המדריך לגבר בהריון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

המדריך לגבר בהריון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 08.12.2012

מדריך מקוצר לאבא הצעיר לעתיד. המדריך הוא כמובן מדריך כללי וכל הריון הוא שונה. אז קחו את זה בהומור המתאים ואת הטיפים מומלץ לגזור ולשמור על המקרר כדי שהוא יקרא...



מאת: הילה אלפר


המדריך לגבר בהריון

רוב הכתבות פה באתר, פונות יותר לנשים ואימהות. הפעם בחרנו לכתוב מעין מדריך מקוצר לאבא הצעיר לעתיד. יש כל כך הרבה מידע ברשת להריוניות וכל כך מעט התייחסות לבן הזווג. אז נכון, את ההריון עצמו אנחנו אלה שעוברות, עם הבטן שגדלה ושלל תופעות לוואי ולכן הרוב נכתב עבורנו אבל גם לבן הזוג יש תפקיד מאד חשוב בכך שהוא יכול לעזור ולהקל עד כמה שניתן. המדריך הוא כמובן מדריך כללי וכל הריון הוא שונה. אז קחו את זה בהומור המתאים ואת הטיפים מומלץ לגזור ולשמור על המקרר כדי שהוא יקרא...

 

"אנחנו בהריון" - רגע קבלת הבשורה

הופעת שני הפסים בבדיקת ההריון זה ללא ספק אירוע מכונן ראשון. כמובן, שהתגובה תלויה בשאלה הבסיסית אם זה היה מתוכנן או לא אבל התגובה הנכונה המינימלית תהיה לחייך ולחבק מהר את ההריונית הטרייה. בהזדמנות הראשונה מומלץ גם להביא לה פרחים או משהו נחמד לתשומת לב

 

בטריימסטר הראשון (שבועות 1-13)

הטרימסטר הראשון והשלישי הם הקשים מכולם ודורשים הכי הרבה. בתקופה הראשונה, יהיו יותר בחילות והקאות, עייפות- כך שמבחינתך, זה לא הזמן המתאים לבישולים עתירי ניחוחות ותבלינים. במקום זה, רצוי להכין מלאי של קרקרים (שיהיו לה כמה בכל בוקר ליד המיטה בבוקר- עוזר לבחילות), ג'ינגר ולימון ולהשקיע את האנרגיות בניקיון, עם הילדים וכל עזרה לוגיסטית אחרת...

החזה שלה גדל ונכון שאצלך זה יכול לעורר חשקים מסויימים אבל אצלה זה עלול להיות רגיש או לחילופין דווקא מלא הורמונים וסקסיות מתפרצת. בכל מקרה, חובה להיות רגיש, קשוב ומתחשב.

אולטרסאונד ראשון, שקיפות עורפית, סקירת מערכות ראשונה – בדיקות שחשוב שתהיה נוכח בהן. זה גם מרגש, גם עוזר לאסימון להתחיל לרדת (כן, אתה אבא! כרגע לבוטן קטן אבל אבא) וגם מראה לגמרי על מחוייבות, תמיכה ואהבה.

החל מאמצע-סוף הטריימסטר, מתחיל בדר"כ גל של שופינג אינטנסיבי לרכישת בגדי הריון. גם אם רואים את הבטן שמציצה וגם אם עדיין לא, אחת מההנאות הקטנות של ההריון היא שופינג (כמעט) ללא רגשות אשם. המשפט: "יש לך ארון מפוצץ בבגדים כמה עוד אפשר לקנות??"- לא תופס הפעם (האמת, לא תופס אף פעם)

ולא לשכוח: לא לבנות על מסיבות אל תוך הלילה (העייפות בהתחלה מכניסה אותנו למיטה חמש דקות אחרי שמחשיך..), אם מוסיפים להורמונים גם עצבי גמילה מסיגריות וקפה- מומלץ לקחת יותר מנשימה אחת ארוכה ולהתאזר בהמון סבלנות, סובלנות ואורך נשימה...

 

בטריימסטר השני (שבועות 26 – 14)

הבחילות וההקאות מאחורינו. אפשר לחזור לצאת להנות במסעדות (לפעמים יותר מהרגיל, כי הי- אנחנו אוכלות בשביל שניים לא?)

בתקופה זו, סביר להניח שתשמעו את הביטוי: "אוףףף אין לי מה ללבוש" בתדירות הרבה יותר גבוהה, פשוט מהסיבה האובייקטיבית שבאמת כבר אין משהו שעולה עלינו בגלל הבטן הצומחת.

בתקופה זו, ניתן כבר לזהות את מין העובר (הבוטן הקטן מהאולטרסאונד המוקדם צמח לעובר מתוק ואנושי).

זה הזמן שלך להתחיל לפנטז על איך תיקח אותו לראות את מסי משחק בברצלונה או שאיך תגרש את כל המחזרים שלה מהבית כי הרי אתה יודע מה יש לבנים בראש... 

 

בטריימסטר השלישי

לאט לאט אנחנו מתחילים לראות את הסוף. הולכים לקורס הכנה ללידה, אם עדיין לא הלכנו, מתחילים לחפש היכן לערוך את הזמנת הלידה.

 

לגבי הקורס: מניסיון, ישנם גברים שנשארים עם פה פעור במהלך המפגשים. בינינו, את רוב הדברים שמעבירים שם אנחנו כבר יודעות. כבר קראנו, התעניינו או שמענו בעל כורחנו מחברות. אתם, לעומת זאת, נחשפים לכל תופעות הלוואי שחלקנו סובלות מהן בהריון ועוקבים באימה אחר סרטוני לידות אמיתיות. החדשות הטובות מבחינתך- אנחנו עוברות את כל זה פיזית, אתה לא. החדשות הטובות מבחינתנו- קיבלת עוד כמה סיבות טובות למה כדאי לך לפנק, לפנק, לפנק...

 

 לגבי הזמנת הלידה: תתכוננו לחרוש את חנויות מוצרי התינוקות ולבדוק מיטות תינוק, שידות, אמבטיות לתינוק ועוד רשימה ארוכה של מוצרים גדולים ויקרים. תנסה להתמקד בתחום העגלות: תקפל, תרים, תשקול, תנסה לעשות ג'וגינג איתן ותבדוק את גלגלי השטח 4*4. את כל השאר תן לנו לבחור.

 

אגב, סביר להניח שנרצה את העגלות היקרות. מבחינתנו הן יותר מעוצבות ונחשבות. אולי יעזור לך לחשוב על זה כך: במה אתה מעדיף לנסוע? ביונדאי i20, מזדה או בפורשה?

 

ואי אפשר להתחמק מעניין הסקס. בוא נעשה תרגיל קצר- קח מעיל גדול. אפילו חרמונית (הרבה מאיתנו מתנפחות בכל הגוף..). עכשיו, תתחיל להכניס משקולות/ קופסאות שימורים עד שתגיע למינימום 7-8 ק"ג. זה בדר"כ המינימום שאותו אנחנו מעלות. אתה יכול להמשיך להעלות כמה ק"ג (כי הי, אנחנו אוכלות בשביל שניים...). עכשיו בוא ננסה לעשות פוזות מפתות או אפילו מסיונריות פשוטות. מרגיש סקסי וקליל? לא בטוח. גם אנחנו לא תמיד.

 

השורה התחתונה: יש לך תפקיד מאד מאד חשוב בלתמוך, לעזור, להיות אוזן קשבת בתקופה שיכולה להיות מאד מאד מרגשת וקסומה אך גם מלווה באי אילו קשיים פיזיים והורמונליים. ארוחת בוקר למיטה מדי פעם, בישול של ארוחת ערב לשניכם, לקחת על עצמך קצת יותר ממטלות הבית והמון התחשבות.

ולהשראה: הנה גבר מקסים, שאישתו ההריונית נדרשה להקפיד על דיאטה מיוחדת בהריון (כן, גם לנו זה יכול לקרות- בגלל סכרת הריונית). הוא הפתיע אותה בכל יום עם ארוחת בוקר מושקעת למיטה. מקסים!! לצפייה.


לקבלת מידע נוסף ניתן להיכנס למחשבון ההריון של mamy!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו