מה ללבוש לאחר הלידה? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מה ללבוש לאחר הלידה?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.09.2012

השנה החדשה החלה וזהו בהחלט סימן של התחלות חדשות ומעבר מתקופה אחת לשנייה וחידושים באוויר, אז אם במעברים עסקינן, החלטתי לדבר היום על תקופת המעבר בין הריון, לידה ותקופת הביניים שבין הלידה לחזרה לגיזרה.



מאת: ליב נוסבאום

 


מה ללבוש לאחר הלידה?

השנה החדשה החלה וזהו בהחלט סימן של התחלות חדשות ומעבר מתקופה אחת לשנייה וחידושים באוויר, אז אם במעברים עסקינן, החלטתי לדבר היום על תקופת המעבר בין הריון, לידה ותקופת הביניים שבין הלידה לחזרה לגיזרה.

בהמשך, לאייטם הזה שגם דיברתי עליו בתוכנית הבוקר של נעמה קסרי בערוץ 10, אנחנו מדברות על תקופה חדשה. יש תינוק חדש בבית והפכנו מאישה הריונית לאמא דאגנית.

אז מה לובשים בתקופה הזו? מצד אחד, הגוף עוד לא חזר לעצמו וזהו פרמטר של זמן עד שזה יקרה. כמה זמן? זהו משתנה מאוד אינדיבידואלי בין אישה לאישה.

נתחיל מזה שמייד לאחר הלידה לא חייבים לשוב לבגדים של תחילת ההריון או לבגדים שלפני ההריון. יש לזכור שלא כל יולדת היא גל גדות המקסימה שנכנסה לג'ינס הצמוד שלה מייד בצאתה מהבית חולים ואנחנו גם לא מדברות על מירי בוהדנה שחודש לאחר הלידה כבר הצטלמה לקמפיין לבגדי ים מבלי שראו עליה כל זכר להריון.

אני מדברת על נשים רגילות, לא דוגמניות; אצל רוב הנשים החזה גדל, האגן מתרחב, שלא לדבר על סימני מתיחה וצלוליטיס, הבטן רפוייה. וכאן בדיוק מתחילה הדילמה של מה ללבוש?

בגדים למידות גדולות לא מתאימים לרוב הנשים עם גוף שקצת התרחב והבגדים שלפני ההריון עוד לא עולים עלינו, לעומת זאת, בגדי הריון מותאמים לגוף גם לאחר הלידה, הם נוחים ומטשטשים את הבטן ואת אגן הירכיים ולכן הם מהווים אלטרנטיבה בתקופת המעבר לבגדים רגילים.

צריך לזכור שנוחות היא מילת המפתח בבחירת הבגדים שלאחר הלידה. אם נרגיש בנוח גם נשדר את זה וניראה טוב יותר.  בגדים נמתחים כמו לייקרה מאוד מומלצים בתקופה שלאחר הלידה, הבד הנמתח מתאים את עצמו לממדי הגוף המשתנים, אם זאת צריך לזכור ולקחת בחשבון שבדים נמתחים גם נצמדים לגוף ועלולים להבליט את הקפלים או בכלל את האיזורים הבעיתיים שברצוננו לטשטש ולכן אני ממליצה ללכת על מראה השכבות.

שכבה ראשונה גופיית לייקרה לדוגמה, מעליה חולצה או סריג והשכבה האחרונה יכולה להיות ג'קט, זהו גם פיתרון נהדר למי שרוצה לטשטש את איזור האגן, קיימים היום בשוק מגוון עצום של ג'קטים שחלקם אף ארוכים יותר ולכן מטשטשים.

גם טייץ וחולצת טוניקה הם פתרון מצויין או שמלה וגרביון, גם כאן נלך על מראה השכבות אם נוסיף ג'קט מעל, אפשר להוסיף צעיף להשלמת המראה, דבר שגם יטשטש את החזה למי שמעוניינת בכך.

הטוניקה מטשטשת את הבטן ומכסה את אגן הירכיים, הטייץ נוח , נמתח בקלות על הגוף ויחד עם מגף ושילוב באקססוריז אפשר בהחלט ליצור לוק עכשווי ונכון.

לגבי מכנסיים, עדיף ללכת על גזרה גבוהה, כזו שתאסוף וטטשטש את הבטן, אני ממליצה על גזרה ישרה שיוצרת אשלייה של אורך.

כמובן שיש לשים את הדגש על הלבשה תחתונה מתאימה, מחטב יעשה הבדל גדול מתחת לשמלה או חצאית, קיימים כיום גם גרביונים עם מחטב, פיתרון נהדר לתקופת החורף. חשוב להצטייד בחזייה טובה ותומכת, לא תמיד חזיות ההנקה מספיק מחזיקות ותומכות את החזה ולכן השקיעו באחת טובה שתחזיק את החזה במקומו. כמובן שבעונת הקיץ, מומלץ ללבוש שמלות נוחות ואווריריות שהם מטשטשות את האיזורים "הבעיתיים".

שימו דגש בבחירת חולצות שיהיו נוחות להנקה. (נוחות כבר אמרנו).

אין צורך לבזבז ולהשקיע כסף בתקופה הזו הרי המטרה של כל אישה היא לחזור לגזרה הקודמת שלה ויפה שעה אחת קודם. אתן יכולות למצוא את כל הפריטים ברשתות כמו זארה, פוקס, אופנת H&M...

אשמח לייעץ ולעזור בכל שאלה פנייה, סידור ארון, יציאה לקניות והתאמת הבגדים הנכונים למבנה הגוף.

אז שתיהיה לנו שנה טובה, בריאה ושמחה וכמובן מזל טוב לכל היולדות.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו