להתלבש על ההיריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

להתלבש על ההיריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.11.2006
נכון זה תמיד היה שם אבל כשגל שלם של שחקניות הוליוודיות מתבגרות כורעות ללדת ומציגות מראה זוהר נשי ואופנתי בהריון מתקדם ההיריון כולו הופך טרנדי.

להתלבש על ההיריון  

מאת: אורלי שי- המרכז לסטיילינג

 

ונעבור לטרנד האופנתי הבא... הריון!

נכון זה תמיד היה שם אבל כשגל שלם של שחקניות הוליוודיות מתבגרות כורעות ללדת ומציגות מראה זוהר נשי ואופנתי בהריון מתקדם ההיריון כולו הופך טרנדי. לפי תחזיות האופנה למי שיש סבלנות תוכל להראות הרה כבר בקיץ הקרוב גם אם היא לא.

עברו הימים של  שמלות הענק חסרות הצורה שבמקרה הטוב גדולות בשתי מידות או של חולצת הt- של הבעל, אם יש אחד שכזה בסביבה.

ריבוי המעצבים ורשתות אופנה לאישה ההרה ממחיש את הצורך להראות נשית אופנתית וסקסית גם בהריון, זה הזמן הכי נכון לפנק את עצמך להראות מצוין בלי לשבור תוכנית חיסכון.

 

איפה מתחילים

אחת השגיאות הנפוצות של נשים הרות היא לחכות עם הקניה עד השלב בו אין להן מה ללבוש. בגדי הריון שעשויים נכון יתאימו וימתחו לפי גדילת גופך הודות לשילובי גזרות מתוחכמות ובדים גמישים במיוחד שנוצרו בטכנולוגיה מתקדמת. אם הקדמת לרכוש לך מלתחה בסיסית את יכולה להשתמש בה בכל ימי ההיריון שלך ולכן את מוזמנת להתחיל בפינוק כבר בחודש השלישי או הרביעי.

 

פרטי לבוש בסיסיים

בחירת פרטי הלבוש הראשונים יכולה להיות מעט מבלבלת,  המטרה לרכוש כמה שפחות פריטים ושהשילוב ביניהם ייצור כמה שיותר מערכות לבוש מגוונות.

חזייה, תחתונים, ג'ינס, גופיה ועליונית שנפתחת מלפנים. הם ארבע פריטי חובה בארון המתנפח שלך.

 

חזייה: החזה הוא בין האיברים הראשונים שתופסים נפח ובין האחרונים להצטמצם  וחשוב לתמוך בו עוד בשלבים המוקדמים. הצרה שהוא גדל כל כך מהר שמחד...חבל לקנות חזייה בשביל פחות מחודש ומאידך כשסוף סוף יש לך חזה מלא ודשן חזיות  ההיריון משעממות למדי.

לימים בהם חשוב לך להציג את המרפסת החדשה שלך באופן סקסי יותר, אני ממליצה לשאול חזייה מרגשת  מאחות או חברה טובה בעלת נתוני פתיחה נדיבים.

ליום יום בהחלט מומלץ לבחור חזייה שנועדה להריון ולהנקה הזמן האידיאלי לרכישה הוא באזור השליש השני של ההיריון. ישנן חזיות הריון והנקה  מכותנה משולבות בסיבי ליקרה מתיחים.  מבנה החזייה מעוצב כך שיכיל ויתמוך בחזה גם בתקופת ההנקה. את יכולה להצטייד בפדים כביסים לספיגה או במאריך חזייה:  תוספת נפרדת של לולאות וקרסים שניתן בעזרתם להרחיב את היקף החזייה ולנצל אותה עד תום. אם החזה כבד ורצועות החזייה חותכות בבשר את יכולה לפזר את העומס בעזרת ריפודי סיליקון ולהציבם תחת הכתפיות .

 

תחתונים: תחתוני ההיריון שונים מתחתון רגיל בשני אופנים גזרה ובאופן מתיחת הבד.

הגזרה יושבת מתחת לבטן  או  כזו שמכסה את כולה ברכות.

החידושים המרעננים לאישה ההרה הם תחתוני חוטיני ומחטבי גוף שתומכים בגב בזמן ההריון.

 

ג'ינס: הוא כבר מזמן ממש כמו העור השני שלנו אז למה לוותר עליו בתקופה שאנחנו הכי הכי יפות ו...מפונקות. אם את יכולה להרשות לעצמך רק אחד שכזה מומלץג'ינס בגזרה קלאסית עם כמה שפחות מאפייני אופנה וסטייל. את הפרחים, הרקמות, האורכים והטרנדים תוכלי להשיג עלי די הוספת אבזור, קיפול המכפלת וכהנה.

היום במקום חגורת הגומי והכפתורים מצורפת לחלקם העליון של המכנסיים רצועה רחבה  ואלסטית במיוחד מכותנה (לרכות וספיגה) וספנדקס או ליקרה (למתיחה ואלסטיות). שימי לב שגם הג'ינס עצמו נמתח ברכות.

 

גופיה: אחד הפריטים החשובים לכל מלתחה, את הגופייה את ממש לא צריכה לאפסן בחילופי העונות. בקיץ היא יכולה לשמש אותך כפריט הלבוש העיקרי ובחורף כבסיס מיצב מחמם וכנקודת צבע במערכת הלבוש. בד מתיח ונעים וכתפיות ממוקמות נכון כאלה שלא מציקות ואם זה חשוב לך... מסתירות את כתפיות החזייה עושים את כל ההבדל.

את מוזמנת לשלב את הגופייה כנקודת צבע מבצבצת מתחת לחולצה בצבע משלים, מעל חולצת טריקו,שילוב של מספר גופיות אחת על השנייה בצבעים דומים או משלימים. כל גופיה תשודרג לפריט ערב אופנתי בשילוב סיכת קריסטלים. בקיצור גופיות גופיות גופיות.

 

עליונית:

כאשר את בוחרת עליונית העדיפי את זו שניתן לרכוס מלפנים עם רוכסן או כפתורים המומלצת ביותר היא החולצה המשרדית המחויטת. היא מוגשת במבחר צבעים , את יכולה לשלב אותה מעל גופיה או אפילו חולצה ארוכה, בחורף היא תשמש לך בסיס נוסף מתחת לסוודר או מעיל  ובקיץ אפשר לקפל את השרוולים ואם ממש חם לך לרכוס אותה סביב הישבן או כתוספת צבע אופנתית על הכתפיים.

 

טיפ לבדיקה : מתחי את הבד ובדקי ...אם הוא חוזר במהירות למצבו הראשוני או נשאר מתוח בלי גמישות, בחרי בבדים בעלי גמישות ומתיחה וחזרה  מרבית.

 

טיפ לטיפול: בביגוד המשולב באחוז גבוהה של ליקרה כדי לשמור על איכות הבד והגזרה כבסי במים פושרים בכביסה ידנית או בשקית המיועדת לכביסה במכונה ושומרת על הפריטים העדינים. הימנעי מייבוש במייבש או בשמש סיבי הלייקרה מתבלים ומתפוררים עם הזמן בחשיפה לאלו.

 

טיפ לבחירת המידה:

במידה ולא נכנסת לבולמוס זלילה חסר מעצורים מרגע הישמע הגונג... כל מה שאת צריכה זה לבקש את המידה בא היית לפני ההיריון זו המידה שלך גם בזמן ההיריון.

כל שנותר לך  זה להתחדש בבגדים מדליקים ואופנתיים במיוחד, לאהוב את עצמך עוד קצת על היכולת ללכת בשניים ולא לשכוח שבמיוחד בהריון "מותר לך" להמשיך ולהיות סקסית נשית ואופנתית. 
אה ו...שיהיה במזל    


לחנויות ומותגי בגדיהריון נוספים לחצי כאןבגדי הריון 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו