה יותר". הטרנד המינימליסטי פלש גם לזירת השיק ההריוני ועמו הגיעו חולצות סטרפלס, חצאיות קצרצרות ואפילו שורטס, הבטן פורצת החוצה, המחשופים הנדיבים מדגישים את אזור החזה ובגזרת החוף מככב, לא להאמין - הביקיני.

אומנם זה לא אומר שאת חייבת להצטייד בבגד ים שעוצב במיוחד עבור נשים בהריון המתאים עצמו לגדילת הבטן (כזה עם כיווצים בצדדים), אבל כדאי לך לבחור בגד ים שילווה אותך לאורך תקופת ההיריון, ירגיש לך נח בעת השיזוף או הטבילה וכמובן, ייראה עלייך נפלא.

נשמע כמו משימת סטיילינג מורכבת? לפניך עצות שיעזרו לך במציאת בגד הים האולטימטיבי לקיץ על החוף, לשהייה בבריכת בית מלון או סתם לשחייה מרגיעה בבריכה.

 

מודדים את הבטן: אם את בתחילת ההיריון, אך בגד הים הקודם שלך כבר לא הולם את גופך, זה הזמן לצאת לתור מה מציעות החנויות. הצטיידי בחשיבה לטווח ארוך. אולי עכשיו אף אחד חוץ ממך לא מבחין בבטן המצמחת, בירכיים שלפתע התעבו או באגן הירכיים שהתרחב קלות, אבל בעוד כמה שבועות או חודשים ההיריון יהיה נוכח לעיני כל וגם בגד הים הנוכחי כבר לא יתאים לך. ולכן - רכשי בגד ים (שלם, ביקיני או בסטייל של גולשים) בשתי מידות יותר מכפי שאת כעת, או בגד ים בעל שרוכים שבאמצעותם תוכלי לכוון את הגזרה לפי השינויים הפיזיים הצפויים לך...(הצטיידי בכרית או בריפוד פנימי כדי לחשב את המידה הנכונה). לכי על שיטת "מיקס אנד מאץ'" – אם את לא במידה זהה בחלק הגוף העליון ובפלג הגוף התחתון, בחרי לך סט המורכב משני חלקים במידות שונות. קחי בחשבון שלא רק הבטן גודלת בהריון, אלא הגוף כולו משתנה.

 

ביקיני או שלם?

בעת המדידות בדקי מה את יותר אוהבת: בגד ים בגזרת ביקיני או בגד ים שלם. עם ביקיני תוכלי לחשוף את הבטן, לעומת שלם שיסתיר אותה. השאלה היא כמובן  – במה את חשה יותר בנח? אגב, כדאי לדעת שבגד ים ביקיני יוצר מראה של רגל ארוכה יותר מכפי שהיא באמת. בכל מקרה, אם את מעוניינת ללבוש ביקיני אך לא לחשוף את הבטן, העדיפי חלק עליון בגזרת גופיה לייקרה הנצמדת לגוף - שתכסה את הבטן. בגד ים בגזרת טנקיני, המבוסס על גופייה ותחתונים יהיה יעיל גם הוא למלאכת ההסתרה. אם את עדיין לא חשה בנח ורוצה לכסות את עצמך עוד קצת, הצטיידי בפראו אופנתי (לונגי בשפת העם) או בשמלת חוף פרחונית.

 

חשיבות הבד

חשוב מאוד שבגד הים יהיה עשוי מלייקרה, חומר אלסטי הנצמד לגוף ומתאים את עצמו למידותיו. 

 

להרים את החזה

אחד האזורים שחווים שינויים רבים בתקופת ההריון הוא כמובן החזה. לפתע, גם אם לא עברת הגדלת חזה את מגלה שיש לך חזה שופע במיוחד. הוא אומנם מפסיק לגדול בסביבות חודש חמישי-שישי להריון, אך הוא זקוק למלוא התמיכה. כדי להשיג תמיכה מקסימאלית באזור החזה מומלץ להצטייד בבגד ים שלם או בחזיית מחוך סט ביקיני בעלי כתפיות עבות ורחבות ופסי קשירה רחבים לקשירה מאחור. כמו כן, מומלץ להצטייד בבגד ים בעל תמיכה פנימית באזור החזה או לפחות בריפוד נשלף.

 

תחתונים מתאימים

חפשי לעצמך תחתוני בגד ים בעלי שרוך קשירה כדי שתוכלי לקשור את התחתון משני הצדדים בהתאם למידות הגוף המתרחב שלך. כמו כן, אם את מחפשת תמיכה ולהסתיר מעט את הישבן, הצטיידי בגזרת מכנסונים. או בגזרות עבות בצדדים (לא טנגה).

 

שיגעון ההדפסים

בגדי הים המודפסים מתאימים מאוד לתקופת ההריון כי בכוחם לטשטש ממדים והם יעזרו ליצור אשליה של מראה צר וחטוב יותר מכפי שהוא באמת. מומלץ לבחור בגדי ים פרחוניים או עם אלמנטים אקזוטיים של טבע וים.

 

בגד ים והנקה

גם לאחר הלידה את יכולה לבלות גם על החוף בבגד ים. תוכלי להשיג בגד ים ייחודי בצורת גופייה עם קליפסים שיאפשרו לך להניק בצורה אינטימית ומהירה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו