חרדה אצל נשים בהריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • מפגשי בוקר
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חרדה אצל נשים בהריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.08.2021
נשים בהריון נמצאות בתקופה מאוד רגישה והקורונה בהחלט יכולה להוסיף לחץ לכן חשוב מאוד לעבוד על הרפיה והרגעת הלחץ עם נשים בהריון. 
איך עושים זאת?


מאת: בטי שרם, הבעלים והמייסדת של מכללת אפקט. 

 


חרדה אצל נשים בהריון
  1. חשוב לאוורר רגשות בכל יום , לבצע מנהג של שיחת אוורור רגשות זה יכול להיות עם חברה, בן הזוג, הורים כל אדם שאתם מרגישים בנוח איתו, פשוט לספר לו איך אתם מרגישים ולתת לרגשות מקום.
  2. כתיבה היא כלי מרפא , אני מאוד ממליצה לכתוב בכל יום לפחות 10 דקות ולתת למחשבות שלכם ביטוי על דף הנייר, תוך כדי הכתיבה המוח שלכם יירגע והפרופורציות יחזור.
  3. חשוב מאוד להזכיר לעצמכם פרופורציות, שהכל ייחסי ושהדבר הכי גרוע יש בו גם טוב, בכל דבר בעולם יש צד טוב וצד רע, יש להזכיר לעצמנו את הצד הטוב בכל דבר.
  4. להשתמש בכלי שנקרא דמיון מודרך כדי לדמיין את ההריון שחוויה מדהימה שכוללת בסופה לידה קלה ופשוטה, בכל יום לדמיין את החוויה לפחות 5 דקות, המוח שלנו לא מבדיל בין דמיון לבין מציאות ולכן החוויה תהיה אמיתית בסופו של דבר.
     
  5. כמובן שנשים בהריון צריכות להקפיד על לקיחת וויטמינים לפי הצורך לפעמים עייפות יכולה להוביל לדאגה ואפשר לפתור את זה בכלים מאוד פשוטים.
  6. גם לנשים בהריון חשוב לשמור על פעילות גופנית למי שכבר עשתה פעילות לפני ההריון פשוט להמשיך ולבצע ולמי שלא עשתה אפשר לצאת להליכות קצרות או הליכה בחוף הים.
  7. לשמוע מוסיקה שאוהבים בכל יום, ולרקוד כן ממש כך לרקוד. 
 
בטי היא בעלת תואר ראשון ושני בחינוך, בעלת ניסיון של 18 שנים בתחום ההוראה, הדרכה והנחיית סדנאות וקבוצות.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו