בגדי היריון בעיצובים אופנתיים ובמחירים סבירים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בגדי היריון בעיצובים אופנתיים ובמחירים סבירים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 03.10.2005

עם קצת חשיבה ותכנון נכון תוכלי לארגן לך מלתחת הריון שתשרת אותך לפני במהלך ואחרי "הבועה"...



בגדי היריון בעיצובים אופנתיים ובמחירים סבירים

מאת: אורלי שי- המרכז לסטיילינג

אצל רוב הנשים זה כיף גדול לקנות בגדים אבל התענוג האמיתי הוא ללבוש ולנצל אותם עד תום. כשזה מגיע למצב שמהרגע שאת נכנסת לתא המדידה עד התשלום בקופה יש סיכוי שהבגד כבר לא מתאים לך יותר, זו כבר הופכת למשימה לא פשוטה.

עם קצת חשיבה ותכנון נכון תוכלי לארגן לך מלתחת הריון שתשרת אותך לפני במהלך ואחרי "הבועה".

 

בימי הביניים נשים בהריון היו מוסתרות בבית תחת שמלות גדולות. הקונספט "החדשני" של וונדר וומן האישה הסקסית האימהית המפרנסת החכמה השולטת והכנועה גם יחד, לא היה אופנתי כמו גם נשים בהריון, גלימה גדולה אחת הספיקה.


אחרי שהבנו שזה לא לעניין ללכת עם חולצת ה
t של הבעל לישיבות הנהלה, ושפרטי לבוש שלא יושבים בול "זה לא זה". הפנמנו בלי למצמץ שאנחנו צריכות להרגיש נשיות, סקסיות קלילות, רעננות ומעל הכול...שפויות.

זה קונספט..."מעניין" אבל איך אפשר לקום כל בוקר במימדים חדשים ולהישאר שפויה מול ארון בגדים הולך ומצטמצם תרתי משמע. מה שהיה עלי רפוי ולא מחמיא היום,ייצמד לי לנשמה כבר מחר בבוקר.

 

אז יש לי שתי בשורות אליכן חברות שלי: הראשונה שעם תכנון נכון זה בהחלט אפשרי ואפילו כלכלי והשנייה היא שאחד הטרנדים הבולטים באופנת הנשים של 2007 הן שמלות ההיריון הרפויות המעוצבות בגזרת אמפייר (קו חתך המצמיד את הבגד מתחת לחזה) ואוהל מבדים נשפכים (נפתח מקו החזה מטה) גם לאלה שאין להן כלום בבטן.

 

בגד נכון בנוי מהשילוש המקודש: בד, גזרה וצבע.  עם בחירה נכונה תוכלי להרכיב לך מלתחה שתשרת אותך בנוחות ולאורך זמן ואפילו עם שיק וסטייל לא מבוטלים


הבדים:  הקידמה הביאה אלינו תכונות בד מגוונות ש"עושות" את ההבדל. שילוב נכון יכול לעזור לך לבחור מלתחה שתמתח תתכווץ תשמור על הצבע ופרטי הבסיס שלה יתאימו לחורף ולקיץ. הבדים מתחלקים לבדים שזורמים (שיפון,ביז'ו,ג'ורג'ט)  ולבדים שעומדים (אריגי כותנה: דריל,ג'ינס), ככל שהבד "נשפך יותר הוא מצר את מראה הגוף וככל שהוא עומד יותר הוא ממלא ומרחיב את הגוף.

 

·  טיפ

סיבים טבעיים ומלאכותיים הם בדרך כלל נעימים רכים ונושמים יותר. הם שומרים על בידוד חום וקור טוב יותר, מה שהופך אותם למצרך מועדף בימי החום האין סופיים שלנו. החיסרון הוא שהם מתקמטים על נקלה והצבע דוהה בהם מהר יותר מסיבים עשויים או סינתטיים.

 

איך בודקים: מחפשים בתגית הבגד את אחד המרכיבים הבאים: כותנה, משי, צמר (יש גם צמר קל לימות הקיץ) שיפון, וכהנה או ויסקוזה שהוא סיב מלאכותי ולא סינתטי כמו שרבים מתבלבלים.

 

·  טיפ 

סיבים סינתטיים נמתחים בשילוב סיבים טבעיים הם נוסחה מנצחת לגמישות ונוחות מקסימאלית בבגד. הבגד יגדל איתך לאורך ההיריון ואם הלייקרה איכותית ובכמות מספקת הבגד יחזור לצורתו כל פעם שתורידי אותו  ותשתמשי בו גם אחרי ההיריון.

איך בודקים: מחפשים בתגית הבגד את אחד המרכיבים לייקרה או אלסטין כאשר 2% זה המינימום ו 10% זה יופי של גמישות.

את יכולה לבדוק את איכות וגמישות הבגד על ידי מתיחה, ולוודא שאחרי המתיחה הוא חוזר לצורתו מייד ולא נשאר "מתוח". ככל שהוא "יקפוץ" מהר יותר לצורתו הבסיסית באופן רך וגמיש... זה זה!!!.

 

גזרות: 

לשמחת כל הנשים ההרות שנת 2007 היא שנת שמלות ההיריון בגזרת אמפייר . שחקניות הקולנוע החלו לאמץ את הגזרה גם אם הן אינן הרות. מה שפחות משמח היא העובדה שגזרת המכנסיים האופנתית מטפסת מעלה לכיוון המותן ומגבילה את התרחבותם.

 


·  טיפ
דאגי שפרטי לבוש עליונים ישבו לך טוב על הכתפיים הן תתרחבנה ותגדלה הכי פחות מכל שאר חלקי גופך. דאגי שמפתח בית השחי לא יהיה צמוד מידי אבל, וזה אבל מאד חשוב, לא גדול מידי כי זה אקספרס למראה בהמי. את עודף הבד בקשי למצוא מתחת לקו החזה בגזרת האמפיר אוהל. חשוב קו האמפיר עצמו יהיה או גמיש מאד או בעל יכולת להתאמה אישית על ידי קשירה

 

·  טיפ

מחשופים עמוקים יפרגנו לחזה החדש שלך בחולצות מעטפה הם לא יהיו עמוקים מידי בחודשי ההיריון הראשונים ככל שתגדלי המחשוף יעמיק ותהיי חשופה מידי. פיתרון מצויין הוא גופיית בסיס.

 

·   טיפ

עליוניות מעטפה עם קשירה יותאמו טוב יותר למבנה גופך המשתנה, שרוולי עטלף יאוורר לך את  בית השחי .

 

·   טיפ

מכנס או חצאית, בחרי בגזרה הנמוכה במותן, למרות שהיא בקרוב מאד כבר לא מדד לאופנה...,כדי להפוך את המראה לאופנתי יותר שלבי חולצה מעל באותם גוונים, את החולצה תוכלי להחליף לגדולה יותר כשתגדלי וכך תוכלי לנצל את המכנסיים למשך זמן ארוך יותר.

 

·     טיפ

רצועה אלסטית באזור המותן מאלה שניתן לקפל (כמו בחצאיות) תהיה נמוכה או גבוהה על פי בחירתך.

 

צבעים והדפסים:


שימוש בצבעים יכול להדגיש את העניים להסתיר פגמים בעור ולהאיר את הפנים. חשוב לבחור פרטי לבוש יקרים ובסיסיים בצבעים סולידיים עם מעט הדפסים כך שנוכל להשתמש בהם אפילו יום אחרי יום בשינויים קלים ולהופיע במראה אחר לגמרי.  או בעברית גם אם נקודות באופנה העדיפי את פרטי הלבוש היקרים בצבעים אחידים ללא כל הדפס.

 

·  טיפ
בחרי להשקיע בגופיות הרבה גופיות בהרבה צבעים. זה הפריט הכי זול והכי שמיש חורף (כבסיס) וקיץ (כעליונית)  הן תכנסנה צבע למלתחה שלך ושילובן בצבע תואם לתכשיט או אבזר אופנה ישלים את המראה.

 

 ·   טיפ

הימנעי מהדפסים גדולים בצבעים נוגדים דווקא באזורים אליהם את לא רוצה למשוך את העין של הצופה בך ולהפך כמו לדוגמא אם את רוצה להצר את מראה החזה הימנעי מהדפס של פס צבעוני ובולט לרוחבו של החזה ומקמי אותו מתחת לחזה במקום הכי צר שאפשר.

לסיום השתדלי להרכיב את מלתחת הבגדים בחשיבה לאורך זמן ומהרבה פריטים המשתלבים זה בזה כך תשמרי על מראה שונה ורענן שוב ושוב למרות שתשתמשי באותם פריטים.                                

 

לחנויות ומותגי בגדיהריון נוספים לחצי כאןבגדי הריון 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו