בגדי הריון לעונת קיץ 2009 - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בגדי הריון לעונת קיץ 2009

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 18.05.2009

קולקציות ההיריון העכשוויות מפרגנות לגוף האישה ולשינויים שהוא עובר במהלך תקופת ההיריון. בניגוד לבגדי ההיריון החורפיים והעבים, הרי שבגדי ההיריון הקיציים עליזים במיוחד, מגיעים בבדים דקיקים ואווריריים הנמתחים על הגוף, שופעים גוונים פסטליים רכים וגזרות מחמיאות.



בגדי הריון לעונת קיץ 2009

תקופת ההריון היא הזדמנות נהדרת לחגיגה אופנתית של פעם בתקופה. מתי עוד תרשי לעצמך להתפרע על בדים נשפכים ולבחור מכנסיים מיוחדים בעלי רצועות אלסטיות לתמיכה בבטן? בשנים האחרונות חל שינוי של ממש בבגדי ההריון, לא עוד אוהלים, אלא בגדים שהולכים עם קווי המתאר של הגוף, מדגישים את הבטן ועם זאת, שומרים על פרופורציות מחמיאות.

קולקציות ההיריון העכשוויות מפרגנות לגוף האישה ולשינויים שהוא עובר במהלך תקופת ההיריון. ביגוד לבגדי ההיריון החורפיים והעבים, הרי שבגדי ההיריון הקיציים עליזים במיוחד, מגיעים בבדים דקיקים ואווריריים הנמתחים על הגוף, שופעים גוונים פסטליים רכים וגזרות מחמיאות. בין הפריטים המככבים טוניקות, מכנסיים עם לייקרה גמישה באזור הבטן בגזרת 7/8, שמלות פרחוניות בסגנון זורם ואפילו בגדי ים אופנתיים.

 

בגדי הריון קיציים – טרנדים מובילים

בעונת הקיץ בגדי ההריון חשופים יותר, מחשופים נדיבים, מכנסיים קצרים יותר ושמלות מתנופפות משיפון. נוחות היא שם המשחק- להליכה נוחה ברחוב כמו גם לבית מול טלויזיה . בקיץ הנוכחי ניתן לראות ריבוי של טישרטים בזירת האופנה עם הדפסים גראפיים המעניקים לחולצות חצי שרוול טוויסט עליז. השמלות המתרחבות באזור אגן הירכיים מופיעות בגזרות רכות, עשירות בפרחים ואלמנטים מהטבע, כשהלבן מככב גם כאן וגם בגופיות הנמתחות על הגוף. המכנסיים עשויים מכותנה טבעית נושמת בתוספת בטנות לייקרה, גם האוברולים בולטים השנה במגוון סרבלים מג'ינס ובדים השונים המופיעים בגזרות המעניקות מרחב תנועה נח ואזור חופשי במיוחד באזור הבטן. בגזרת בגדי הים ניתן לראות ביקיני במידות שונות, כשהחלק העליון של החזייה ארוך מהרגיל ומכסה על הבטן ובגדי ים שלמים המרופדים באזור הבטן במילוי לייקרה אלסטי, כשגזרת הסטרפלס מככבת ובגדול. בעונה החמה פופולאריים גם בגדי הספורט בקרב ההריוניות האנרגטיות, טי שרטים עם הדפסים ומכנסיים מתרחבים כמו מכנסי ברמודה, מכנסיים קצרים לפעילות וביגוד לאירובי בגזרות נמתחות על הגוף. ליציאה ניתן למצוא שמלות ערב בהשראת הוינטאז' מבדים נשפכים, שלל תחרות ורקמות, מכנסיים מחוייטים וחולצות לייקרה וחולצות ערב בסגנון רומנטי. 

 

בגדי הריון לקיץ – טיפים לבחירה נכונה

בגדי הריון ומבנה גוף: למי שניחנו ברגליים דקות מומלצות שמלות אווריריות ולמי שניחנו ברגליים עבות יחסית, כדאי גזרות מכנסיים המתרחבים כלפי מטה, דוגמת פדלפון. למי שרוצה ליצור אשליה של אגן ירכיים צר יותר, בחרו מכנסיים בעלי גזרה גבוהה שגם מכסה את הבטן וגם מעניקה אשליה של רגליים ארוכות יותר וכך גם חצאיות בגזרת a.

למראה של חזה שופע: אם את רוצה להדגיש את החזה, בחרי עבורך חולצות או שמלות בעלות מפתחי סירה או v המדגישים את אזור החזה והכתפיים. כיום מככבים באופנה מחשופים א-סימטריים ומחשופי v שמתאימים לנשים בעלות צוואר קצר יחסית.

שילובים אופנתיים מנצחים: כדי שלא תצטרכי לעמוד מול הארון ולחפש מדי יום מה ללבוש, חשבי מראש על שילובים המתאימים להופעה הריונית עבורך במהלך היומיום, כמו למשל, טייצים בצבעים שונים (ישנם טייצים מחטבים במיוחד) עם טוניקות ארוכות נטולות שרוולים המגיעות בגוונים שונים שיחד משווים לך מראה קז'ואל שיק. שילוב נוסף מומלץ לנשים בהריון בקיץ הוא טישרט חצי שרוול ומכנסי ג'ינס סטרץ' המגיעים כמובן עם רצועה אלסטית להחזקת הבטן.

בגדי ים להיריון: בעת בחירת בגד ים חשוב לוודא שבגד הים תומך בצורה הטובה ביותר באזור החזה. אם בחרת בגזרת ביקיני חשוב שהכתפיות יהיו עבות יחסית או מוצלבות ב-x מאחור להשגת תמיכה מקסימאלית ושתהיה אפשרות לכוון את החזיה לפי ההיקף. כמו כן, חיוני שהבד של בגד הים יהיה אלסטי כדי שיתאים עצמו לבטן הגדלה בתקופת ההיריון.

 

באדיבות אתר וואלה לימודים – מכללות ואוניברסיטאות

 

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו