היפוך עובר באמצעות ההומאופטיה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

היפוך עובר באמצעות ההומאופטיה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 29.06.2008

במצב תקין, ראש התינוק כלפי מטה, פניו צופים אל גבה של האם, צווארו כפוף וראשו בתחתית הרחם.

במצג עכוז (מצג = מצב, תנוחה) התינוק מכווןברגליו או בעכוזיו תחילה במקום בראשו. מצג זה אינו טבעי מאחר ובלידה רגילה הראש הוא הראשון בתעלת הלידה שכן הוא החלק הרחב של העובר ולאחריו יוצאים הרגליים והעכוז החלקים הצרים יותר.



מאת: לינוי הופמן הומאופתית, מטפלת ספחירית ותומכת לידה (דולה), מנהלת פורום הריון ולידה בפורטל mamy.


היפוך עובר באמצעות ההומאופטיה

 בתקופה זו אנו עסוקות כל כולנו בתהליך המופלא של הבאת חיים לעולם ובאמהות הקרבה, אך לעיתים האם מתבשרת כי עוברה נמצא במצג עכוז וכי הרופא מצפה שיתהפך עד הלידה.

ההומיאופתיה היא דרך מצויינת, יעילה ובטוחה לבצע היפוך עובר, וכן, היא מקלה על תקופת ההריון והלידה והכול בצורה טבעית כך שהתינוק יחל את מסע החיים שלו ואנו את מסע האמהות שלנו בצורה הבריאה ביותר.

 

במצב תקין, ראש התינוק כלפי מטה, פניו צופים אל גבה של האם, צווארו כפוף וראשו בתחתית הרחם.

במצג עכוז (מצג = מצב, תנוחה) התינוק מכווןברגליו או בעכוזיו תחילה במקום בראשו. מצג זה אינו טבעי מאחר ובלידה רגילה הראש הוא הראשון בתעלת הלידה שכן הוא החלק הרחב של העובר ולאחריו יוצאים הרגליים והעכוז החלקים הצרים יותר. במקרים של מצג עכוז חוששים שמא, הראש יתקע בתעלת הלידה. בין השבועות 29-32 להריון כ- 15% מהעוברים מצויים במצג עכוז, החל משבוע 32 להריון אמור העובר להתבסס ברצפת האגן עם ראשו כלפי מטה. אך ב- 3%-4% מהמקרים אישה תגיע לשבוע השלושים ושבעה של הריונה בו התינוק נכנס אל אגן הירכיים ובמקום במצג ראש יהיה התינוק במצג עכוז. ככל שעובר הזמן והתינוק נשאר במצג עכוז כך פוחת הסיכוי שהעובר התהפך. כיום וככל שהזמן עובר מתמעטות לידות עכוז ורוב הנשים שעוברן במנח עכוז מופנות לניתוח קיסרי.

ישנם תינוקות המצויים במצג עכוז מסיבות מבניות אך ברוב המקרים אין סיבה רפואית ידועה למצג עכוז. ד"ר כריסטיאן כותבת בסיפרה "גופה של אישה תבונתה", כי נשים חרדות ונפחדות יציגו יותר מצג עכוז מאשר נשים אחרות, עפ"י דעתה חרדה ומתח מפעילים מנגנונים סימפתטיים המביאים להתכווצות פלח הרחם התחתון. חשוב לזכור שהמתח יכול לנבוע מהלידה הקרובה כמו גם מנושאים שאינם קשורים כלל להריון והלידה. מחשבה שנייה היא ההתקשרות של העובר לאמו והרצון להרגיש קשור אליה יותר וזה ע"י התקרבות לפעימות הלב של אמו.

 

כיום הרפואה המערבית מציעה כפתרון היפוך עובר חיצוני בו הרופא מסובב את העובר מבחוץ על ידי הפעלת לחץ קל ובסיוע תרופות להרפיית הרחם, את ההיפוך מבצעים בבית החולים בהשגחת אולטרה סאונד, ההיפוך מוצע בין השבועות 36 ל-39.

 

ההומאופתיה רואה במצג עכוז סימן לחוסר איזון. חוסר האיזון יכול לנבוע מסיבות רבות, פיזיות נפשיות ורגשיות. מאחר והריון ולידה הן חוויות מאד עוצמתיות בחייה של האישה, הן מאמתות את האישה בהיבטים השונים של חייה וגורמות למצבים רבים להתעצם או לצוף על פני השטח. חוסר האיזון משתנה בין אישה לאישה  גם בדרך בה הוא מתבטא וגם בעוצמתו.

 

סימנים המוכרים בהומיאופתיה מתקופת ההיריון המבטאים את אותו חוסר איזון הם:

בחילות , כאבי ראש, דליות ועד לרעלת היריון.

ניסיוני הקליני לימד אותי שכל  סימפטום פיזי העולה בתקופת ההיריון ואף בלידה עצמה יש לו בסיס עמוק הרבה יותר, לפעמים המטופלים מודעים אליהם ולעיתים אינם מודעים אליהם או שפשוט לא ייחסו לכך חשיבות.

לרוב הדברים שעולים הם פחדים וחששות מההיריון עצמו, חוסר שליטה, שינויים גופניים, פחדים מהלידה עצמה, מכאבי הצירים, מיציאת התינוק, התנהלות של הסובבים להם בשעת הלידה, פחדים שקשורים בשינויים בזוגיות וממה שעתיד להיות לאחר הלידה.

דברים נוספים שעולים לא פעם הם היחסים בין היולדת לאמה. ועוד.

 

הרפואה ההומאופתית היא בת למעלה ממאתיים שנה אותה פיתח הרופא הגרמני ד"ר סמואל הנמן  אשר גילה  כי חומר מסוים אשר בצורתו הרגילה יפתח סימפטומים אצל אדם בריא יהיה אותו חומר אשר בדילול הומאופתי ירפא את אותם סימפטומים באדם חולה.

הדוגמא המוכרת לכך היא בצל הגינה שכאשר אנו חותכים אותו בביתינו אנו דומעים מרגישים תחושת צריבה בעיניים, ונזלת שקופה. תופעות אלו מופיעות לרוב אצל אדם הסובל מאלרגיות. ולכן בצל הגינה בדילול הומאופתי יסייע בטיפול באלרגיה המציגה סימפטומים דומים.

התמצית ההומאופתית קרויה רמדי (remdy), הרמדי מעוררת את כוחות הריפוי הטבעיים שטמונים בנו ועוזרת לאזן את עצמנו. הדבר תמיד מזכיר לי רכב, ההתנעה של הרכב היא מתן הרמדי אחרי שהתנענו הרכב כבר ממשיך להיות מונע בכוחות עצמו (עם דלק כמובן).

מכאן שכאשר היולדת נמצאת במצב מאוזן העובר יהיה במצג הטבעי לו, מצג ראש והאישה תגיע ללידה ממקום  בריא יותר שיעזור ויקל על תהליך הלידה ובכך האישה מרוויחה פעמים.

חשוב לציין שההומאופתיה בטוחה לשימוש בתקופת ההריון ויש לה תרומה גדולה ביותר בתהליך הלידה.

 

להלן סיפור מקרה:

שירלי הגיעה לטיפול בשבוע ה- 35 להריונה, בשיחת הטלפון סיפרה לי כי היא חוששת מאוד מניתוח קיסרי ומייחלת  ללידה נרתיקית. תמצית התשאול בקליניקה הסתכם בכך שזהו הריונה השלישי, לידה ראשונה הסתיימה בניתוח קיסרי בגלל שהתינוק לא ירד בספינות, לידה שנייה היתה וגינלית ללא אפידורל אך הייתה מאוד אינטנסיבית לאורך כל הלידה שלשולים והקאות והיא סיכמה את הלידה ב"זה כואב מאוד, לא רוצה לעשות את זה שוב...", ההריון סה"כ עבר בסדר קצת בחילות.

שירלי סיפרה לי שהקושי שלה הוא בתחילת ההורות, החוסר חופש, הצורך של התינוק להיות כל הזמן במגע.

בסיום התשאול החלטתי על מנה אחת של רמדי הקרויה sep.

ולהפתעתה - לאחר 3 ימים מהטיפול, העובר היה מוכן ללידה כשראשו פונה כלפי מטה (זאת כמובן היא ראתה בבדיקת האולטרסאונד).

 

לסיכום, ההומאופתיה מציעה פתרון להיפוך עובר בדרך טבעית ובטוחה לשימוש, את אחוזי ההצלחה אני בודקת בימים אלו ע"י טיפול במחיר סימלי לנשים הרוצות להשתמש בהומאופתיה במצבים של מצג עכוז וזאת על מנת לבסס את הידע וסטטיסטיקה.

אני ממליצה לנשים כבר משבוע  32-30 שהעובר במצג עכוז לפנות להומאופתיה, ככל שהטיפול מתחיל מוקדם קל יותר.

הטיפול מתבצע בפגישה בקליניקה, בה ההומאופת מתשאל את האישה כשעתיים, התשאול גם על ההריון והציפיות וכן גם על מאפייני האישה, אופי, סימפטומים פיזיים שאינם דווקא קשורים להריון, סיפור חיים ועוד.

אני מאמינה כי ההומאופתיה יכולה לתרום המון בכל שלב בחיים, קל וחומר שהוא כלי נפלא בתקופה כל כך משמעותית וחשובה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו