הכיני את גופך להריון – באמצעות שינוי התזונה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הכיני את גופך להריון – באמצעות שינוי התזונה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 19.03.2018

על מנת להפחית בעיות עיכול אצל תינוקך בתקופה שאת מניקה אותו, חשוב מאוד שתקפידי על תזונה נכונה עבורך ועבורו – בעיקר נטולת כספית הנמצאת בדגים. מומלץ להכין את גופך להריון באמצעות אבחונים אלרגניים, טיפולים להפחתת הדלקתיות ועוד...



מאת: גדעון רז, הבעלים של רזי הבריאות – מרפאה לטיפול במחלות העת המודרנית


הכיני את גופך להריון – באמצעות שינוי התזונה
בשעה טובה ומוצלחת ילדת תינוק בריא וחמוד, שהביא איתו לך ולמשפחתך אושר, שמחה וכמובן פחות שעות שינה, במיוחד אם את מניקה. אינספור מילים כבר נכתבו על היתרונות הבריאותיים הרבים של ההנקה, אבל האם ידעת שחשוב מאוד להקפיד על תזונה בריאה שמותאמת לגופך כבר מהרגע שבו החלטת להיכנס להריון? 
לתזונה שלך יש השפעה ישירה על הרכב החלב שמייצר גופך. המזון שאת מכניסה לפיך הוא המקור לכל החומרים שבגופך, ולכן ההשפעה תורגש בעיקר אצל תינוקך שעלול לסבול מגזים ומכאבי בטן. אם את אוכלת תפריט בריא ומאוזן, גופך מייצר את החלב הטוב ביותר עבור תינוקך, ולשם כך התזונה שלך לא חייבת להיות מושלמת. זאת משום שכאשר חסר לגופך ויטמינים ומינרלים, הוא משתמש במאגר הקיים בגופך, כך שההרכב הבריאותי של החלב שלך נשמר. עם זאת, במידה והתזונה לא מספיקה, עלולים להיווצר אצלך חוסרים תזונתיים, שאותם ניתן למנוע ולתקן בקלות בעזרת תזונה בריאה. 

 

כיצד משפיעה התזונה שלך על תינוקך היונק?

תינוקות שיונקים מגיל אפס ועד שלב הגמילה סובלים פעמים רבות מגזים, יציאות ובעיות התפתחות. בבדיקה קטנה ניתן לגלות אילו סוגי מזון את לא צריכה לאכול בתקופת ההנקה וכמובן בתקופת ההריון. כך למשל, לא מומלץ לאשה בעלת סוג דם A לאכול בשר בקר בתקופת ההנקה. זאת משום שמדובר בחלבון מורכב מהחי שלגופה קשה יותר לעכל לגמרי, וכתוצאה מכך אם חלק ממנו יישאר בגופה של האם, חלק ממנו עלול לעבור לתינוק עם ההנקה. גם אלרגיה לחלב או לרכיב תזונתי אחר עלולה לגרום לתוצאות דומות.
אם תינוקך מתעורר פעמים רבות בבכי, ולא רק בלילות, זה קורה בעיקר משום שאכלת דברים שלא טובים עבורו ועבור התזונה של תינוקך. כך למשל, כוסמת יכול להיות מעולה עבורך, אבל לא טוב לתינוק כאשר את מניקה.
כך גם לגבי רוטב סויה תעשייתי שנמכר בסופרמרקט ולא בחנויות טבע, שאחד מרכיביו הוא קרמל – סוכר שרוף. גם דגים לא מומלצים לאכילה בתקופת ההנקה – ובעיקר בתקופת ההריון, משום שדגים רבים מסוג דניס וסלמון גדלים בכלובים צפופים בימים ובאוקינוסים.
 
בתנאים אלו הם כמעט ואינם זזים, הרפש שלהם מצטבר מתחת ופעמים רבות הם אוכלים דברים שאינם אמורים לאכול. כאשה בהריון או מניקה לא מומלץ לך לאכול בתקופה זו גם טונה, שעלולה להכיל כספית, שמגיעה לים ממפעלים תעשייתיים. בשל העובדה שדג הטונה נמצא בחלק העליון של שרשרת המזון, הוא אוכל את הדגים הקטנים שמלאים בכספית ששוקעת במים. ודרך אגב, הכספית נמצאת גם בסתימות בצבע שחור בשיניים.

 

כיצד תכיני את גופך להריון?    

רכיבים תזונתיים אלו משפיעים על התפתחות התינוק וגם על מוחו, ופעמים רבות אף עלולים לגרום  לאוטיזם. לכן כבר לפני שאת נכנסת להריון, חשוב מאוד שתקפידי על תזונה בריאה המותאמת לגופך, ובעיקר תכיני את גופך להריון, וכך תקטיני את הסיכוי לאוטיזם עבור תינוקך. עוד יותר חשוב שתדעי מה אסור ומה מותר לך לאכול בתקופת ההריון ובמהלך תקופת ההנקה – הרבה לפני שתצרחי מאושר כאשר תקבלי תשובה חיובית בבדיקת ההריון הביתית.
 
אם את מעוניינת להיכנס להריון, מומלץ מאוד שתכיני את גופך לקראת ההריון באמצעות אבחונים אלרגניים, טיפולים להפחתת הדלקתיות בגופך ולעבור בדיקת דם על מנת לדעת האם בגופך יש מספיק ויטמין D, ובמידה ולא – לדאוג להגדיל את כמות הוויטמין D בגופך.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו